.

SIMYO KLANTENSERVICE ONWIJS SLECHT BEREIKBAAR

  • 8 September 2022
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Badge

Het valt me op dat jullie heel slecht te bereiken zijn en ik ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben. Ik hoop dat dit snel opgelost wordt, wanneer mijn probleem dit weekend niet is opgelost is de kans zeer groot dat ik een overstap ga maken naar een andere provider. 

 

Heel jammer.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @C.A. de G,

Bedankt voor je bericht. Het klopt inderdaad dat het de afgelopen tijd wat drukker is dan normaal, hierdoor is onze responstijd langer dan je gewend bent van ons. Ik kan me voorstellen dat dit frustrerend is, onze welgemeende excuses hiervoor!

Ik zie dat mijn collega @Amy je heeft geholpen in jouw andere topic. Hopelijk zijn je vragen hiermee beantwoordt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Wel wil ik je erop attenderen dat het niet de bedoeling is om verschillende topics te openen omtrent hetzelfde onderwerp. Wij willen alle klanten zo goed mogelijk helpen en proberen alle berichten zo snel mogelijk te beantwoorden. 

Bedankt voor je begrip hierin.

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +7

Wat in ieder geval niet gaat helpen is dezelfde mopper-tirade op meerdere plaatsen in het forum neer te zetten.

Reputatie 7
Badge +9

Verschillende kanalen van de klantenservice zijn zeer druk. Op het forum zie ik op dit moment een redelijk gebruikelijke 1 werkdag reactietijd. In jouw andere topic lijkt je overigens rap geholpen; Net iets boven de drie kwartier is zeer rap voor op het forum!
 

Reageer