.

Beantwoord

Simyo app zegt bundels niet actief

  • 19 January 2014
  • 4 reacties
  • 870 Bekeken

Badge
Ik heb mijn app geinstalleerd.
Sinds 2 januari heb ik internet.
Mijn simyo zegt nu dat ik nog 207 MB van de 250 mb kan gebruiken.
Dat kan zeker kloppen ik controleer dat bijna dagelijks.
Maar mijn app zegt nog steeds: "Je bundells zijn nog niet actief".
Kan ik hier iets mee?
icon

Beste antwoord door Scotsman 19 January 2014, 12:29

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als je zegt dat je een 250MB bundel hebt dan begrijp ik daaruit dat je een prepaid aansluiting hebt.

Helaas is de Mijn Simyo app enkel voor de bundels in een abonnement en niet voor prepaid. Daarom zegt de app ten onrechte dat je bundels niet actief zijn.
Badge
Dat is duidelijk. Bedankt voor je antwoord.
Reputatie 3
Badge +9
Heel goed gezien Scotsman.
Badge +8
Ik heb mijn app geinstalleerd.
Sinds 2 januari heb ik internet.
Mijn simyo zegt nu dat ik nog 207 MB van de 250 mb kan gebruiken.
Dat kan zeker kloppen ik controleer dat bijna dagelijks.
Maar mijn app zegt nog steeds: "Je bundells zijn nog niet actief".
Kan ik hier iets mee?

Als je zegt dat je een 250MB bundel hebt dan begrijp ik daaruit dat je een prepaid aansluiting hebt.

Helaas is de Mijn Simyo app enkel voor de bundels in een abonnement en niet voor prepaid. Daarom zegt de app ten onrechte dat je bundels niet actief zijn.


Inderdaad frans49,

Dat heeft Scotsman al goed uitgelegd. De app is helaas nog niet voor onze prepaid gebruikers.
Dus jij kunt het beste op Mijn Simyo kijken hoeveel je nog van je maandbundel over hebt. Op sommige smartphones kun je ook een snelkoppelingetje maken naar die pagina. Dan is het net een app 😉

Groetjes, Charlene

Reageer