.

Beantwoord

Testhoekje voor tijdelijke topics. Is dat iets voor het forum?

  • 23 April 2016
  • 5 reacties
  • 179 Bekeken

Ik mis hier een testhoekje van beperkte levensduur, b.v.een week.

De bedoeling is dat men een posting kan doen, erop kan antwoorden, en dat het automatisch verloopt.

Ik zelf had grote moeite een forum email adres weer met mijn simyo mail adres gelijk te laten trekken.
Indien dat nu gelukt is dan moet iemand op dit antwoorden. (Ik hoop dan een notificatie op het nieuw email adres te ontvangen.

Maar na een week of zo zou dit weer posting weer weg kunnen.
icon

Beste antwoord door Tiury 24 April 2016, 17:14

Bekijk originele reactie

5 reacties


Ik zelf had grote moeite een forum email adres weer met mijn simyo mail adres gelijk te laten trekken.
Indien dat nu gelukt is dan moet iemand op dit antwoorden. (Ik hoop dan een notificatie op het nieuw email adres te ontvangen.


Oeiii moeten nog wel. Is dit naar wens? Ben buhnieuwd.:)🆒
Begrijp ik het goed? Je wilt (cryptisch) een plakje gatenkaas zonder de kaas....:D met een korte houdbaarheidsdatum.
Bedankt Friesian! Nu weet ik dat het werkt.
Ik kreeg een notificatiemail
Reputatie 6
Badge +10
Hoi HansA,

Zo te zien heb je hier je eigen testtopic (hoekje) gemaakt én kom je er achter dat de notificaties (weer) werken 🙂. Of dit een functie zal zijn dat veel wordt gebruikt, dus ik niet te zeggen. De forumgebruikers kunnen ons natuurlijk altijd aanspreken door een topic te plaatsen, mochten er problemen zijn met het forum account.

Is voor jou de testfase voorbij en werkt het account weer naar behoren? :D

Groetjes, Tiury
Dank je wel, Tiury. Nu werkt het weer na behoren
Reputatie 7
Badge +10
Hoi HansA,

Dat hebben we samen mooi opgelost! Fijn dat het nu allemaal weer werkt en dat je dit ook hier nog even laat weten. Als we nog eens iets voor je kunnen doen, dan horen we dat graag!

Groetjes,
Angela

Reageer