.

Beantwoord

Simyo Vriendendeal, mijn profiel afronden lukt niet...


Badge +2
In mijn Simyo shop probeer ik het profiel compleet te krijgen.

Om dit te doen druk ik op de link: deel je shop met vrienden en........... en de link: deel een filmpje over je shop

Echter als ik dit gedaan heb, blijft dit open staan en krijg ik mijn shop profiel dus niet "compleet".

Wat is hier de oorzaak van en hoe kan ik dit oplossen?

Op voorhand dank en groet,

Schot
icon

Beste antwoord door Dries 19 May 2014, 11:37

Bekijk originele reactie

31 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi sschot,

Dat is wel vreemd... Zoiets hoort zeker niet te gebeuren. Ik wil je graag wat controlevragen stellen en hopelijk lukt het je dan wel om je profiel compleet te maken.

Gebruik je een pc of laptop? Als je met een tablet werkt of smartphone kan het kloppen dat er misschien iets niet helemaal goed gaat. De website werkt het beste als je een laptop of pc gebruikt.

Lukt het wel met een andere browser? Google Chrome werkt vaak het beste. Ook Firefox zou goed moeten werken. Als je deze browsers gebruikt, zou je dan je browsergeschiedenis willen verwijderen en het opnieuw proberen?

Lukt dit ook niet, probeer dan een andere pc of laptop. Dit is een 'last resort'. Als ook dit niet werkt, dan hoor ik dat graag van je. Ik hoor het ook graag als het wel is gelukt 🙂
Badge +2
Ha Dries,

Ik gebruik een laptop om de shop op orde te krijgen. Als browser gebruik ik Chrome.

Ik heb nu geprobeerd om gebruik te maken van IE en Firefox, geen verandering.
Ik heb gebruik gemaakt van een andere PC, geen verandering.
Ik heb de browsergegevens gewist, geen verandering.

Ben heel benieuwd wat er nog aan mogelijkheden over blijft.

Bedankt alvast voor je reply.

Groeten,

Schot
Reputatie 5
Badge +11
Hi sschot,

Ik heb je issue doorgezet naar onze IT afdeling. Hopen dat zij kunnen zien/vinden wat hier van de oorzaak is.
En het oplossen, als het even kan.
Badge +2
Tnx Ernst, ik wacht even af
Reputatie 5
Badge +11
Tnx Ernst, ik wacht even af

Hoi sschot,

Ik heb net bericht gekregen. Zou je een screenshot kunnen maken van het issue waar je tegenaan loopt?
Onze IT afdeling wil dit voorleggen aan de ontwikkelaar van de webshop, namelijk.

Als er teveel persoonlijke informatie op het screenshot staat kun je het ook mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email].
Je krijgt dan direct een ticketnummer als antwoord in je mail. Wil je die dan in een privébericht naar mij sturen?
Badge +2
Hoi Ernst,

Zoals je kan zien in de screenshot, kan ik mijn shop profiel niet verder dan 35% verhogen, terwijl ik wel
de shop en het filmpje heb gedeeld middels de link en knoppen op de pagina.

Ik ga er persoonlijk van uit, dat wanneer ik dit gedaan heb, dat het profiel naar 100% compleet gaat.  Echter
dit gebeur dus niet.

Groet,

Schot

 
Reputatie 2
Badge +6
Hoi sschot,

Dankjewel voor je printscreen. Ik heb het doorgestuurd naar onze technische afdeling. Ik denk niet dat ik voor vandaag 17:30 nog antwoord krijg, maar zodra ik het antwoord heb zal ik die in dit topic reageren 🙂 Excuses voor het trage verloop. Ik wens je wel vast een fijn weekend!
Badge +2
We wachten gewoon even af, ben uiteraard wel benieuwd :p

Goed weekeinde!
Reputatie 2
Badge +6
Hoi sschot,

Ik heb al wel een reactie van onze technische afdeling, maar nog geen oplossing 😮 Ze komen er niet zo 1, 2, 3 achter hoe het komt dat je percentage niet verder omhoog gaat. Dit gaan ze dus verder onderzoeken en laten mij het weten als ze eruit zijn. Zodra ik dat weer hoor, zet ik het op het forum :)

We zijn ermee bezig en hopen dat je nog wat geduld kunt opbrengen 🙂
Enige tijd geleden ingeschreven voor de vriendendeal maar kan hem nu nergens meer vinden.
Badge +3
Hey Ierselhvan,

Je kan het beste even inloggen op Mijn Simyo en daar naar het laatste tabje Mijn Simyo shop gaan. Daar vind je jouw shop terug!
Reputatie 2
Badge +6
@sschot, Ik heb net bericht terug van de technische afdeling. Zij geven aan dat het morgenochtend opgelost is (Update). Ik weet niet of je percentage meteen omhoog schiet of dat je misschien nog een keer een filmpje moet delen.

Zou je daar een terugkoppeling op willen geven? Ik ben erg benieuwd en hoor graag van je 🙂
Badge +2
Ha Dries,

Ik ga het morgen bekijken en wanneer nodig uitvoeren, en uiteraard koppel ik even terug of het daarna okay is.

Thanks zo ver.
Badge +2
Goedemorgen,

Ik heb geprobeerd om te "groeien", door de shop wederom te delen, en tot mijn grote spijt
kom ik niet verder.........

Ben benieuwd en wacht even af
Reputatie 5
Badge +11
Hi sschot,

Ik heb het doorgegeven en we gaan er (weer) mee bezig!
Badge +2
Hey Ernst,

Tnx!
Badge +2
@moderators

Al enig nieuws te melden inzake het webshop issue?
Reputatie 5
Badge +11
@moderators

Al enig nieuws te melden inzake het webshop issue?


Ben er weer even achteraan geweest voor je, maar voor het weekend hebben we helaas geen nieuws...
Begint wel een beetje vervelend te worden nu,
Reputatie 2
Badge +6
Hoi sschot,

Nog steeds niet echt goed nieuws 😞 De technische afdeling kan niet zien dat er iets fout is met jouw webshop. Je bent ook de enige waarbij dit gebeurd is. We willen je daarom vragen om nog een keertje het filmpje te delen en je Simyo Shop te delen met je vrienden en familie. Dat zijn nog de laatste 2 stappen die 'niet voldaan' zijn.

Als je dit hebt gedaan, zou je dan van beide acties een printscreen kunnen maken en op het forum willen plaatsen? We moeten dan kijken hoe we verder gaan handelen.

Ik weet dat we veel van je vragen, maar vraag toch je medewerking. Met jouw hulp komen we er samen vast uit! 🙂
Badge +2
Ha Dries,

Het is altijd fijn om uniek te zijn! Toch ben ik wel weer prettig verrast dat het niet gaat zoals het zou moeten
gaan, maar ja technische uitdagingen zijn er om opgelost te worden.

In de bijlage tref je de screenshots aan, ik hoop dat deze toereikend zijn.......

Ik wacht nogmaals een keertje af.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi sschot,

Bedankt voor je screenshots 🙂 Hier kunnen de IT'ers zeker wat mee! Ik heb ze meteen doorgestuurd en je krijgt zo snel mogelijk reactie van me. Nogmaals bedankt voor de moeite 😉
Badge +2
@moderators -> enige progressie of informatie?

moet ik de shop sluiten en een nieuwe openen?
Reputatie 5
Badge +11
@moderators -> enige progressie of informatie?

moet ik de shop sluiten en een nieuwe openen?


Nee, niet sluiten! Delen!
Als het 'goed' is, is het enige dat bij jou niet verdergaat het percentage balkje. Dit issue is nu onderkend en wordt aan gewerkt.
Je kunt dus gewoon delen en klanten maken.
Badge +2
Okay, dan gaan we dat gewoon doen! Tnx voor de info.
Badge +8
Graag gedaan:)

Sorry dat we daar eerder niet duidelijker in waren.
Heb je al wat potentiële klanten op het oog voor je shopje? ;)

Groetjes,
Charlene

Reageer