.

Beantwoord

Simyo App werkt niet met mijn prepaid aansluiting

  • 8 August 2014
  • 8 reacties
  • 555 Bekeken

Badge +1
  • Startend Simyaan
  • 8 reacties
Ik heb de Simyo App geinstalleerd op de Huawei Ascend G510-0100 maar deze werkt niet ...?
Hoe kan dit opgelost?

Vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Alex 8 August 2014, 16:09

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Definieer 'werkt niet'. Wat krijg je te zien? En wat heb je hier al aan gedaan?
Badge +1
Ik log in maar meteen krijg ik een scherm te zien wat me vraagt een scherm naar beneden te scrollen. Dat scherm is er nauwelijks een seconde ... dus wat er nu precies gevraagt wordt weet ik niet maar als je 1x met je ogen knippert is het al weg.

Ik heb mijn mobiel even van de 2G gehaald in de hoop dat het dan wel zou gaan...helaas dat maakt dus niet uit. (ik heb de mogelijkheid van 4 of 5G gewoon 2G te gebruiken daar dat "besparend" zou werken.

Verder zou ik niet weten wat ik er aan kan doen.
Reputatie 7
Ik kan je helaas niet verder helpen. Maar in ieder geval heb je wel duidelijker je probleem omschreven dan 'het werkt niet'. Nu zullen degenen met de kennis en kunde je beter kunnen helpen.
Badge +1
Oke, hartelijk dank voor je antwoord.
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb de Simyo App geinstalleerd op de Huawei Ascend G510-0100 maar deze werkt niet ...?
Hoe kan dit opgelost?

Vriendelijke groet,


Welkom op het forum snowy,

Ik heb je gegevens even bekeken en zie dat je een prepaid aansluiting hebt. Nu is het niet zo dat je met een prepaid aansluiting geen gebruik kan maken van de app. Integendeel, want de app is er sinds kort ook voor prepaid.

Maar er zijn momenteel technische problemen met de prepaid app. Dit geldt gelukkig niet voor alle prepaid klanten, maar wel voor een bepaalde groep. Ik vermoed dat jouw aansluiting binnen die groep valt 😞.

Uiteraard kun je proberen om de app nog even opnieuw te installeren en kijken of dat effect heeft.

We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Het enige wat ik je nu als tip kan meegeven is om het te blijven proberen. Inloggen op Mijn Simyo via je desktop zou wel moeten lukken.

Excuses voor het ongemak.

Kan je het hier even laten weten zodra het weer werkt?

@RicoK. Bedankt voor de suggesties.

Groetjes,

Alex
@ snowy en Alex.

Zolang die app niet goed werkt bij een groep mensen zou bij Android de app Call Meter 3G uitkomst kunnen bieden.
Voorkeuren instellen via linkertoets.
Daarmee zie je calls/sms/data en looptijd.......

Groet,
Friesian
Hoi, ook ik ervaar hetzelfde als snowy. Na mijn inloggegevens te hebben ingevoerd krijg ik 1 seconde de melding naar beneden te scrollen, en daarna kom ik weer terecht op de inlogscherm. Wat ik al geprobeerd heb om dit op te lossen is de app data en app cache weg te gooien. Maar ook dit helpt niet.
Ik heb een Nexus 5 en Simyo Prepaid. Heb dit probleem al een hele tijd. Wat ik wel merk, is dat wanneer mijn internetbundel actief is, ik dit probleem heb. Maar zodra de bundel is afgelopen, kan ik weer inloggen. En toen ik 2 weken geleden weer de internetbundelbundel hebt geactiveerd, ik weer dit probleem heb. Misschien toeval?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Roberto74, welkom op het Simyo forum 🙂

Dit heeft helaas met hetzelfde foutje in de App te maken, maar je informatie is wel waardevol! Ik zal het meteen doorsturen naar de IT-afdeling die hard aan het bikkelen zijn om de App weer goed draaiende te krijgen.

Zodra we meer te horen krijgen over de vorderingen, laat ik het hier meteen weten! 😉

Reageer