.

Beantwoord

Simyo Vriendendeal, mijn profiel afronden lukt niet...


Badge +2
In mijn Simyo shop probeer ik het profiel compleet te krijgen.

Om dit te doen druk ik op de link: deel je shop met vrienden en........... en de link: deel een filmpje over je shop

Echter als ik dit gedaan heb, blijft dit open staan en krijg ik mijn shop profiel dus niet "compleet".

Wat is hier de oorzaak van en hoe kan ik dit oplossen?

Op voorhand dank en groet,

Schot
icon

Beste antwoord door Dries 19 May 2014, 11:37

Bekijk originele reactie

31 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi sschot,

Zo is het maar net! Bovendien houden wij wel van een uitdaging 😉 Je blend weer lekker in met de massa nu!
Badge +2
Ha Dries,

Dank  voor je bericht. Er zullen altijd wel bijzonderheden blijven :D Dat houdt het divers en uitdagend.

Hoe het is opgelost, geen idee, maar toch voelt het wel fijn om bij de meute te horen :p
Reputatie 2
Badge +6
Hoi sschot,

We hebben inderdaad doorgekregen dat je profiel op 100% staat, super fijn! Ik weet eigenlijk nog steeds niet waarom jij de enige was waarbij je status bleef hangen... Gelukkig klopt het nu wel 🙂

Succes met je shop! Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden 🙂
Badge +2
@moderators het probleem is verholpen, ik sta nu op 100%

Bedankt in ieder geval, dit voelt beter, en nu nog het bijbehorende resultaat :D
Reputatie 5
Badge +11
Succes sschot! Je kan het!
Badge +2
tsja, nog niet concreet op dit moment, maar wie weet..........

Dank voor je berichtje
Badge +8
Graag gedaan:)

Sorry dat we daar eerder niet duidelijker in waren.
Heb je al wat potentiële klanten op het oog voor je shopje? ;)

Groetjes,
Charlene
Badge +2
Okay, dan gaan we dat gewoon doen! Tnx voor de info.
Reputatie 5
Badge +11
@moderators -> enige progressie of informatie?

moet ik de shop sluiten en een nieuwe openen?


Nee, niet sluiten! Delen!
Als het 'goed' is, is het enige dat bij jou niet verdergaat het percentage balkje. Dit issue is nu onderkend en wordt aan gewerkt.
Je kunt dus gewoon delen en klanten maken.
Badge +2
@moderators -> enige progressie of informatie?

moet ik de shop sluiten en een nieuwe openen?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi sschot,

Bedankt voor je screenshots 🙂 Hier kunnen de IT'ers zeker wat mee! Ik heb ze meteen doorgestuurd en je krijgt zo snel mogelijk reactie van me. Nogmaals bedankt voor de moeite 😉
Badge +2
Ha Dries,

Het is altijd fijn om uniek te zijn! Toch ben ik wel weer prettig verrast dat het niet gaat zoals het zou moeten
gaan, maar ja technische uitdagingen zijn er om opgelost te worden.

In de bijlage tref je de screenshots aan, ik hoop dat deze toereikend zijn.......

Ik wacht nogmaals een keertje af.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi sschot,

Nog steeds niet echt goed nieuws 😞 De technische afdeling kan niet zien dat er iets fout is met jouw webshop. Je bent ook de enige waarbij dit gebeurd is. We willen je daarom vragen om nog een keertje het filmpje te delen en je Simyo Shop te delen met je vrienden en familie. Dat zijn nog de laatste 2 stappen die 'niet voldaan' zijn.

Als je dit hebt gedaan, zou je dan van beide acties een printscreen kunnen maken en op het forum willen plaatsen? We moeten dan kijken hoe we verder gaan handelen.

Ik weet dat we veel van je vragen, maar vraag toch je medewerking. Met jouw hulp komen we er samen vast uit! 🙂
Reputatie 5
Badge +11
@moderators

Al enig nieuws te melden inzake het webshop issue?


Ben er weer even achteraan geweest voor je, maar voor het weekend hebben we helaas geen nieuws...
Begint wel een beetje vervelend te worden nu,
Badge +2
@moderators

Al enig nieuws te melden inzake het webshop issue?
Badge +2
Hey Ernst,

Tnx!
Reputatie 5
Badge +11
Hi sschot,

Ik heb het doorgegeven en we gaan er (weer) mee bezig!
Badge +2
Goedemorgen,

Ik heb geprobeerd om te "groeien", door de shop wederom te delen, en tot mijn grote spijt
kom ik niet verder.........

Ben benieuwd en wacht even af
Badge +2
Ha Dries,

Ik ga het morgen bekijken en wanneer nodig uitvoeren, en uiteraard koppel ik even terug of het daarna okay is.

Thanks zo ver.
Reputatie 2
Badge +6
@sschot, Ik heb net bericht terug van de technische afdeling. Zij geven aan dat het morgenochtend opgelost is (Update). Ik weet niet of je percentage meteen omhoog schiet of dat je misschien nog een keer een filmpje moet delen.

Zou je daar een terugkoppeling op willen geven? Ik ben erg benieuwd en hoor graag van je 🙂
Badge +3
Hey Ierselhvan,

Je kan het beste even inloggen op Mijn Simyo en daar naar het laatste tabje Mijn Simyo shop gaan. Daar vind je jouw shop terug!
Enige tijd geleden ingeschreven voor de vriendendeal maar kan hem nu nergens meer vinden.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi sschot,

Ik heb al wel een reactie van onze technische afdeling, maar nog geen oplossing 😮 Ze komen er niet zo 1, 2, 3 achter hoe het komt dat je percentage niet verder omhoog gaat. Dit gaan ze dus verder onderzoeken en laten mij het weten als ze eruit zijn. Zodra ik dat weer hoor, zet ik het op het forum :)

We zijn ermee bezig en hopen dat je nog wat geduld kunt opbrengen 🙂
Badge +2
We wachten gewoon even af, ben uiteraard wel benieuwd :p

Goed weekeinde!
Reputatie 2
Badge +6
Hoi sschot,

Dankjewel voor je printscreen. Ik heb het doorgestuurd naar onze technische afdeling. Ik denk niet dat ik voor vandaag 17:30 nog antwoord krijg, maar zodra ik het antwoord heb zal ik die in dit topic reageren 🙂 Excuses voor het trage verloop. Ik wens je wel vast een fijn weekend!

Reageer