Ik heb een maand geleden een telefoon besteld via de webshop van Simyo met als voornaamste reden de korting die volgens de site altijd aan klanten wordt geboden. Omdat ik al klant was, kreeg ik 10% korting op de telefoon met het invoeren van mijn nummer. Nu is deze telefoon gisteren gestolen en ik wil graag hetzelfde model opnieuw bestellen. Wanneer ik bij bestellen het nummer wil invoeren om korting op de nieuwe telefoon te krijgen, komt de melding in beeld dat het nummer al is gebruikt dit jaar. Ik zou volgens de site het volle bedrag voor de telefoon moeten betalen, terwijl ook op de site staat dat klanten van Simyo altijd korting krijgen op telefoons. Is er een manier waarop ik wel de korting kan ontvangen op het nieuwe toestel?
Bovendien heb ik direct een nieuwe simkaart aangevraagd na het blokkeren van de gestolen kaart. Behoudt ik mijn oude nummer, ondanks dat ik een nieuwe simkaart heb besteld?
Alvast bedankt voor de hulp.
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactie