.

Beantwoord

Simyo app


Badge
Hallo, hoe zit het met de Simyo app? Volgens mij is het al zomer...
icon

Beste antwoord door Natascha 20 June 2013, 10:29

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wat bedoel je? 
Badge +1
Simyo app al tijdje beschikbaar
Reputatie 7
Badge +9
O....op die fiets.:p
Badge
o, tjee.. toch goed dat ik even op het forum kijk.  Ik keek steeds op de website, en daar staat nog steeds dat ie voor de zomer komt.  Ik zat me al af te vragen welke tekst er over drie dagen zou staan.. 
Het zou fijn zijn dat je tegelijkertijd met meerdere simyo abb kunt inloggen. Meerdere accounts toevoegen dus, zoals in Appa van andere providers ook mogelijk is.
Reputatie 7
Badge +9
Het zou fijn zijn dat je tegelijkertijd met meerdere simyo abb kunt inloggen. Meerdere accounts toevoegen dus, zoals in Appa van andere providers ook mogelijk is.

Da's een goeie. :o De app 'Bundels' doet dat bijvoorbeeld. Of liever gezegd; deed dat.....Want sinds wijzigingen / storingen hier ter site, lukt dat niet goed meer. Ondanks dat de app er updates voor uitbrengt...

Overigens, maar dat even terzijde....'t is machtig interessant dat dit de zoveelste Simyo app topic hier is. 

Iemand roeptoetert weer wat...en daar gaan we opnieuw. http://img97.imageshack.us/img97/8555/f14wa1190sb.gif

Op een forum, zoals dat van iCulture, kletst een moderator de topicplaatser dan gewoon om de oren dat ze eerst maar eens moeten gaan zoeken naar een reeds uitgekauwd item. http://www.kolobok.us/smiles/standart/punish.gif Topic closed!

Waar heppie anders in Gods / Allahs / Buddha's naam die zoekfunctie voor???
Badge +6
Hallo, hoe zit het met de Simyo app? Volgens mij is het al zomer...

Hoi Mrrtys,

De app is al te downloaden voor Anroid & IOS. De app is voor Windows Phone nog niet beschikbaar.
Badge +6
Het zou fijn zijn dat je tegelijkertijd met meerdere simyo abb kunt inloggen. Meerdere accounts toevoegen dus, zoals in Appa van andere providers ook mogelijk is.

Hoi Bboers,

Welkom op het forum!
Feedback voor de app kun je geven in dit topic.

@ De Leon bedankt voor het meedenken.
Badge
Toch zou het erg handig zijn als de informatie op de website wat vaker up to date werd gehouden. Het is toch gek dat mensen in het forum moeten navragen hoe het nou zit...

Er staat op de website nog steeds dezelfde tekst ("voor de zomer beschikbaar" en "binnenkort meer informatie").
Badge +8
o, tjee.. toch goed dat ik even op het forum kijk.  Ik keek steeds op de website, en daar staat nog steeds dat ie voor de zomer komt.  Ik zat me al af te vragen welke tekst er over drie dagen zou staan.. 
Toch zou het erg handig zijn als de informatie op de website wat vaker up to date werd gehouden. Het is toch gek dat mensen in het forum moeten navragen hoe het nou zit...

Er staat op de website nog steeds dezelfde tekst ("voor de zomer beschikbaar" en "binnenkort meer informatie").


Hoi ruth_ en dcl,

De app is er inderdaad. Uiteraard uitgebreid getest voor we deze beschikbaar hebben gemaakt. Maar wat er dan gebeurt als heel veel mensen hem tegelijk gaan gebruiken, levert vaak nog inzichten op die tijdens het testen niet naar voren komen. Een softlaunch noemen ze dat. Wanneer al deze 'bugs' en kinderziektes eruit zijn, zal de app officieel worden gepresenteerd.

Zo zie je maar, op het forum ben je het best geïnformeerd ;)

Groetjes,
Charlene
Badge
Ah mooi! thanks

Reageer