.

Beantwoord

trage klantenservice

  • 11 February 2013
  • 2 reacties
  • 450 Bekeken

Beste,

Hoelang gaat het duren voordat je eindelijk eens antwoord krijgt van de klantenservice?! Ik heb een e-mail gestuurd met een vraag naar de klantenservice maar wacht inmiddels al 7 dagen op mijn antwoord en dit vindt ik echt te lang duren
icon

Beste antwoord door Alex 12 February 2013, 13:37

Bekijk originele reactie

2 reacties

Dag,
Ik wacht nu ook al een week op een antwoord op mijn vraag.. Ik kan al een week niet gebruik maken van mijn simkaart omdat het nogniet is geactiveerd, en ja ik heb het geactiveerd onder het tabblad"selfservice" maar nogsteeds doet hij het niet!! Ik vind het nu wel heel vervelend worden, want ik kan al een week niet bellen/smsen of internetten.. Willen jullie zsm reageren?!

Groet,

Merve Akar
Reputatie 5
Badge +10
Beste,

Hoelang gaat het duren voordat je eindelijk eens antwoord krijgt van de klantenservice?! Ik heb een e-mail gestuurd met een vraag naar de klantenservice maar wacht inmiddels al 7 dagen op mijn antwoord en dit vindt ik echt te lang duren


Welkom op het forum groen1,

Onze excuses voor het niet tijdig beantwoorden van je email. Ik heb deze zojuist behandeld. In het vervolg kun je je vraag ook hier stellen als je wilt.

Dag,
Ik wacht nu ook al een week op een antwoord op mijn vraag.. Ik kan al een week niet gebruik maken van mijn simkaart omdat het nogniet is geactiveerd, en ja ik heb het geactiveerd onder het tabblad"selfservice" maar nogsteeds doet hij het niet!! Ik vind het nu wel heel vervelend worden, want ik kan al een week niet bellen/smsen of internetten.. Willen jullie zsm reageren?!

Groet,

Merve Akar


Hoi M.Akar,

Ik zie dat je je vraag ook in dit topic hebt gesteld. Ik heb zojuist een reactie in dat topic geplaatst.

Groetjes,

Alex

Reageer