.

Beantwoord

Simyo en boevenpraktijken

  • 12 July 2014
  • 1 reactie
  • 709 Bekeken

Badge +2
Ook al weet ik het en was ik er voor gewaarschuwd, maar helaas ging ik 5 mb  (?) over mijn internetbundel heen.

Gelijk wordt er € 5,00 afgeschreven  en dit voor >>>>>>>>5 MB <<<<<<<<
Dit staat in geen enkele verhouding met de kosten .....

Een bundel van 250 MB  kost €  7.00  Wat een Mafia  manier om je klanten een poot uit te draaien !
Er zijn echt geen reden/ excuus voor aan te dragen. Hoe jaag je trouwe klanten weg !
icon

Beste antwoord door Ernst 14 July 2014, 12:22

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi HansVV,

Wat jammer dat je het nodig vindt om deze bewoordingen te gebruiken.

Het Pay as you go internet tarief voor prepaid is al sinds jaar en dag €0,10 per 100 kB.

Omdat er toch veel prepaid klanten waren die meer wilden internetten zijn er een tijd geleden prepaid databundels in het leven geroepen.
En om onze klanten nóg meer te helpen om kosten te besparen sturen we iedereen een bericht wanneer 5 MB is verbruikt zonder dat er een databundel is. Dit doen we overigens niet enkel bij prepaid klanten, maar ook bij Sim only abonnees.

Ik zou het dus willen omdraaien: je hebt 250 MB voor heel weinig geld kunnen internetten en hebt daarna 7 MB verbruikt tegen het standaard tarief.

Je maakt erg veel gebruik van de prepaid databundels. Heb je er nooit aan gedacht om een Sim only abonnement te nemen?
Dan betaal je voor 200 MB maar €5 of voor 500 MB €7 en is het buitenbundel tarief €0,15 per MB.

Reageer