.

Beantwoord

Slechte service van klantenservice

  • 20 November 2012
  • 14 reacties
  • 909 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Beste,

Ik heb een factuur van 16-11-2012 ontvangen van Simyo. Op deze factuur staat een totaalbedrag dat 50 cent afwijkt in mijn nadeel. Nu gaf de medewerkster van de klantenservice aan dat dit vanwege een technische fout is en dat ik een MMS zou hebben gestuurd. Nu heb ik nog nooit een MMS gestuurd en dus ook niet in de afgelopen periode. Gevraagd of dit kan worden uitgezocht.

Antwoord is dat het is geregistreerd op het netwerk en dus in rekening wordt gebracht. MMS zou naar een mailadres zijn gestuurd dus zou via internetbundel moeten gaan. Simyo wil mij niet tegemoet komen en heeft dus een klant van Simyo zeer ontevreden gemaakt.

Ik verwacht een nette oplossing, dwz dat de 50 cent wordt gecrediteerd en de factuur klopt. Principe is gewoon dat die 50 cent onterecht in rekening is gebracht omdat ik geen MMS verstuur.

Slechte zaak Simyo!
icon

Beste antwoord door Alex 21 November 2012, 11:42

Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi RS84,

Wellicht dat de informatie uit dit topic ook voor jou van toepassing is. Lees aub vooral even de berichten van abunsc en Zappa goed door.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Nou jij weer RS84. Die 50 cents moeten terug. :mad: Al is't alleen maar dat je ze in een winkelwagentje kan douwen.

Blijft wel overeind: MMS is zó 2010. Vind ik wel. 😉
Reputatie 5
Badge +10
Hoi RS84,

Het stukje van iMessage is inderdaad van toepassing op een iPhone. Wellicht was dit niet helemaal duidelijk. Andere toestellen zetten figuurtjes of bepaalde tekens ook om in een mms.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb een Samsung.
  
Ocherm..:eek:
Hoi RS84,

Ik heb contact gehad met de technische dienst om na te gaan hoe de mms geregistreerd kan zijn. Sommige toestellen zetten sms berichten om in een mms als er figuurtjes of bepaalde tekens worden gebruikt. De telefoon zet de sms dan om in een mms. Ook is het mogelijk dat het bericht vanaf iMessage is verstuurd en is omgezet tot een mms. Dit is natuurlijk alleen van toepassing bij een iPhone.

Wij kunnen hier helaas geen invloed op uitoefenen, omdat dit toestel gerelateerd is.

Groetjes,

Alex


Ik heb een Samsung dus gaat niet op...
Reputatie 7
Badge +9
. Sommige toestellen zetten sms berichten om in een mms als er figuurtjes of bepaalde tekens worden gebruikt. De telefoon zet de sms dan om in een mms.

Yep....🆒
Reputatie 5
Badge +10
Hoi RS84,

Ik heb contact gehad met de technische dienst om na te gaan hoe de mms geregistreerd kan zijn. Sommige toestellen zetten sms berichten om in een mms als er figuurtjes of bepaalde tekens worden gebruikt. De telefoon zet de sms dan om in een mms. Ook is het mogelijk dat het bericht vanaf iMessage is verstuurd en is omgezet tot een mms. Dit is natuurlijk alleen van toepassing bij een iPhone.

Wij kunnen hier helaas geen invloed op uitoefenen, omdat dit toestel gerelateerd is.

Groetjes,

Alex
Beste RS84, geef mij uw rekeningnummer. Ik zal graag die 50 cents op uw rekening storten, mocht dat u helpen om uit deze impasse te komen. 🆒

50 Cents is heden ten dage toch 1/3e deel van een croquette.

Btw je hebt gelijk hoor. MMS-en versturen is zó 2010. iMessagen of Whats appen, dan hoor je er pas helemaal bij.



Beste de leon.

Haha zeker vriendelijk van u. Echter is het probleem niet de 50 cent, ondanks het feit dat het toch 1/3 croquette is en dat is in deze tijd niet mis  :rolleyes:. Het probleem zit hem in de wijze waarop Simyo hiermee omgaat. Het is dus een principekwestie m.i. Ze hebben zichzelf er meer mee dan mij wanneer ze geen klantvriendelijke oplossing bieden gelukkig.

En als Simyo me uiteindelijk niet tegemoet komt dan weten we ook weer dat het om een KPN bedrijf gaat. Niet te vertrouwen dus.

Geniet van de feestdagen!
Reputatie 7
Badge +9
. Simyo wil mij niet tegemoet komen en heeft dus een klant van Simyo zeer ontevreden gemaakt.

Ik verwacht een nette oplossing, dwz dat de 50 cent wordt gecrediteerd en de factuur klopt. Principe is gewoon dat die 50 cent onterecht in rekening is gebracht omdat ik geen MMS verstuur.

Slechte zaak Simyo!


Beste RS84, geef mij uw rekeningnummer. Ik zal graag die 50 cents op uw rekening storten, mocht dat u helpen om uit deze impasse te komen. 🆒

50 Cents is heden ten dage toch 1/3e deel van een croquette. 

Btw je hebt gelijk hoor. MMS-en versturen is zó 2010. iMessagen of Whats appen, dan hoor je er pas helemaal bij. 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi RS84,

Je mag uiteraard je ongenoegen uiten op het forum. Zoals Gogol al aangeeft is het inderdaad niet zo netjes om iemands naam te expliciet te noemen. Zeker niet als je het in de topictitel verwerkt. Als ik je verhaal zo lees en je aansluiting bekijken moet ik me wel aansluiten bij m'n collega. Alles wat vanaf jouw simkaart plaatsvindt, wordt door ons systeem geregistreerd. Je toestel heeft (wellicht niet door jou bewust) een mms gestuurd. Feit blijft wel dat je als gebruiker van je simkaart verantwoordelijk bent voor het verbruik.

Ook andere forum gebruikers mogen hier reageren op vragen. Vaak worden klanten namelijk al geholpen door reacties van andere klanten. Het is ook niet verboden om elkaar hier netjes te corrigeren zoals Gogol doet.

Groetjes,

Alex
Dan kunt u beter niet in een forum posten waar iedereen kan reageren. Bedankt voor uw reactie:o

Klaar met jou bemoeial!
Reputatie 1
Badge +2

Dit is iets tussen mij en Simyo, bedankt voor je bemoeienis.

Dan kunt u beter niet in een forum posten waar iedereen kan reageren. Bedankt voor uw reactie:o
Naar mijn mening is het "not done" om namen van medewerkers te noemen op het publiek toegankelijke internet.
Ik ben niet gerelateerd aan Simyo en een normale klant evenals u. Als u zelf een opdracht geeft aan de telefoon om iets te doen, is het niet aannemlijk dat Simyo daar schuld aan heeft. Mogelijk is er iets niet goed aan de instellingen op de telefoon waardoor een email als MMS verstuurd wordt. En daarvoor moet u bij de fabrikant van het toestel zijn.


Dit is iets tussen mij en Simyo, bedankt voor je bemoeienis.
Reputatie 1
Badge +2
Naar mijn mening is het "not done" om namen van medewerkers te noemen op het publiek toegankelijke internet.
Ik ben niet gerelateerd aan Simyo en een normale klant evenals u. Als u zelf een opdracht geeft aan de telefoon om iets te doen, is het niet aannemlijk dat Simyo daar schuld aan heeft. Mogelijk is er iets niet goed aan de instellingen op de telefoon waardoor een email als MMS verstuurd wordt. En daarvoor moet u bij de fabrikant van het toestel zijn.

Reageer