.

Beantwoord

Simyo app komt in april uit

  • 22 April 2013
  • 17 reacties
  • 1236 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Kunt u aangegeven wanneer de simyo app uitkomt. Op uw site staat april....
icon

Beste antwoord door Natascha 24 April 2013, 11:28

Bekijk originele reactie

17 reacties

Badge +6
Kunt u aangegeven wanneer de simyo app uitkomt. Op uw site staat april....

Hoi Ray81,

Simyo streeft er naar de app voor het einde van de maand te lanceren.
Wat is dit nu met die App?????????????
Nu staat er in een keer voor de zomer, dus niet meer april, maar weet ik wanneer.
Dit valt me heel erg tegen.
Stelletje prutsers.
Badge
Ik vind het wel lang duren, een app is in principe snel gemaakt. Afwachten is de enige optie denk ik.
Badge
Ik moet zeggen dat het goed is dat ze op het netwerk van KPN zitten. Anders had ik mijn abonnement allang stopgezet.
Voor de rest is het veel roepen en weinig waarmaken.
App, is een aanfluiting...
het tijdig bijhouden van het verbruik is een aanfluiting....
en daarbij komt nog de reacties van de medewerkers....waarbij men reageert, ahh joh kan gebeuren, tja is allemaal niet zo erg. 
Ik ben benieuwd hoelang ze dit vohouden.

Ja het moet gezegd worden....Ze zijn goedkoop, bellen op het goede netwerk van KPN is goed....overige punten moet je dan niet druk over maken!

OF toch wel?
Reputatie 7
Badge +9
In het Engels hebben ze een paar mooie uitdrukkingen, zoals: "You can't have it all", en "You can't have your cake and eat it", en "Horses for courses". Het enige wat ik in het Nederlands kan verzinnen is "Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten". Typisch Nederlands.... :p

Simyo is "Cheap and cheerful", precies wat veel Nederlanders willen. Niet zeuren dus.
Badge
Precies 🙂
Badge
goedkoop maakt toch niet uit
er was een werkende app van een ander, die gestopt is omdat Simyo snel met een eigen app komt,
goedkoop of niet : wat je belooft moet je gewoon nakomen "
beloof een app en maak iedereen blij met een dode mus
als er nu niets belooft was, dan was er ook niets aan de hand

dat er bij een goedkopere aanbieder minder extra's zijn dat weet je gewoon voor je er aan begint
en extra's die niet nodig hebt betaal je ook niet voor 😉
Ben blij dat ik de app uit de market nog niet verwijderd heb. Ik maak er nog steeds dankbaar en met volle tevredenheid gebruik van. Wel jammer dat hij al uit de market verwijderd is. Daar zal de ontwerper echter zijn goede redenen voor hebben.
Badge +6
Hoi Allemaal,

De app was eerst gepland om gelanceerd te worden in april echter is dit uitgesteld en zal de app gelanceerd worden voor de zomer.
In het Engels hebben ze een paar mooie uitdrukkingen, zoals: "You can't have it all", en "You can't have your cake and eat it", en "Horses for courses". Het enige wat ik in het Nederlands kan verzinnen is "Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten". Typisch Nederlands.... :p

Simyo is "Cheap and cheerful", precies wat veel Nederlanders willen. Niet zeuren dus.


Wat een onzin is dit zeg. Het is niet moeilijk om een app in elkaar te zetten. Als je dan ook nog gaat aankondigen dat er in april een app komt en uiteindelijk is er niets dan ben je gewoon niet professioneel bezig. 
Reputatie 7
Badge +9
Wat een onzin is dit zeg. Het is niet moeilijk om een app in elkaar te zetten.

Hier spreekt duidelijk iemand met ervaring... :D


Als je dan ook nog gaat aankondigen dat er in april een app komt en uiteindelijk is er niets dan ben je gewoon niet professioneel bezig. 


Het uitbrengen van een app waar nog van alles mis mee is, bijvoorbeeld je ziet het beltegoed van je buurman, dat is pas onprofessioneel! Nee, ik wacht liever even totdat er een app is die gewoon werkt.
Badge
er was een app van derde, die voldeed eigenlijk prima
haalde de info gewoon van de website, met je eigen inlog,
dat je aan een app van derde geen recht kunt ontlenen dat weet je zelf als je hem gebruikt


tja als die dan eigenlijk gedwongen word te stoppen, omdat ze zelf snel met een app komen,
en dan met groot spraak April later dan weer voor de zomer,

van het spreekwoord

veel beloven en weing doen laat een gek in vreugde leven


als je niets belooft is er niets aan de hand,
goedkoop heeft hier niets mee te maken,
Wat een onzin is dit zeg. Het is niet moeilijk om een app in elkaar te zetten.

Hier spreekt duidelijk iemand met ervaring... :D


Als je dan ook nog gaat aankondigen dat er in april een app komt en uiteindelijk is er niets dan ben je gewoon niet professioneel bezig. 


Het uitbrengen van een app waar nog van alles mis mee is, bijvoorbeeld je ziet het beltegoed van je buurman, dat is pas onprofessioneel! Nee, ik wacht liever even totdat er een app is die gewoon werkt.


Men had helemaal geen datum moeten noemen.  Om dan te gaan schermen dat je niet mag zeuren omdat je minder betaalt... tja dat is helemaal treurig en ik vraag me af of jij klant of verlengstuk bent van simyo
Reputatie 7
Badge +9
ik vraag me af of jij klant of verlengstuk bent van simyo
Klant.....
Badge +6
Men had helemaal geen datum moeten noemen.  Om dan te gaan schermen dat je niet mag zeuren omdat je minder betaalt... tja dat is helemaal treurig en ik vraag me af of jij klant of verlengstuk bent van Simyo

Hoi Locus,

Scotsman is net als jij een klant van Simyo en is geen verlengstuk van Simyo. De app is voor Android al te downloaden in de play store.
Badge
eindelijk, hij doet wat hij moet doen
de rest die er bij zou komen zie als exctra 
maar wel jammer dat je hier op het forum moet horen dat er voor android een beschikbare app is
maar op de site staat hij nu nog steeds niet als beschikbaar

regelmatig gekeken op de site daar niet beschikbaar melding , maar hij was dus al beschikbaar in de play store
Reputatie 5
Badge +10
Men had helemaal geen datum moeten noemen. Om dan te gaan schermen dat je niet mag zeuren omdat je minder betaalt... tja dat is helemaal treurig en ik vraag me af of jij klant of verlengstuk bent van simyo

Hoi Locus,

Ik ben het met je eens dat het niet handig is geweest om een datum te noemen. Scotsman geeft net als jij zijn mening. Daarvoor is het forum bedoeld.

eindelijk, hij doet wat hij moet doen
de rest die er bij zou komen zie als exctra 
maar wel jammer dat je hier op het forum moet horen dat er voor android een beschikbare app is
maar op de site staat hij nu nog steeds niet als beschikbaar

regelmatig gekeken op de site daar niet beschikbaar melding , maar hij was dus al beschikbaar in de play store


Hoi kees p,

We gaan dit zo snel mogelijk communiceren.

Groetjes,

Alex

Reageer