.

Beantwoord

Reële termijn voor een reactie

  • 23 October 2012
  • 2 reacties
  • 298 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

waarom is het bij jullie altijd zo lastig om een reactie te krijgen???

Vorig jaar toen ik klant werd van jullie heb ik in totaal 5x moeten bellen, 3x een email moeten sturen en 2x op Twitter moeten posten voordat ik eindelijk het volgens mijn contract afgesproken bedracht per maand mocht gaan betalen (jullie schreven onterecht teveel af).

Nu wil ik graag 11 maanden later een aanpassing doen aan mijn abonnement en kan op de website niet de juiste informatie vinden ondanks dat ik de hele site heb afgezocht (plus een inconsistentie ontdekt heb).
Dus probeer ik weer contact op te nemen.

Omdat de telefoon/email/Twitter dus vorige keer niet zo goed bevallen was dan maar via het Contactformulier op de website.
Dit duurde dan wel langer (3 werkdagen volgens de site) maar goed.
Dus heb ik op 10 oktober mijn vragen op deze wijze gesteld.

Na versturen van mijn vragen kreeg ik ook netjes een reactie dat ze ontvangen waren en ik binnen 3 werkdagen iets zou horen.

Alleen kreeg ik de 15e (3 werkdagen later) een email dat het druk was en dat het langer ging duren.
Kan gebeuren natuurlijk.
Maar keek ik op de website bij de Klantenservice dan stond er nog steeds dat je binnen 3 werkdagen een reactie zou krijgen.
Wel vreemd.

Gisteren was het inmiddels 8 werkdagen later en had ik nog niks gehoord.
Dus maar eens inloggen wat de status van mijn vraag is...

Is de status dus "Moet nog worden toegekend aan een medewerker"?!
Pardon?

En nog steeds staat er op de site dat je binnen 3 werkdagen een reactie krijgt!

Dus maar een reactie achter gelaten bij mijn aanvraag waar dit op slaat.

Controleer ik net de aanvraag is deze ineens gesloten!!!!!
Zonder antwoord!
Of afmelding bij mij!


Waar zijn jullie nou helemaal mee bezig? 😕


Ik snap dat het druk is (schijnt het altijd te zijn bij jullie) maar waarom is het dan zo'n zooitje?
Als het zo druk is horen jullie dit toch ook te melden en de doorlooptijden aan te passen.
Alleen doen jullie dit dus niet?!

De informatie bij de Klantenservice contact pagina klopt niet (3 werkdagen is blijkbaar niet reeel).

Dezelfde vermelding in de email klopt dus ook niet.

Als je dan een email stuurt dat het langer duurt zet er dan in hoe lang (en niet zo snel mogelijk, dat gelooft niemand, jullie huren echt geen extra mensen in of zo).

Waarom is na 1 1/2 week er nog helemaal niemand mee bezig?

Waarom wordt mijn aanvraag zomaar gesloten?

En waarom krijg ik hier geen email van? Zou wel netjes zijn.


Ik moet volgende week mijn abonnement aanpassen, heb ik dan al een reactie?

Toine
icon

Beste antwoord door Alex 25 October 2012, 17:00

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi ToineK,

Het klopt dat we de afgelopen tijd minder goed bereikbaar zijn geweest. Waarvoor excuses. Inmiddels zou de bereikbaarheid beter moeten zijn. Wat moet resulteren in het eerder beantwoorden van je vragen. Ik zie ook dat je emails weer binnen het afgesproken termijn zijn beantwoord.

Groetjes,

Alex
Badge
Zucht, ik had het kunnen weten...

Ik krijg om 13:09 een reactie dat er naar gekeken wordt.

Om 13:20 is het "opgelost".

Alleen heb ik maar op 1 van mijn vragen een antwoord,

De rest is genegeerd...

Ook is zonder te vragen het contract verlengd?
En zonder dit te melden (of dat deze afliep).
En met een jaar, wat niet meer mag tegenwoordig.

En daarna is de aanvraag natuurlijk gesloten!

En moet ik zeker weer 2 weken op de rest van de reactie wachten.

Reageer