.

slechte ervaringen www.telecomervaring.nl

  • 12 January 2012
  • 3 reacties
  • 1537 Bekeken

Badge +3
hooi iedereen!


Op telecomervaring.nl bij simyo zie ik veel slechte reacties...en sommige hebben zelfs een klacht ingediend bij de politie en de klachtengeschillen ofzo,
en wat natuurlijk helemaal niet aan de orde is dat die mensen daar tips gaan geven om aangifte te doen bij de politie of klachtengeschillen,
en ik schrijf dit zodat jullie hier op de hoogte zijn! en wat ook best vreemd is is dit: Hoe kan het nou dat ik de enige tevreden simyo klant ben...maar al die andere mensen het heel slecht vinden.......en dan te betekenen dat ze het simyo forum niet hebben gebruikt....


dus kortom: ik wouden jullie dit laten weten!



edit@ 3 mensen die ook een probleem hebben en 1 van hun die meteen zijn abbonement heeft opgezegd alleen omdat jullie 'goedkope' smoesjes zeggen, (op twitter)


gaat lekker zo hé

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Nee, ik en mijn moeder zijn ook zéér tevreden over Simyo! Zeker omdat je geen vast contract hebt, en daarnaast is het bereik gewoon goed!
Badge +3
Das fijn om het te horen!! 😉
Reputatie 5
Badge +10
Hoi,

Simyo is op de hoogte van de berichten welke op het internet geplaatst worden. Simyo doet er uiteraard alles aan om het aantal negatieve berichten te minimaliseren. Het is voor Simyo wel een manier om er achter te komen welke punten er goed gaan en welke we moeten verbeteren. Reken er maar op dat Simyo alle internet reacties goed in de gaten houdt. Naast jou zijn er gelukkig nog meer tevreden Simyo klanten.

Vriendelijke groet,

Alex