.

Beantwoord

Suggestie voor Simyo

  • 16 September 2013
  • 3 reacties
  • 8450 Bekeken

Badge
Gezien de zeer vele klachten van nieuwe Simyo klanten mbt een onverwacht hoog internet gebruik (met daarbij natuurlijk onverwacht hoge kosten) is het aan te raden om standaard internet gebruik op UIT te zetten.
icon

Beste antwoord door Natascha 18 September 2013, 10:28

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Gezien de zeer vele klachten van nieuwe Simyo klanten mbt een onverwacht hoog internet gebruik (met daarbij natuurlijk onverwacht hoge kosten) is het aan te raden om standaard internet gebruik op UIT te zetten.

Hoi OempaS,

Bedankt voor het meedenken dit waarderen wij erg. Ik zal je suggestie neerleggen bij mijn collega 🙂.
Badge +1
Ik denk dat idd diet optie op uit moet als men geen internet bundel heeft
Kennis van mij had ook internet kosten terwijl hij dacht geen bundel geen internet
Hem duidelijk gemaakt dat ie op zijn pagina internet uit moest zetten hij daarna geen kosten meer gehad
Badge +6
Ik denk dat idd diet optie op uit moet als men geen internet bundel heeft
Kennis van mij had ook internet kosten terwijl hij dacht geen bundel geen internet
Hem duidelijk gemaakt dat ie op zijn pagina internet uit moest zetten hij daarna geen kosten meer gehad


Hoi Erickiel,

Het is inderdaad goedkoper om de optie internet uit te zetten wanneer je geen bundel hebt. Toch handig dat die kennis jou heeft in zijn kennissen kring 🙂.

Reageer