.

Beantwoord

Super goede aanbieding bij verlenging?

  • 23 September 2014
  • 1 reactie
  • 633 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 8 reacties
Beste Simyo,

Aangezien er niet gereageerd wordt op facebook op mijn bericht wil ik jullie graag via deze weg om meer uitleg vragen. Ik ben momenteel meer dan anderhalf jaar klant van Simyo en heb sinds vorig jaar november een jaarabonnement (Sim only).

Toen ik begon met de bundel kostte mij dit €10,- per maand. Dit was met een bundel van 100bel/sms en 500MB internetbundel. Nadat ik nu bijna een jaar dit specifieke abbonement heb, kreeg ik dit te zien op Simyo.nl:

"Wij willen trouwe klanten graag belonen. Sommige bundels zijn daarom in prijs verlaagd als je nog een jaar bij ons blijft. Bekijk hier de bundels."

Als ik nog een jaar met jullie in zee wil gaan kost mij dit dus gewoon weer precies hetzelfde namelijk €10,- per maand. Ik vraag mij af of dit een geautomatiseerd bericht is en of jullie hier naar kunnen kijken. Het lijkt namelijk erg leuk maar ik kan er niet op voorruit gaan als ik mijn abbonement door laat lopen.

Groeten,
Bas
icon

Beste antwoord door Charlene 24 September 2014, 12:11

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hoi Bas.W,

Zoals er in de tekst staat, zijn sommige bundels in prijs verlaagd als je nog een jaar blijft. Jij hebt nu de Simyo 100 bundel, en die hoort daar niet bij. Die is voor jou al € 3. Als je altijd de Simyo 100 hebt en nooit je bundels wijzigt, heb je daar dus inderdaad niet veel aan.
Het heeft voor jou dus niet echt voordeel om nog een jaar te verlengen, aangezien je na het einde van je jaarcontract gewoon maandelijks kunt opzeggen met dezelfde tarieven.
Niet alle klanten hebben echter elke maand dezelfde bundel, je kunt namelijk maandelijks wijzigen. Voor sommige andere bundels is er wel een voordeel. Dat ligt dus maar helemaal aan je situatie.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Charlene

Reageer