Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

Simyo Vriendendeal, mijn profiel afronden lukt niet...


Badge +2
In mijn Simyo shop probeer ik het profiel compleet te krijgen.

Om dit te doen druk ik op de link: deel je shop met vrienden en........... en de link: deel een filmpje over je shop

Echter als ik dit gedaan heb, blijft dit open staan en krijg ik mijn shop profiel dus niet "compleet".

Wat is hier de oorzaak van en hoe kan ik dit oplossen?

Op voorhand dank en groet,

Schot
icon

Beste antwoord door Dries 19 mei 2014, 11:37

Hoi sschot,



Dat is wel vreemd... Zoiets hoort zeker niet te gebeuren. Ik wil je graag wat controlevragen stellen en hopelijk lukt het je dan wel om je profiel compleet te maken.



Gebruik je een pc of laptop? Als je met een tablet werkt of smartphone kan het kloppen dat er misschien iets niet helemaal goed gaat. De website werkt het beste als je een laptop of pc gebruikt.



Lukt het wel met een andere browser? Google Chrome werkt vaak het beste. Ook Firefox zou goed moeten werken. Als je deze browsers gebruikt, zou je dan je browsergeschiedenis willen verwijderen en het opnieuw proberen?



Lukt dit ook niet, probeer dan een andere pc of laptop. Dit is een 'last resort'. Als ook dit niet werkt, dan hoor ik dat graag van je. Ik hoor het ook graag als het wel is gelukt 🙂
Bekijk originele reactie

31 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi sschot,

Dat is wel vreemd... Zoiets hoort zeker niet te gebeuren. Ik wil je graag wat controlevragen stellen en hopelijk lukt het je dan wel om je profiel compleet te maken.

Gebruik je een pc of laptop? Als je met een tablet werkt of smartphone kan het kloppen dat er misschien iets niet helemaal goed gaat. De website werkt het beste als je een laptop of pc gebruikt.

Lukt het wel met een andere browser? Google Chrome werkt vaak het beste. Ook Firefox zou goed moeten werken. Als je deze browsers gebruikt, zou je dan je browsergeschiedenis willen verwijderen en het opnieuw proberen?

Lukt dit ook niet, probeer dan een andere pc of laptop. Dit is een 'last resort'. Als ook dit niet werkt, dan hoor ik dat graag van je. Ik hoor het ook graag als het wel is gelukt 🙂
Badge +2
Ha Dries,

Ik gebruik een laptop om de shop op orde te krijgen. Als browser gebruik ik Chrome.

Ik heb nu geprobeerd om gebruik te maken van IE en Firefox, geen verandering.
Ik heb gebruik gemaakt van een andere PC, geen verandering.
Ik heb de browsergegevens gewist, geen verandering.

Ben heel benieuwd wat er nog aan mogelijkheden over blijft.

Bedankt alvast voor je reply.

Groeten,

Schot
Reputatie 5
Badge +11
Hi sschot,

Ik heb je issue doorgezet naar onze IT afdeling. Hopen dat zij kunnen zien/vinden wat hier van de oorzaak is.
En het oplossen, als het even kan.
Badge +2
Tnx Ernst, ik wacht even af
Reputatie 5
Badge +11
Tnx Ernst, ik wacht even af

Hoi sschot,

Ik heb net bericht gekregen. Zou je een screenshot kunnen maken van het issue waar je tegenaan loopt?
Onze IT afdeling wil dit voorleggen aan de ontwikkelaar van de webshop, namelijk.

Als er teveel persoonlijke informatie op het screenshot staat kun je het ook mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email].
Je krijgt dan direct een ticketnummer als antwoord in je mail. Wil je die dan in een privébericht naar mij sturen?
Badge +2
Hoi Ernst,

Zoals je kan zien in de screenshot, kan ik mijn shop profiel niet verder dan 35% verhogen, terwijl ik wel
de shop en het filmpje heb gedeeld middels de link en knoppen op de pagina.

Ik ga er persoonlijk van uit, dat wanneer ik dit gedaan heb, dat het profiel naar 100% compleet gaat.  Echter
dit gebeur dus niet.

Groet,

Schot

 
Reputatie 2
Badge +6
Hoi sschot,

Dankjewel voor je printscreen. Ik heb het doorgestuurd naar onze technische afdeling. Ik denk niet dat ik voor vandaag 17:30 nog antwoord krijg, maar zodra ik het antwoord heb zal ik die in dit topic reageren 🙂 Excuses voor het trage verloop. Ik wens je wel vast een fijn weekend!
Badge +2
We wachten gewoon even af, ben uiteraard wel benieuwd :p

Goed weekeinde!
Reputatie 2
Badge +6
Hoi sschot,

Ik heb al wel een reactie van onze technische afdeling, maar nog geen oplossing 😮 Ze komen er niet zo 1, 2, 3 achter hoe het komt dat je percentage niet verder omhoog gaat. Dit gaan ze dus verder onderzoeken en laten mij het weten als ze eruit zijn. Zodra ik dat weer hoor, zet ik het op het forum :)

We zijn ermee bezig en hopen dat je nog wat geduld kunt opbrengen 🙂
Enige tijd geleden ingeschreven voor de vriendendeal maar kan hem nu nergens meer vinden.
Badge +3
Hey Ierselhvan,

Je kan het beste even inloggen op Mijn Simyo en daar naar het laatste tabje Mijn Simyo shop gaan. Daar vind je jouw shop terug!
Reputatie 2
Badge +6
@sschot, Ik heb net bericht terug van de technische afdeling. Zij geven aan dat het morgenochtend opgelost is (Update). Ik weet niet of je percentage meteen omhoog schiet of dat je misschien nog een keer een filmpje moet delen.

Zou je daar een terugkoppeling op willen geven? Ik ben erg benieuwd en hoor graag van je 🙂
Badge +2
Ha Dries,

Ik ga het morgen bekijken en wanneer nodig uitvoeren, en uiteraard koppel ik even terug of het daarna okay is.

Thanks zo ver.
Badge +2
Goedemorgen,

Ik heb geprobeerd om te "groeien", door de shop wederom te delen, en tot mijn grote spijt
kom ik niet verder.........

Ben benieuwd en wacht even af
Reputatie 5
Badge +11
Hi sschot,

Ik heb het doorgegeven en we gaan er (weer) mee bezig!
Badge +2
Hey Ernst,

Tnx!
Badge +2
@moderators

Al enig nieuws te melden inzake het webshop issue?
Reputatie 5
Badge +11
@moderators

Al enig nieuws te melden inzake het webshop issue?


Ben er weer even achteraan geweest voor je, maar voor het weekend hebben we helaas geen nieuws...
Begint wel een beetje vervelend te worden nu,
Reputatie 2
Badge +6
Hoi sschot,

Nog steeds niet echt goed nieuws 😞 De technische afdeling kan niet zien dat er iets fout is met jouw webshop. Je bent ook de enige waarbij dit gebeurd is. We willen je daarom vragen om nog een keertje het filmpje te delen en je Simyo Shop te delen met je vrienden en familie. Dat zijn nog de laatste 2 stappen die 'niet voldaan' zijn.

Als je dit hebt gedaan, zou je dan van beide acties een printscreen kunnen maken en op het forum willen plaatsen? We moeten dan kijken hoe we verder gaan handelen.

Ik weet dat we veel van je vragen, maar vraag toch je medewerking. Met jouw hulp komen we er samen vast uit! 🙂
Badge +2
Ha Dries,

Het is altijd fijn om uniek te zijn! Toch ben ik wel weer prettig verrast dat het niet gaat zoals het zou moeten
gaan, maar ja technische uitdagingen zijn er om opgelost te worden.

In de bijlage tref je de screenshots aan, ik hoop dat deze toereikend zijn.......

Ik wacht nogmaals een keertje af.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi sschot,

Bedankt voor je screenshots 🙂 Hier kunnen de IT'ers zeker wat mee! Ik heb ze meteen doorgestuurd en je krijgt zo snel mogelijk reactie van me. Nogmaals bedankt voor de moeite 😉
Badge +2
@moderators -> enige progressie of informatie?

moet ik de shop sluiten en een nieuwe openen?
Reputatie 5
Badge +11
@moderators -> enige progressie of informatie?

moet ik de shop sluiten en een nieuwe openen?


Nee, niet sluiten! Delen!
Als het 'goed' is, is het enige dat bij jou niet verdergaat het percentage balkje. Dit issue is nu onderkend en wordt aan gewerkt.
Je kunt dus gewoon delen en klanten maken.
Badge +2
Okay, dan gaan we dat gewoon doen! Tnx voor de info.
Badge +8
Graag gedaan:)

Sorry dat we daar eerder niet duidelijker in waren.
Heb je al wat potentiële klanten op het oog voor je shopje? ;)

Groetjes,
Charlene

Reageer