.

Vraag

Service 1200

  • 27 January 2012
  • 4 reacties
  • 804 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik probeer nu al 2 weken te bellen naar 1200, maar elke keer krijg ik te horen dat het te druk is en dat mij geadviseerd word later terug te bellen, ik hang dan 10 minuten aan de telefoon en hang dan weer op.
Wanneer kan ik nu eens geholpen worden met mijn probleem?
-Ik heb 80% van de tijd geen internet en 60% van de tijd geen bereik, ik heb mijn telefoon laten testen en daar is niets mis mee.
Wat moet ik nu doen?

Mvg,
Mariska Bloem

4 reacties

Badge +5
Hi MBloem,

Het is de laatste tijd inderdaad wat drukker aan de telefoon.
Om voor je na te gaan of er bijvoorbeeld problemen op het netwerk zijn verneem ik graag of je op een bepaalde plek last heb van wegvallend/slecht bereik of als dit altijd zo is? Zo ja kun je mij voorzien van de postcode(s) waar je deze problemen ondervindt?

Groet,
Bibi
Badge +2
Hallo Simyo,
Ik heb hetzelfde probleem met bellen met 1200,de mededeling wordt gedaan het is op het moment erg druk waardoor de wachttijd langer is dan u van ons gewent bent,excuses voor het ongemak,vervolgens kun je wachten tot je een ons weegt,maar je krijgt geen contact,dit is al vanaf het begin zo toen 1200 in gebruik werd genomen,mijn postcode is 5801 EJ.
Kunt u dit technische probleem verhelpen,hier hebben meer simyo gebruikers last van.


Graag ontvang ik uw reactie
Badge +5
Hi gvanosch,

Het is helaas niet duidelijk hoe wij je van dienst kunnen zijn.
Een van de klantenservicemedewerkers neemt vandaag contact met je op.

Groet,
Bibi
Badge
Hallo,
Ik sluit me aan bij diegenen die klagen over de slechte bereikbaarheid van klantenservice 1200. Uiteraard hoef ik niet dagelijks te bellen (gelukkig maar). De keren dat ik het heb geprobeerd waren allemaal ellende. "De wachttijd is langer dan u van ons gewend bent." Helaas ben ik inmiddels geen kortere wachttijd meer gewend! In de begintijd van Simyo was ik heel tevreden. Helaas lijkt het erop dat Simyo te veel gegroeid is en het allemaal niet meer aankan. Wachttijden van 30 minuten zijn geen uitzondering.
Inderdaad: Simyo, doe hier iets aan, want dit gaat waarschijnlijk klanten kosten.

Reageer