.

Beantwoord

Telkens weer die enquete.

  • 3 May 2015
  • 4 reacties
  • 179 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik maak veel gebruik van mijn tablet om tussentijds het forum te bezoeken.
Ik heb al eens gevraagd om die enquete te minderen, maar nee hoor krijg hem vaak voor de kiezen.
zojuist 2 x dicht achter elkaar. Heb hem al 2 à 3 keer ingevuld maar hij komt geregeld terug en klik op keer terug naar het forum, maar dat lukt simpelweg niet.
Wat heeft feedback voor zin? In het forum kun je toch alles melden, maar helpt het mij (of anderen)?
icon

Beste antwoord door Ernst 6 May 2015, 15:12

Bekijk originele reactie

Hoe de zien andere forumleden de enquete?


Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

4 reacties

Reputatie 7
Haal jij daar even oude wonden open.....:P

Ik moet juist melden dat ik de enquete steeds minder te zien krijg. Op mijn Prive MacBook met OS X 10.10.3 met Safari en mijn iPad met iOS8 en ook Safari kan ik het me niet herinneren dat ik de enquete voor het laatst zag.
Op mijn werklaptop met Windows 7 en Google Chrome verscheen de enquete nog wel eens, maar ook daar is het de laatste tijd rustig.
Reputatie 7
Badge +9
Ik kom regelmatig in die enquete terecht nadat ik mij ingelogd heb in Mijn Simyo en ik doorklik naar het forum. Die enquete is gekoppeld aan de security waarschuwing die ik heel vaak krijg. Krijg ik die waarschuwing en klik ik op "continue", dan krijg ik gegarandeerd die vermaledijde enquete die ingevuld moet worden. Zonder ingevulde enquete kom ik het forum niet in.

Krijg ik die waarschuwing niet (vraag me niet waarom) dan is er ook geen enquete en ga ik direct naar het forum.

Als ik daarentegen op de waarschuwing reageer met "cancel", dan krijg ik diezelfde waarschuwing op elke forumpagina terug dus ben ik nog verder van huis. Al met al een weinig bevredigende situatie.
Reputatie 5
Badge +11
Hallo allemaal!
Ik zal Alex dit topic even doorgeven. Als jullie er echt last van hebben, moet er op z'n minst even naar gekeken worden.
Wat heeft feedback voor zin? In het forum kun je toch alles melden, maar helpt het mij (of anderen)?

Die feedback helpt ons verder in het inzicht krijgen van wat mensen vinden van het forum, behalve het 'klantenservice' aspect. Qua website, antwoord vinden etc.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Dit onderwerp komt me inderdaad bekend voor ;)

Ik heb dit topic daarom ook gesloten en een reactie in het oorspronkelijke topic geplaatst. In dat topic staat namelijk al de meeste informatie over het tonen van de vragenlijst.

Groetjes,

Alex