.

Beantwoord

Simyo al 5 jaar de beste provider volgens de Consumentenbond, hoe kan dit?

  • 23 November 2015
  • 4 reacties
  • 223 Bekeken

Badge
Simyo al 5 jaar de beste provider volgens de Consumentenbond?
Hoe kan dat? Simyo rond de belseconden naar boven af naar minuten, dat is toch niet meer van deze tijd.
De Simyo app loopt ruim 2 dagen achter met het beltegoed, en ruim 1 dag met Data verbruik.
Ik heb b.v. ervaring met de Ziggo app die meteen je bel en data verbruik corrigeert zodra je gebeld hebt of op het internet geweest bent, tussendoor slaapt de app.
Simyo, en Consumentenbond, hoe kan dit?

Groet,
Bartel
icon

Beste antwoord door Naomi 24 November 2015, 14:00

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik denk dat je dit aan de Consumentenbond moet vragen want die beslissen wie de beste provider is. Ik ken het verhaal van de Consumentenbond niet maar waarschijnlijk gebruiken zij andere criteria dan jij.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Bartel,

Je topic heb ik voor de overzichtelijkheid verplaatst naar het subforum Over Simyo en het forum.

Jammer om te horen dat je het beeld van beste provider niet deelt. Ik begrijp dat er een aantal dingen zijn die je niet goed vindt. Het naar boven afronden van de belminuten is niet iets waar (op korte termijn) verandering in komt.

Daarnaast is het natuurlijk niet onze bedoeling dat je ervaart dat de Simyo app achterloopt. Ik ga er om deze reden graag met je naar kijken. Je kan het beste op dat moment het bij ons aangeven. Op die manier kunnen we het gelijk voor je uitzoeken.

Zoals Scotsman vertelt, heeft de Consumentenbond een aantal criteria gebruikt. Hier lees je iets meer over het onderzoek van de Consumentenbond.

Laat je het weten wanneer de app achterloopt?

@Scotsman; dankjewel voor je reactie 🙂
Badge
De app is vandaag weer oke, bedankt en groetjes.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bartel,

Kijk eens aan! Zo hoort het ook. Sorry dat dit in eerste instantie niet leek te werken zoals het hoort te werken. Graag gedaan namens Naomi.

Als je nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Angela

Reageer