.

Beantwoord

Simyo app

  • 29 March 2013
  • 60 reacties
  • 4768 Bekeken

Badge
  • Actief Simyaan
  • 74 reacties
Hoe staat het met de app? Hij komt ergens in april, dat weten we. Maar er staat al heel lang op de site "binnenkort meer informatie".
Die binnenkort duurt dus al een aantal weken, Wat meer info zou leuk zijn 🙂
icon

Beste antwoord door Natascha 3 April 2013, 10:44

Bekijk originele reactie

60 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Het is helaas geen weken, maar het lange wachten op de Simyo app duurt al langer dan een jaar... Op een gegeven moment werden er afbeeldingen van vrijgegeven op Facebook, maar daarna werd het weer oorverdovend stil. De Pr en alles wat hiermee samenhangt is dat niet bij KPN functioneerde en dan maar bij Simyo mag aanklooien...
Wanneer er niet snel een app komt stop ik met simyo en al mijn KPN producten. Want hier worden we gewoon ge F. Een app is binnen een week gemaakt.
Badge
ik had hem ook al ff verwacht, ik vraag me af hoe lang ze ons nog laten wachten
Reputatie 3
Badge +9
Er zijn momenteel beta testers aan de gang, dus het duurt nu niet lang meer. Nog heel even geduld 🙂
Badge
Mooi Martijn!
Er staat ook duidelijk op de site april, en het is nu nog maart.
Ik vroeg me alleen af waarom we niet alvast de beloofde "meer informatie" kregen. We wachten geduldig af 🙂
Badge
ik wil ook testen!!!
Reputatie 1
Badge +2
Het is inmiddels april.... en geen app.

Misschien wordt het mei of juni of misschien zelfs wel in april 2014. Wie zal het zeggen. Bij Simyo is immers alles mogelijk.

We wachten met z'n allen rustig af. Immers: we zijn met z'n allen "Gewoon slim". Toch bekruipt mij soms het gevoel dat overstappen naar een andere provider "gewoon slimmer" is. Ik weet niet waar dat gevoel vandaan komt. Ik probeer het te onderdrukken.
Badge
Nou ja, pas 2 april. Het had fijn geweest idd als de app er nu was, maar april duurt nog 28 dagen. Dus het kan nog steeds.
Badge +6
Hoi Allemaal,

De app komt er deze maand zo al eerder bekend is gemaakt. De exacte datum is nog niet bekend.
Wanneer de datum bekend is dan laten wij dit weten via de site, het forum en twitter.
Reputatie 1
Badge +1
Misschien wel goed de Facebook post van 2 april naar de Simyo app te verduidelijken. Het gaat daar blijkbaar om een Facebook simyo pagina (app?).
We wachten geduldig af totdat de official Android/iOS app in de stores beschikbaar komt.
Reputatie 1
Badge +2
Helemaal mee eens.

Ik constateer wel dat Simyo een zeer groot beroep doet op het geduld van haar klanten.

Nou, heb ik me politiek correct uitgedrukt of niet?
Reputatie 1
Badge +2
Ik heb inmiddels een aantal nieuwssites benaderd met het verzoek om aandacht te geven aan het moment wanneer Simyo Nederland dan toch echt na jaren smekende en bedelende klanten haar app zal lanceren.

De laatste Nederlandse provider zonder app komt na jaren ontwikkelen, testen, nog een testen, bijstellen, verbeteren en testen dan toch echt met een eigen app. De verwachtingen zijn hooggespannen en Simyo realiseert zich dit heel goed.

Voor het kantoor van Simyo schijnen zich al klanten met slaapzakken zich op te houden. Het zal een evenement worden wat de kroonwisseling op 30 april zal verbleken.

Enkele moderators van Simyo zullen zeer waarschijnlijk promotie krijgen voor hun aandeel in dit monsterproces. Zij hebben al die jaren al die zeurende klanten moeten geruststellen en aan moeten horen.

Het moment is nabij!

Beste Simyo klanten: heb nog even geduld!!!
Badge
🆒 dat zal niet meevallen in deze kou in een slaapzak, gelukkig gaan de temperaturen eindelijk eens wat oplopen.
Ja wat mij betreft mogen de geduldige moderators hier zeker wel een pluimpje krijgen!

En KPNfreak mag natuurlijk een bosje bloemen voor het tippen van diverse nieuwssites 🙂
Badge +6
Hoi Allemaal,

De app zal deze maand gelanceerd worden. Er worden momenteel nog wat laatste testen gedaan met app daarna zal hij online komen.
De exacte datum is nog niet bekend.
Komt deze app ook beschikbaar voor WP7.8 of alleen W8?
Ik zou graag een WP7.8 versie zien.
ik wacht ook op deze app hoe lang nog
Ik wil ook wel testen 😉
Reputatie 1
Badge +2
Wat ik ook concludeer is dat men bij Simyo niet zoals bij veel commerciële bedrijven werkt met deadlines. Bij werkelijk elk project wat er loopt is de realisatiedatum onbekend of communiceert men dit niet naar de klanten. En DAT zorgt bij ons allen voor frustratie.

Is het nu zo moeilijk Simyo om te stellen: vanaf 01-06-2013 kunnen alle klanten gebruik maken van internet in het buitenland. Dan gaan de ontwikkelaars ook een tandje sneller lopen en werkt iedereen bij Simyo gezamenlijk naar een einddoel toe. Targets gehaald? Iedereen blij. Teambuilding pur sang.

Nu komt het op klanten over dat men daar bij Simyo maar wat doet. En dat is beeldvorming welke je als bedrijf niet wilt lijkt mij.
Reputatie 2
Badge +4
Komt deze app ook beschikbaar voor WP7.8 of alleen W8?
Ik zou graag een WP7.8 versie zien.


Hoi ArjenVe,

Welkom op het Simyo forum!
De Simyo app wordt beschikbaar voor Windows 8 en hoger. Helaas wordt deze niet beschikbaar voor Windows 7.8.

Groetjes,

Mansiha
Reputatie 2
Badge +4
Wat ik ook concludeer is dat men bij Simyo niet zoals bij veel commerciële bedrijven werkt met deadlines. Bij werkelijk elk project wat er loopt is de realisatiedatum onbekend of communiceert men dit niet naar de klanten. En DAT zorgt bij ons allen voor frustratie.

Is het nu zo moeilijk Simyo om te stellen: vanaf 01-06-2013 kunnen alle klanten gebruik maken van internet in het buitenland. Dan gaan de ontwikkelaars ook een tandje sneller lopen en werkt iedereen bij Simyo gezamenlijk naar een einddoel toe. Targets gehaald? Iedereen blij. Teambuilding pur sang.

Nu komt het op klanten over dat men daar bij Simyo maar wat doet. En dat is beeldvorming welke je als bedrijf niet wilt lijkt mij.


Hoi KPN freak,

Uiteraard werken we bij Simyo met deadlines. We zijn momenteel druk bezig met de laatste tests. Als dit eenmaal achter de rug is kunnen we onze klanten de app laten testen. Zodra dit mogelijk is, zullen we dit kenbaar maken via dit Forum.

We verzoeken je nog even geduld te hebben.

Alvast bedankt!
Badge
Dank je wel voor de verduidelijking Manisha.
Maar misschien is het handig als jullie dit even op de website zetten zodat iedereen snapt dat jullie aan het testen zijn en dat de app er aan komt.

Nu blijft daar steeds dezelfde tekst staan: "vanaf april" en "binnenkort meer informatie". Die informatie moeten we nu in het forum zoeken en de vragen blijven komen. Gewoon even de tekst op de website aanpassen lijkt mij de kortste klap en duidelijk voor alle klanten.
Ha dcl,

Helemaal mee eens! Zo lijkt Simyo de NS wel qua informatievoorziening. Een beetje informatie zou heel wat frustratie en onbegrip schelen. Inderdaad kost het waarschijnlijk nog minder tijd om die informatie op de website te plaatsen dan het steeds antwoorden op het forum "hij komt bijna jongens..."
Reputatie 5
Badge +10
Hoi dcl en Limyo,

Bedankt voor de tips. Ik zal nagaan of dit er nog doorheen kan, maar het is in ieder geval een optie om bij een volgende release van een product op dienst op deze manier de klanten van informatie te voorzien.

Groetjes,

Alex
Voor Android was er een werkend appje. De maker moest tot zijn spijt melden dat Simyo de toegang tot de informatie had afgesloten. Daar kan ik me iets bij voorstellen als het privacy of anderssoortige beveiligingsaspecten betreft. Toch jammer dat de kennis van de maker niet is ingezet om een passend alternatief op tijd af te hebben.
Maar april heeft nog ruim 11 kalender dagen, waarvan 6 werkdagen, dus wellicht dat Simyo alsnog de app maker benaderen om te helpen met de puntjes op de "Yo" zonder dat de planning er bij inschiet.
Die android app voor simyo gebruik ik nog steeds. Werkt ook naar behoren. Blij dat ik hem niet weg gedaan heb. Jammer dat de maker hem van android store heeft gehaald.

Reageer