.

Beantwoord

Toppie

  • 11 May 2013
  • 13 reacties
  • 14072 Bekeken

Badge
Gisteren overgegaan van Telfort prepaid naar Simyo je ben altijd weer benieuwd maar het werkt uitstekend
gelijk de App gedownload en kan zo via mijn Simyo het verbruik in de gaten houden .
Ik ga zo naar Katwijk Noord daar is het bereik van alle prov. ronduit slecht , dus ga vanmiddag met dit
Abonn. proberen en heb er wel vertrouwen in het is tenslotte een KPN NET.

Dank tot zo ver , en de lobbie gaat starten haha
icon

Beste antwoord door Alex 14 May 2013, 16:03

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dank je wel voor het compliment. Veel plezier. En laat maar even weten of je in Katwijk Noord bereik hebt. ;)
Reputatie 5
Badge +10
Gisteren overgegaan van Telfort prepaid naar Simyo je ben altijd weer benieuwd maar het werkt uitstekend
gelijk de App gedownload en kan zo via mijn Simyo het verbruik in de gaten houden .
Ik ga zo naar Katwijk Noord daar is het bereik van alle prov. ronduit slecht , dus ga vanmiddag met dit
Abonn. proberen en heb er wel vertrouwen in het is tenslotte een KPN NET.

Dank tot zo ver , en de lobbie gaat starten haha


Bedankt voor de complimenten. Hier worden we vrolijk van 😃
Reputatie 7
Badge +9
Joke bent je nou? Blijkbaar toch geen bereik in Katwijk Noord.....😕 :p ;)
Reputatie 4
Badge +8
De weg was daar opgebroken las ik in het streekblad.
Reputatie 7
Badge +9
De weg was daar opgebroken las ik in het streekblad.

Thx voor de update, zus. That explains all......:rolleyes:
Badge +6
Thx voor de update, zus. That explains all......:rolleyes:

Hoi De Leon,

Fijn te horen dat je de oorzaak van het probleem weet.

@ Koorelle2 bedankt voor het meedenken.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi De Leon,

Fijn te horen dat je de oorzaak van het probleem weet.

@ Koorelle2 bedankt voor het meedenken.


Ach Natascha, we doen ons best...:p

Joke bent waarschijnlijk in een opbreking aldaar ter plekke gestort. We horen er i.i.g. niks meer van..:rolleyes:
Badge +6
Ach Natascha, we doen ons best...:p

Joke bent waarschijnlijk in een opbreking aldaar ter plekke gestort. We horen er i.i.g. niks meer van..:rolleyes:


Hoi De Leon,

Jullie doen wel meer dan jullie best. Jullie helpen ons als moderator heel erg met jullie antwoorden.
Reputatie 7
Badge +9
Ach Natascha, graag gedaan...een mens moet toch wat op deez aard'.

Joke bent helaas niet meer 'bereik'baar in Katwijk Noord. 😕:p
Badge +6
Ach Natascha, graag gedaan...een mens moet toch wat op deez aard'.

Joke bent helaas niet meer 'bereik'baar in Katwijk Noord. 😕:p


Dat is zeker waar. Het houdt je wel van de straat. 😛
Badge
Hallo Simyo ,

Hier een beetje late reactie over het bereik in Katwijk noord? Maar het moest Zuid zijn (in de war a weest) is kattuks)
Maar prima bereik in zuid (bij Quick Boys) ik (haar man) baal want met T-mobile is het vreselijk gewoon helemaal niks
En dat is niet de enige plaats waar ik waardeloos bereik heb ik ben dan ook zeer ontevreden over T-mobile
Wat een afgang voor zo'n bedrijf, zou graag overstappen maar ik heb een Onbeperkt ABO dus hoop nog steeds op verbetering
maar de laatste 3 jaar geen verbetering
Reputatie 7
Badge +9
Thanks voor de terugkoppeling Joke bent. Ook al is 'ie wat verlaat. Beter laat dan nooit. 😉
Badge +6
Hallo Simyo ,

Hier een beetje late reactie over het bereik in Katwijk noord? Maar het moest Zuid zijn (in de war a weest) is kattuks)
Maar prima bereik in zuid (bij Quick Boys) ik (haar man) baal want met T-mobile is het vreselijk gewoon helemaal niks
En dat is niet de enige plaats waar ik waardeloos bereik heb ik ben dan ook zeer ontevreden over T-mobile
Wat een afgang voor zo'n bedrijf, zou graag overstappen maar ik heb een Onbeperkt ABO dus hoop nog steeds op verbetering
maar de laatste 3 jaar geen verbetering


Hoi man van Joke 🙂,

Fijn om te horen dat jullie in ieder geval wel tevreden zijn over ons bereik! :)
Wie weet dat we je in de toekomst toch ook mogen verwelkomen? 😉

Reageer