.

Beantwoord

Simyo app

  • 29 March 2013
  • 60 reacties
  • 4768 Bekeken

Badge
  • Actief Simyaan
  • 74 reacties
Hoe staat het met de app? Hij komt ergens in april, dat weten we. Maar er staat al heel lang op de site "binnenkort meer informatie".
Die binnenkort duurt dus al een aantal weken, Wat meer info zou leuk zijn 🙂
icon

Beste antwoord door Natascha 3 April 2013, 10:44

Bekijk originele reactie

60 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Het blijft in elk geval spannend 🆒
Eerlijk gezegd dacht ik bij de storing van Mijn Simyo kort geleden dat het kwam omdat jullie massaal de app aan het testen waren :)


Hoi dcl,

De Android versie van de Simyo app is inmiddels te downloaden in de Play Store.

Groetjes,

Alex
Badge
Het blijft in elk geval spannend 🆒
Eerlijk gezegd dacht ik bij de storing van Mijn Simyo kort geleden dat het kwam omdat jullie massaal de app aan het testen waren :)
Reputatie 5
Badge +10


Een simpele app om je beltegoed c.q. internetverbruik op te vragen is zo gebouwd en getest. Daarna deze app doorontwikkelen o.b.v. gebruikerswensen levert in ieder geval tevreden klanten op.



Hoi Schijff,

Dat dacht ik ook altijd. Nu ik wat meer mee krijg van zo'n proces, begrijp ik dat het niet zo eenvoudig is. Daarnaast heeft Simyo niet alleen te maken met het ontwikkelen van een app, maar zijn ook andere zaken erg belangrijk. Neemt verder niet weg dat de communicatie hierover niet optimaal is geweest.

Trouwens komt er ook een Live Tile voor Windows Phone?

Hoi CokeZero,

Is een Live Tile een Windows tegel die waarop de gegevens ook direct in te zien zijn en aangepast worden?

Wanneer komt de app nou

Hoi charl,

We willen de app graag snel lanceren. Wanneer exact, kan ik helaas niet aangeven.

Groetjes,

Alex
Wanneer komt de app nou
Reputatie 4
Badge +8
Whoehahaha eerste opmerking en reactie gesse vrouw geweldig!
Reputatie 7
Badge +9
Leutig dat Engels!

Tja, zeg nou zelf...klinkt beter dan levende tegel voor Ramen telefoon.

http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/offtopic.gifOverigens las ondanks geinig stukje. Schimmige bedrijfjes uit India en Banglasdesh enz. bellen mensen op in o.a. Nederland dat hun Windows PC besmet is met een virus. Zogenaamd uit naam van Microsoft. Zij proberen -in gebrekkig Engels- de mensen over te halen om hun zogenaamde geïnfecteerde PC over te laten nemen door hen. Vervolgens 'gijzelen' ze de PC en kan je dokken. Een vrouw hier wist van dit soort praktijken af en heeft 10 minuten die lui aan het lijntje gehouden dat ze haar "dirty Windows" wel effe mochten komen "cleanen". Voor en achter...woon- en slaapkamers. :D
Reputatie 4
Badge +8
Leutig dat Engels!
Trouwens komt er ook een Live Tile voor Windows Phone?
Reputatie 7
Badge +9
Hier helemaal geen problemen gehad.
 
Count your blessings,zus. ;)
Wij zitten hier in een dooie hoek, vooral zondags. :o
Reputatie 4
Badge +8
Hier helemaal geen problemen gehad.
Reputatie 7
Badge +9
Sinds de storing gisteren op de Simyo website in de 'Mijn Simyo' omgeving werken mijn apps die gegevens opvragen geen van allen meer.
Dus iets is er niet helemaal koosjer, dat die apps sindsdien geen contact meer kunnen maken met Simyo. Terwijl ze voordien het prima deden. 😕

Of zijn jullie soms apps van andere partijen aan het saboteren? Zou ook kunnen......:p


Ze werken weer als een tierelier na deze storing. 🆒
Reputatie 7
Badge +9
Kom op zeg, je gaat toch niet alleen vanwege een app overstappen naar een andere provider? Zeker niet als er al apps zijn die hun / dat werk prima doen.
Maar goed, ik denk dat er meer ontevredenheid aan ten grondslag zal liggen. Hey dit is gelukkig een vrij land. Succes met rondkijken dus.
Helemaal mee eens. Dit gaat nergens over. Ben ook al rond aan het kijken naar een andere provider.
Aankondigen dat de apps er aankomen en dit voortdurend vooruitschuiven vind ik zo fout. In de volksmond heet dit "Iemand blij maken met een dode mus".

Een simpele app om je beltegoed c.q. internetverbruik op te vragen is zo gebouwd en getest. Daarna deze app doorontwikkelen o.b.v. gebruikerswensen levert in ieder geval tevreden klanten op.

Altijd een tevreden klant van Simyo geweest, maar bij uitblijven van iets wat je in april hebt beloofd is voor mij reden om eens om mij heen te kijken naar een meer innovatieve provider.....
Reputatie 7
Badge +9
Sinds de storing gisteren op de Simyo website in de 'Mijn Simyo' omgeving werken mijn apps die gegevens opvragen geen van allen meer.
Dus iets is er niet helemaal koosjer, dat die apps sindsdien geen contact meer kunnen maken met Simyo. Terwijl ze voordien het prima deden. 😕

Of zijn jullie soms apps van andere partijen aan het saboteren? Zou ook kunnen......:p
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Nog even wachten en de app komt er. Tot die tijd zijn er inderdaad ook onofficiële apps die de informatie uit je 'Mijn Simyo' omgeving halen.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Persoonlijk staar ik me niet blind op een komende app van Simyo. Ik gebruik al tijden 2 andere bundel status apps die hun werk heel prima doen. En je hoeft er zelfs niet steeds voor in te loggen.http://www.kolobok.us/smiles/madhouse/to_pick_ones_nose3.gif

Als de app van Simyo er eenmaal is, gaan we het wel zien... Da's mijn idee.

nadat bundel app geen info meerweergeeft.

Heb je toevallig Simyo prepaid? Dan klopt dat inderdaad. Ze zijn bezig om dit aan te passen nadat ze de app vernieuwd hebben. Abonnementaccounts werken wel.
Badge
Ik heb net weer de simyobelstatus app van less line gekocht voor 89 cent nadat hij het niet meer deed op mijn iphone. Toch de gok gewaagd en hij werkt weer perfect. Dus voor de mensen die een app willen voor 89 cent werkt het.

De gok weer genomen nadat bundel app geen info meerweergeeft.
Reputatie 7
Badge +9
Hij wordt momenteel door een selecte groep Simyo klanten getest, maar omdat het vrij belangrijk is (zacht uitgedrukt) dat alle bugs er uit zijn en dat zowel de klant als Simyo er vertrouwen in kunnen hebben dat de beveiliging goed is en dat de gegevens die de app laat zien correct zijn duurt het testen wat langer dan gepland. 
Ik heb het ook over dat wij simyo klanten hem kunnen testen en feedback kunnen geven. Alleen dan ook iedereen, wij moeten/zullen hem toch gebruiken, uiteindelijk.
Reputatie 7
Badge +9
Die is er, en wordt momenteel getest.
Kunnen we anders gewoon geen BETA app lanceren?
Badge +6
Hoi Allemaal,

De app komt er voor de zomer. Het testen van de app duurt helaas wat langer.
Ik bedoel natuurlijk op de site kan je je verbruik ook bijhouden
Ik snap die drukte van lederen niet over die app je kunt op de die je verbruik ook bijhouden, leuk dat die app komt maar toen je het contact afsloot was die app er ook niet en toen was simyo wel goed wat mij betreft is simyo nog steeds top

Reageer