.

Beantwoord

Simyo app ter inzage verbruik

  • 9 February 2013
  • 8 reacties
  • 1273 Bekeken

Bestaat er een Simyo app voor Android waarmee je je verbruikgegevens snel kan inzien?
icon

Beste antwoord door Alex 11 February 2013, 15:39

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum R Degeling,

Deze app is er (nog) niet. We zijn er wel druk mee bezig. Het zal niet lang meer duren voordat we de app lanceren. We zullen dit o.a. via dit forum communiceren.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Kom maar met wat moois, Alex. De eerste previews zien er goed uit. 

Nu maar hopen dat R.  Degeling terugkomt als het feit daar is. 
Reputatie 5
Badge +10
Ja, we zijn uiteindelijk wel benieuwd wat iedereen er van vindt. Op onze website hebben we een speciale pagina opgezet voor de app.

Groetjes,

Alex
ik zou dan graaaag de e met het streepje goed willen zien
Reputatie 7
Badge +9
Ja, we zijn uiteindelijk wel benieuwd wat iedereen er van vindt. Op onze website hebben we een speciale pagina opgezet voor de app.

Groetjes,

Alex


Ha Alex, de app ziet er gelikt uit maar.......ik zie dat je moet inloggen om je gegevens te kunnen zien. Ikzelf vind dat niet zo handig. Ben daar te lui voor. ;)
Ik denk dat ik daarom bij mijn andere apps blijf hangen omdat die automatisch steeds alle gegevens ophalen. De 'Bundels' app zelfs van alle 3 mijn aansluitingen en die haalt ook facturen in zijn geheel op door ze simpel aan te klikken in de app. En die is ook nog eens geschikt voor de iPad zoals je hieronder ziet. Dat vind ik allemaal toch wel erg handig. 
Als jullie app gelanceerd is, zal ik hem wel bekijken....🆒 Dat beloof ik. 

http://i92.photobucket.com/albums/l28/leoneke2/d465f967b2f9e2508b7e14ddcae78cac.jpg
Badge +6
Ha Alex, de app ziet er gelikt uit maar.......ik zie dat je moet inloggen om je gegevens te kunnen zien. Ikzelf vind dat niet zo handig. Ben daar te lui voor. ;)
Ik denk dat ik daarom bij mijn andere apps blijf hangen omdat die automatisch steeds alle gegevens ophalen. De 'Bundels' app zelfs van alle 3 mijn aansluitingen en die haalt ook facturen in zijn geheel op door ze simpel aan te klikken in de app. En die is ook nog eens geschikt voor de iPad zoals je hieronder ziet. Dat vind ik allemaal toch wel erg handig. 
Als jullie app gelanceerd is, zal ik hem wel bekijken....🆒 Dat beloof ik. 

http://i92.photobucket.com/albums/l28/leoneke2/d465f967b2f9e2508b7e14ddcae78cac.jpg


Hoi De Leon,

Beloof je dan ook te laten weten wat je van de app vindt??
Ik ben benieuwd naar de Simyo App... Krijgen we een mailtje als deze beschikbaar is, of moeten we de site in de gaten blijven houden?
Reputatie 2
Badge +1
Hey john83,

Ik wil je aanraden om hiervoor de site in de gaten te houden.

Reageer