.

Beantwoord

Sessie verlopen app 'mijn simyo'

  • 31 July 2013
  • 3 reacties
  • 8502 Bekeken

Goedemorgen,

Is het mogelijk de 'sessie verlopen' melding uit de mijn simyo app te slopen? Moet om verbruik te checken om de paar dagen opnieuw inloggen. Zie niet echt in waarom, aangezien er puur gekeken kan worden naar hoeveel data er verbruikt is en verder niets. Lijkt me fijner om gewoon ingelogd te blijven totdat je zelf besluit uit te loggen..
icon

Beste antwoord door Natascha 1 August 2013, 14:12

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Bedankt voor de snelle reactie!

Ik had al een idee dat dit om 'veiligheidsredenen' was. Kun je me dan uitleggen wat die precies zijn? Iemand steelt mijn telefoon, en kan dan zien hoeveel belminuten ik nog heb en hoeveel mb. Verder niets. Lijkt me dus alsnog onzin.


Hoi Brammos,

Bij mij onthoudt de app mijn nummer wel, dus het enige wat ik hoef te doen is mijn wachtwoord in te typen. Misschien kan iemand er niet veel mee, maar het is toch privé-informatie, die sommige mensen wel graag beschermd zien.

Korter wachtwoord kiezen? ;)

Groetjes,
Charlene
Bedankt voor de snelle reactie!

Ik had al een idee dat dit om 'veiligheidsredenen' was. Kun je me dan uitleggen wat die precies zijn? Iemand steelt mijn telefoon, en kan dan zien hoeveel belminuten ik nog heb en hoeveel mb. Verder niets. Lijkt me dus alsnog onzin.
Badge +6
Goedemorgen,

Is het mogelijk de 'sessie verlopen' melding uit de mijn simyo app te slopen? Moet om verbruik te checken om de paar dagen opnieuw inloggen. Zie niet echt in waarom, aangezien er puur gekeken kan worden naar hoeveel data er verbruikt is en verder niets. Lijkt me fijner om gewoon ingelogd te blijven totdat je zelf besluit uit te loggen..


Hoi Brammos,

Welkom op het forum!
Ik heb het nagevraagd waarom je na een paar dagen opnieuw dient in te loggen. Uit veiligheidsredenen is er voor gekozen om de inlogsessie te laten verlopen. Dat is de reden dat er word gevraagd om op nieuw in te loggen.

Reageer