.

Vraag

Simyo APP

  • 17 February 2012
  • 3 reacties
  • 772 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
In de appstore is een Duitse "mein Simyo" app die uiteraard niet werkt met een Nederlands nummer.

Lijkt me vreselijk handig om snel mijn beltegoed of MB gebruik te kunnen checken.

Mijn vraag is dus wanneer de "Mijn Simyo App" voor de NL markt er komt.

Of anders de Tip die te maken, ook goed.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum saber,

Een Simyo app is zeker een interessante optie. Wij hebben deze vraag inmiddels vaker gehad en reeds doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Mocht deze ontwikkeld worden, zal dit zeker via het forum gecommuniceerd worden.

Groetjes,

Alex
Als Simyo die App in Duitsland al heeft, hoeft er toch niet veel meer ontwikkeld te worden om dat in nederland ook toe te passen? Hebben de verschillende landelijke Simyo's geen overkoepelende organisatie die zoiets lanceert en regelt?
Trouwens, in hoeveel / welke landen is Simyo actief, en kunnen abbonnementen ook overgenomen worden met een lokaal nummer in een ander land?
Badge +2
Hi astridt,

Simyo Nederland staat volledig los van de andere Simyo's in bijvoorbeeld Belgiƫ of Duitsland.
Je hebt momenteel Simyo in Belgiƫ Duitsland, Frankrijk, Spanje en Nederland. Zoals ik al aangaf staan wij los van de buitenlandse Simyo's. Het is dus helaas niet mogelijk om het abonnement over te laten nemen door buitenlandse Simyo.

Groetjes,

Arie

Reageer