.

Beantwoord

Telefonische klanten"service"

  • 25 January 2013
  • 4 reacties
  • 414 Bekeken

Ik heb zojuist 31minuten aan de telefoon gehangen om een vraag te stellen aan een medewerken van simyo. Nadat ik de debetreffende mevrouw 15 seconden aan de lijn heb gehad wordt de verbinding opgehangen. Bedankt simyo!
icon

Beste antwoord door Alex 29 January 2013, 11:33

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Een tip voor Simyo:
Als ik Applecare bel, vragen ze gelijk om mijn telefoonnummer om in geval van het verbreken van de verbinding, mij direct terug te bellen!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum RoelvG,

Zoals koorelle2 aangeeft is het voor ons van belang dat we je telefoonnummer hebben kunnen noteren. Wellicht dat we hier nog niet aan toe waren gekomen. We proberen in zo'n situatie in ieder geval terug te bellen. Excuses voor het ongemak.

Kan ik of een andere moderator je hier wellicht helpen?

Groetjes,

Alex
Beste Alex.

Bedankt voor je reactie.
Ik had een vraag over mijn huidige abonnement. Ik heb inmiddels mijn abonnement verlengd.

De vraag die ik wilde stellen was de volgende:

Ik had een abonnement van 50 min./ sms voor 2,99 euro per maand.
Ik had een mail van simyo gehad dat mijn abonnement is afgelopen en dat ik met de zelfde voorwaarden kan verder bellen, dus 50 min./sms voor 2,99.
Nu zag ik op de site een aanbieding van 100 min./sms voor 2,99 euro per maand. Dit is dan wel een jaar vast.
Het dubbele minuten voor het zelfde bedrag!
Kan ik ook van deze aanbieding gebruik maken. Of geldt dit voor nieuwe klanten?


Dan heb ik nog een andere vraag:
Als ik mij bundel ophoog of bijv. data erbij neem zit ik dan vanaf de wijziging weer een jaar vast?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi RoelvG,

Je kunt als bestaande klant ook van deze actie gebruik maken. Ik zie dat je deze wijziging ook al hebt doorgegeven. Als je je bundel vervolgens opnieuw wijzigt (je neemt bijvoorbeeld een hogere bundel) dan zit je niet opnieuw een jaar aan deze bundel vast.

Ik denk dat je overigens 100 minuten voor 3 euro bedoelt.

Groetjes,

Alex

Reageer