.

Beantwoord

Telefoonshop, nummerbehoud

  • 2 September 2013
  • 3 reacties
  • 918 Bekeken

Badge
Hoi,

Ik heb een maand geleden een telefoon besteld via de webshop van Simyo met als voornaamste reden de korting die volgens de site altijd aan klanten wordt geboden. Omdat ik al klant was, kreeg ik 10% korting op de telefoon met het invoeren van mijn nummer. Nu is deze telefoon gisteren gestolen en ik wil graag hetzelfde model opnieuw bestellen. Wanneer ik bij bestellen het nummer wil invoeren om korting op de nieuwe telefoon te krijgen, komt de melding in beeld dat het nummer al is gebruikt dit jaar. Ik zou volgens de site het volle bedrag voor de telefoon moeten betalen, terwijl ook op de site staat dat klanten van Simyo altijd korting krijgen op telefoons. Is er een manier waarop ik wel de korting kan ontvangen op het nieuwe toestel? 
Bovendien heb ik direct een nieuwe simkaart aangevraagd na het blokkeren van de gestolen kaart. Behoudt ik mijn oude nummer, ondanks dat ik een nieuwe simkaart heb besteld? 

Alvast bedankt voor de hulp.
icon

Beste antwoord door Charlene 3 September 2013, 12:16

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge
Het zou enorm fijn zijn om zo snel mogelijk antwoord te krijgen op bovenstaande vragen. Ik ben genoodzaakt om vandaag nog een nieuw toestel te bestellen, ik ben door mijn werk enorm afhankelijk van mijn telefoon. Bedankt.
Badge +8
Hoi,

Ik heb een maand geleden een telefoon besteld via de webshop van Simyo met als voornaamste reden de korting die volgens de site altijd aan klanten wordt geboden. Omdat ik al klant was, kreeg ik 10% korting op de telefoon met het invoeren van mijn nummer. Nu is deze telefoon gisteren gestolen en ik wil graag hetzelfde model opnieuw bestellen. Wanneer ik bij bestellen het nummer wil invoeren om korting op de nieuwe telefoon te krijgen, komt de melding in beeld dat het nummer al is gebruikt dit jaar. Ik zou volgens de site het volle bedrag voor de telefoon moeten betalen, terwijl ook op de site staat dat klanten van Simyo altijd korting krijgen op telefoons. Is er een manier waarop ik wel de korting kan ontvangen op het nieuwe toestel? 
Bovendien heb ik direct een nieuwe simkaart aangevraagd na het blokkeren van de gestolen kaart. Behoudt ik mijn oude nummer, ondanks dat ik een nieuwe simkaart heb besteld? 

Alvast bedankt voor de hulp.


Het zou enorm fijn zijn om zo snel mogelijk antwoord te krijgen op bovenstaande vragen. Ik ben genoodzaakt om vandaag nog een nieuw toestel te bestellen, ik ben door mijn werk enorm afhankelijk van mijn telefoon. Bedankt.

Hoi M van Schaijk,

Welkom op het forum :)
Wat lastig dat je toestel gestolen is. 😞 Ik ben het even aan het navragen, van de korting. De telefoonshop is nog vrij nieuw, dus zo vaak is het nog niet voorgekomen dat iemand twee toestellen moet bestellen.
Ik zie inderdaad ook staan: Altijd 10% korting voor Simyo klanten. Maar misschien is het technisch niet mogelijk om de korting twee keer in een jaar te verrekenen. Zodra ik een antwoord heb van de verantwoordelijke afdeling, laat ik het je weten. Ik snap dat er haast bij is.
Op je vervangende sim worden dezelfde gegevens gezet als op je oude simkaart. Je blokkade verhuist dus ook mee. Daarvoor moet je nog wel even contact opnemen met ons, om hem straks te deblokkeren.

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Het zou enorm fijn zijn om zo snel mogelijk antwoord te krijgen op bovenstaande vragen. Ik ben genoodzaakt om vandaag nog een nieuw toestel te bestellen, ik ben door mijn werk enorm afhankelijk van mijn telefoon. Bedankt.

Hoi M van Schaijk,

Je kunt hem bestellen hoor, dan verrekenen we de 10% korting op je factuur. :)

Groetjes,
Charlene

Reageer