.

Beantwoord

Stelling; direct gebruikmaken van nieuwe bundels!

  • 14 March 2014
  • 3 reacties
  • 1069 Bekeken

Beste allemaal,

Ik heb gezocht maar nog niets gevonden.
Ik wil graag het onderstaande bespreekbaar maken.

Issue; Door een gebeurtenis moet ik tijdelijk veel bellen. Ik wil graag mijn bundel verhogen maar met de huidige werkwijze zou ik meteen achter het net vissen. Het is namelijk nog maar halverwege de maand (volgende maand zou mijn nieuwe bundel pas in kunnen gaan) en gezien mijn plotseling gestegen belgedrag zal ik veel buiten mijn bundel moeten gaan bellen, iets wat ik wil voorkomen!

Stelling; Ik vind dat het mogelijk moet zijn om direct je bundels aan te kunnen passen voor onvoorziene gebeurtenissen (overleiden, ontslag, koop/ verkoop woning, etc.)

Ik hoor erg graag de meningen van medeklanten, en natuurlijk van de Simyo-moderators!
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Alex 15 March 2014, 13:31

Bekijk originele reactie

Wat vind jij?


3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Harmen,

Bedankt voor het delen van je idee 🙂. Jouw idee zou best goed passen bij Simyo. Het is nu immers al mogelijk om je bundels 1 keer per maand zowel omhoog als omlaag te wijzigen. Echter nog wel altijd per de 1ste van de volgende maand. Simyo probeert de klant zoveel mogelijk controle te geven over zijn/haar verbruik. Wel is het de bedoeling om ook goed in te schatten hoeveel je denkt te gaan gebruiken, maar ik kan me voorstellen dat de gebeurtenissen die je noemt niet altijd te voorspellen zijn.

Ik kan niet echt een keuze maken uit je stelling, omdat ik het geen slecht idee vind, maar nu niet weet of het technisch haalbaar is.

Het staat nu nog niet op de planning om dit te doen, maar wie weet dat zoiets bij Simyo mogelijk wordt 🙂.

Groetjes,

Alex
Beste Alex,

Klinkt goed! Er goed hoe je hier op reageert.
Ik weet eigenlijk werk zeker dat het technisch heb probleem is. Het moet alleen gemaakt een doorgevoerd worden.Maar dat is makkelijk aan Simyo.
Als deze mogelijkheid er was geweest had ik nu al mijn bundel naar boven gezet. Hier verdienen jullie aan terwijl je tegelijk service verleent. Dat is goed voor meer nieuwe klanten!
Nu ga ik toch mijn oude prepaid kaartje van een andere provider weer inzetten.

Als we uw bonus nou samen delen 😉 ik de helft voor mijn goede idee, u de helft voor uw assertiviteit en innovativiteit 😛 binnen Simyo. Lijkt me een goed plan haha.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Harmen,

Ik snap wat je bedoelt. En die bonus klinkt me ook wel goed in de oren 😉. We krijgen deze vraag ook vaker van onze klanten, dus onze ogen ervoor sluiten doen we niet meteen. We kijken wel altijd naar wat ook bij Simyo past. Het zal zeker nog eens ter sprake komen dit jaar tijdens overleg. Dan regel ik voor mezelf meteen even die bonus 🙂.

Groetjes,

Alex

Reageer