.

Beantwoord

toestellen en toestelshop

  • 4 February 2013
  • 22 reacties
  • 2220 Bekeken

Badge +2
Hallo,

Ik heb ene simyo sim only abonnement..
En echt waar ik ben super tevreden erover....
ik woon in een zogenoemd stilte gebied en Simyo heeft volledig goed bereik hier.. zowel telefoon als internet.
Echt Super! Ik hoef niet eens buiten gaan staan om te bellen ( wat ik bij een Vodafone wel moest)

maar ik mis eigenlijk 1 ding..
De meeste providers hebben inmiddels toestellen. 
Ja Simyo heeft wel toestellen, maar dan moet je niet vragen wat voor toestellen.
Waarom heeft Simyo niet een vergelijkbare contructie als bijv een Telfort?
Daar betaal ja naast je abonnement een vast bedrag voor een toestel.
Zo weet je dat je voor je toestel betaald ( want dat moest je eerder ook alleen zat het dan in de prijs verwerkt), je kiest zelf een leuk toestel..
en je weet meteen wat je kwijt bent en of het haalbaar is.....
en dan hoef je niet het hele bedrag in 1 keer op te hoesten, wat vaak best veel is.

Nu zijn er in de toestelshop een aantal toestellen ( grof gezegt) vooral voor ouderen.
Ik zelf zie liever een Samsung Galaxy advance of zo dan een nokia x2.


Beste Simyo,

doe hier please iets mee en maak eens gebruik van een dergelijke toestellease  constructie.
Per maand betalen voor je toestel, en aan het einde van je contract, verlengen, toestel overnemen  vernieuwen of wat dan ook.

En please wat meer toestellen en ook Smartphone's!!!!

Ik hoop echt dat men hier wat mee wil doen!!!
dan heb je gewoon meer klanten!
Ik wil ook graag een smartphone zodat ik tijdens mijn werk alles bij de hand heb.
Straks moet ik noodzakelijk overstappen omdat jullie niet anders aanbieden. En ik wil niet in 1 keer 250 euro of meer voor een toestel neerleggen.
Simyo heeft goede service en goed bereik.... ik wil niet overstappen! 
Wanneer jullie hier iets mee doen... wil ik wel wachten totdat er iets beschikbaar komt.
Dan kan ik mooi mijn vertrouwde abonnement blijven gebruiken!!!
icon

Beste antwoord door Alex 5 February 2013, 14:54

Bekijk originele reactie

22 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Jouw verzoek zal nooit worden ingewilligd en dat is maar goed ook :-)

De kracht van Simyo is alleen belminuten en data aan te bieden. Door enkel en alleen dit te doen worden er geen kosten gemaakt voor overige zaken en blijven de bel- en databundels laag geprijsd.

Wanneer je een toestel bij Simyo kunt leasen met de Simyo prijzen voor de bel- en databundel slijt KPN, Telfort of HI geen abonnement meer...

Part of the deal: jij zorgt voor een toestel, Simyo voor de lage prijzen!

Enne, je hebt wel gelijk dat de huidige telefoons in de Simyo telefoonshop niet echt passen in de huidige tijd.. hahaha Voor een verdwaalde bejaarde Simyo klant wellicht interessant.
Reputatie 1
Badge +2
Ik vergeet nog te zeggen: jij wilt geen groot bedrag in 1 keer neerleggen voor een smartphone. Maar je vergeet dat je dit toestel ook zelf betaalt met een duur abonnement en een leaseconstructie. Je krijgt nooit iets gratis natuurlijk. Je betaalt het toestel in combinatie met een abonnement gewoon in delen.. Maar ik vertik het om voor een gemiddeld abonnement en een smartphone tussen de 40 en 80 Euro per maand neer te tellen. Ieder zijn of haar ding natuurlijk. Daarom ben ik (een kritische) klant van Simyo 😉
Badge +2
Ik vergeet nog te zeggen: jij wilt geen groot bedrag in 1 keer neerleggen voor een smartphone. Maar je vergeet dat je dit toestel ook zelf betaalt met een duur abonnement en een leaseconstructie. Je krijgt nooit iets gratis natuurlijk. Je betaalt het toestel in combinatie met een abonnement gewoon in delen.. Maar ik vertik het om voor een gemiddeld abonnement en een smartphone tussen de 40 en 80 Euro per maand neer te tellen. Ieder zijn of haar ding natuurlijk. Daarom ben ik (een kritische) klant van Simyo ;-)


Wanneer simyo wel toestel en eventuele lease zou aanbieden wil niet zeggen dat je er meteen gebruik van moet maken.
Ik ben een zeer bewuste klant... en ik weet wat ik wel en niet wil uitgeven.
ik zet er niet zomar iets neer.
Er zijn best slimme contructies voor.
En je hoeft het niet te nemen.
maar de optie zou erg fijn zijn.
sim only is sowieso goedkoop.. dan neem jij geen toetsel.
ik vind de huidige aangeboden toestellen zeer achterhaalt.
alleen met een vernieuwing zou het al gunstig zijn.
En helaas hebben mensen het niet zo ruim meer, dan zij dergelijke opties handig.
ik ben voor me werk wel aangewezen op mijn smart phone, ondanks dat ik in de zorg werk.

ik ben nieuwsgierig naar de reactie van Simyo

ik wacht af wat Simyo reageerd!
Reputatie 1
Badge +2
Wacht jij maar af.. 😉
Reputatie 5
Badge +10
Hoi lianda3,

KPNfreak heeft hierboven zeker een punt.

Simyo is een provider welke zich richt op de sim only markt. Daarom bieden we een beperkt aantal toestellen aan. Deze toestellen zijn betaalbaar en goed te combineren met een sim only abonnement. Ik snap dat het een hoop geld is om een toestel los te kopen en er vervolgens een sim only abonnement bij te nemen, maar vaak betaal je omgerekend wel minder.

Groetjes,

Alex
Badge +2
Hoi lianda3,

KPNfreak heeft hierboven zeker een punt.

Simyo is een provider welke zich richt op de sim only markt. Daarom bieden we een beperkt aantal toestellen aan. Deze toestellen zijn betaalbaar en goed te combineren met een sim only abonnement. Ik snap dat het een hoop geld is om een toestel los te kopen en er vervolgens een sim only abonnement bij te nemen, maar vaak betaal je omgerekend wel minder.

Groetjes,

Alex


Hallo,

nou, zorg dan in elk geval dat het aanbod toestellen veranderd.
bijvoorbeeld een samsung galaxy er in en wat meer smartphones.
of een LG Optimus L3 of L5  dat zijn ok nog betaalbare toestellen maar wel een beetje up to date!
wanneer dat gebeurd zal het al een hele verbetering zijn!!!
en dan kan je teninste ook van normale diensten gebruik maken.
Reputatie 2
Badge +1
Hey lianda3,

Indien je iemand bent die graag wat modernere toestellen gebruikt is jouw vraag uiteraard begrijpelijk. Zoals KPNfreak en Alex aan gaven zijn wij een provider die zich voornamelijk op de Sim Only markt richt. Om deze reden richten we ons aanzienlijk minder op de diversiteit in het aanbod van toestellen dan sommige andere providers.
Ik wil nog wel even toevoegen dat als je niet voor de allernieuwste gadget-telefoons gaat, maar ook al tevreden bent met een hele mooie die een jaartje oud is, je op Marktplaats heel erg geschikt mooie Samsung galaxy's of andere smartphones kunt kopen. Aangeboden door mensen die wel steeds voor het allernieuwste gaan. Bespaart je heel wat geld en je hebt een mooie telefoon.
Badge +2
oke...
ik snap het verhaal.
Maar dit forum is ook om tips en dergelijke op aan te geven toch?

kijk ik geef naast mijn opmerking ook meteen een aantal opties mee.
Dus zo gek is het dan niet als men daar iets mee zou doen?!?!

ik ben zelf zeer kritisch en wanneer je elke eurocent zelfs nog om moet draaien en 
er dagen zijn dat je eigenlijk niet eens eten kunt kopen... tja dan ben je je wel bewust!

ik draag meteen opties aan en voorbeelden.
Vergelijkbare prijscategorie van de toestellen die er nu zijn, alleen wel ook wat smartphones.
nou lijkt me dat het forum daar ook voor is!
en ja ik hoop dat het helpt en men eens gaat kijken....
Reputatie 5
Badge +10
Hoi lianda3,

Daar heb je zeker een punt hoor. We staan altijd open voor suggesties. Daar is het forum onder andere voor bedoeld.

@JoJotheFirst. Bedankt voor het delen van de tip.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9

Enne, je hebt wel gelijk dat de huidige telefoons in de Simyo telefoonshop niet echt passen in de huidige tijd.. hahaha Voor een verdwaalde bejaarde Simyo klant wellicht interessant.


LOL :D:p

En toch...en toch zie je best mensen met dat soort toestellen lopen. Niet iedereen gaat / kan mee in het smartphone geweld. En soms willen mensen gewoon een telefoon om mee te kunnen bellen. Gek hè? Echt waar. 🆒
Badge +6
Hoi Allemaal,

De toestellen die eerst te koop waren bij Simyo waren niet de nieuwste van de nieuwste. Wellicht gaan we wat modernere toestellen aanbieden daar kan ik nu nog niks over zeggen.
Badge +2
Hoi Allemaal,

De toestellen die eerst te koop waren bij Simyo waren niet de nieuwste van de nieuwste. Wellicht gaan we wat modernere toestellen aanbieden daar kan ik nu nog niks over zeggen.


wat ene goeie actie!!!
fijn om te lezen dat jullie iets doen met de tips die jullie gegeven worden.

ik hoop zeer binnenkort een nieuwe toestelshop online te mogen vinden!
Badge +6
Hoi Lianda3,

Fijn te horen dat je blij bent met de actie. Simyo doet zeker wat met de tips die klanten geven.
Niet alle tips kunnen in korte tijd mogelijk gemaakt worden. Hou de website in de gaten voor de nieuwe toestelshop.
Badge +2
heej mensen,

is er al nieuws over een nieuwe toestelshop???

ik hoop dat er op korte termijn een nieuwe shop is!!! 

thanks!!! 
Badge +1
Hoi Lianda3,

Het is momenteel helaas nog niet bekend wanneer de nieuwe toestelshop online zal gaan. Zodra dit bekend is, dan zullen wij dit posten op het forum!
Badge +2
hallo,

ik hoop dat het dan spoedig zal zijn!
ik moet namelijk voor mijn werk een andere telefoon hebben.

ik wacht het af.

groet 
Badge +2
al toestelshop nieuws?????
ik kijk regelmatig, maar geen nieuws........

ik hoop toch dat het ook een beetje opschiet
Reputatie 5
Badge +10
Hoi lianda3,

Helaas kan ik er nog niets over zeggen. Zodra het zover is, zal ik het ook op forum zetten.

Groetjes,

Alex
koop gewoon een sim-lock vrij mobieltje, maakt toch niet of die bij simyo zelf of bij een andere winkel vandaan komt? Zou iniedergavel niet om zoiets wachten.

Ik heb ook een mobieltje bij T-Mobile shop weg, die zijn sim-lock vrij. gewoon het sim kaartje verwisseld.
zou wel altijd bij de winkel goed kijken/vragen of ze simlock vrij zijn. Want dit zijn ze bij KPN, HI, Vodafone enzo vaak niet.

Wel bij Tmobile kijkshop en bol.com dacht ik.
10 tekens fu
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Frank77,

Ja dat kan je natuurlijk ook doen. Zolang men maar een abonnement bij Simyo afsluit ;)

Groetjes,

Alex

Reageer