.

Beantwoord

telefoonshop en klantenservice niet eenduidig, hoe zit het nou?

  • 29 December 2014
  • 12 reacties
  • 939 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Dag,
Er is meer info op de telefoonshop dat niet overeen komt met mededelingen van de klantenservice.
Om te kunnen vergelijken moet sowieso de verwijderingsbijdrage opgenomen worden in de prijs.
Bij het kiezen van een telefoon staat er rechts informatie.
Telefoonshop zegt bij levering en retour: gratis verzending en retour. De klantenservice geeft een postbusnummer door.
Telefoonshop zegt 30 dagen retourrecht. De klantenservice schrijft 14 dagen.

groet, jw
icon

Beste antwoord door Tiury 30 December 2014, 14:08

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi jwl,

Wat vreemd dat de klantenservice aangeeft dat je maar 14 dagen retourrecht hebt. Deze informatie slaat op het retourneren van simkaarten, maar niet voor onze telefoons uit de shop. Dit is gewoon 30 dagen 🙂.

Het retourneren van je pakketje is ook gratis. We vragen je achteraf een betaalbewijs van de vervoerskosten te sturen, waarna we het geld overschrijven 🙂.

We zien je pakketje verschijnen!
Badge
Het gaat wel raar hier.
Klantenservice reageerde, forum reageert en de telefoonshop geeft niet thuis.

Ik krijg niet de telefoon met de aangegeven specificaties.
Dus vraag ik een korting van 15 euro, zodat de prijs gelijk wordt aan kijkshop voor 65 euro.

Daarom twijfel ik om het te retourneren.
groet, jw
Reputatie 4
Badge +10
Hoi jwl,

Ik zie dat je via de e-mail ook contact hebt gehad met onze klantenservice. Het is handig wanneer je via één kanaal je vraag stelt.
Als je via verschillende kanalen je vragen stelt, is het lastiger voor ons om hier overzicht in te houden. We zullen je nu via het forum verder helpen 🙂

Het volgende was al aangegeven. Als je je toestel wilt terug doen, dan kun je deze dus retour sturen binnen 30 dagen. Je geeft aan dat je je toestel misschien wel wilt houden als hier korting opkomt.

Ik ga je een privébericht sturen met wat wij kunnen doen. Ik wacht je reactie af.
Badge
Dan moet je onderaan in de e-mails van de klantenservice NIET aangeven dat je je vraag op het forum kunt stellen en binnen 1 DAG antwoord krijgt.

En de reacties en bekeken hier op dit forum niet op - (=nul) zetten alsof de vraag beantwoord en opgelost is. 

Maar de manager heeft het te druk met medailles uitdelen?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi jwl,

De klantenservice en het forum geven beiden antwoord op vragen omtrent de telefoonshop. Die heeft namelijk geen eigen klantenservice, aangezien deze onderdeel van Simyo is.
Ik hoop dat je begrijpt dat de materie soms ingewikkeld is. Een simkaart kent 14 dagen retour, telefoons 30. Eventuele kosten met het retour zenden worden vergoed, terwijl deze kosten er met simkaarten niet zijn.

Verder is het aan de forum moderator om topics of vragen op 'beantwoord' te zetten, of niet. Wat je met 'nul' bedoelt weet ik niet.

In de standaard handtekening in de mails van klantenservice medewerkers staat het volgende
U kunt ook ons Simyo Forum bezoeken. Hier vindt u snel het antwoord op veel vragen.


Binnen dag staat daar niet, en propageren we ook niet. Wel dat je binnen een werkdag een reactie krijgt.
Badge
Wel vreemd dan dat de klantenservice en Tiury mijn klacht proberen door te spelen naar de telefoonshop en geen antwoord krijgen als het toch onderdeel is van dezelfde klantenservice.
Ook dat ik de emails van Tiury kan beantwoorden terwijl die dan bij de klantenservice terecht komen waar ik dan weer 3 dagen moet wachten op beantwoording.
Met het beantwoorden van forumvragen wordt (aantal) bekeken en (aantal) reacties op - gezet in het overzicht.
Dat wil niet zeggen dat er dan al een oplossing is, begrijp ik nu, maar het komt wel zo over.

groet, jw
Reputatie 4
Badge +8
ik heb mijn antwoord veranderd in tralalalalalalalalalala
Badge
Bling, bling, maar jij hebt lekker veel medaillons, it ? not the quantity that counts.
Reputatie 4
Badge +8
you are an outcooked bean! hahahahaha

Louis van Gaal de tweede.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi jwl,

De reactietijd is afhankelijk van wat er wordt nagevraagd. Ook bij wie we het één en ander navragen.

In dit geval is er ook iets voor je nagevraagd bij diegene die de aanpassingen maakt op onze site. Er wordt dan een aantal dingen gecontroleerd en bekeken voor dat we een aanpassing kunnen doen. Ook duurde het in dit geval even voordat hier duidelijkheid over was. Om deze reden duurde het antwoord naar jou toe ook een tijdje.
Gelukkig heb je nu meer duidelijkheid in je situatie. Ik heb je privébericht ook net beantwoord. Zoals ik daar aangeef hebben wij de informatie aangepast op onze website.

Als je hierover nog vragen aan ons hebt, dan weet je ons te vinden op het forum.
Badge
Dank je voor dit positief bericht.

Zal er niks meer aan toevoegen en dit forum voorgoed vaarwel zeggen en de klantenservive voortaan aanspreken..
Reputatie 3
Badge +7
Hoi jwl,

We zeggen niet graag vaarwel.

Je bent altijd welkom op het forum met je vragen en suggesties. Zonder jouw opmerking over het retour zenden van het toestel zou de informatie op de site niet kloppen 🙂

Reageer