.

Reageert Simyo ueberhaupt wel op e-mail?

  • 6 February 2012
  • 1 reactie
  • 611 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hoi,
Al tot drie keer toe een berichtje gestuurd vanaf de Simyo-website met in totaal twee verschillende vragen. Reactie: nul. Erg hinderlijk, want ik voel er weinig voor mijn informatie in een forum te zetten Simyo te kunnen 'shamen' in het geven van een reactie. Ik ben erg tevreden over Simyo maar het niet reageren op e-mail komt laks en onbetrouwbaar over. Iemand anders dit probleem?
Oh en als iemand van Simyo meeleest:
1. Jullie website ('Mijn Simyo') doet raar op o.a. Safari en vraagt om een client SSL-certificaat.
2. De code die ik heb gekregen om automatisch opwaarderen te activeren voor 'Web to Go' bevat waarschijnlijk een teken dat ING niet accepteert waardoor de code niet wordt herkend, zie mijn eerdere twee e-mails hierover. Graag fixen...
Sebastiaan

1 reactie

Badge +2
Hi zebaz,

Als eerst onze excuses dat je nog geen reactie van ons heb mogen ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Het SSL-certificaat dien je eenmalig te accepteren. Als het goed is zal dit in het vervolg niet meer gevraagd worden.
Wij adviseren je de optie automatisch opwaarderen opnieuw te activeren zodat er een nieuwe activatiecode verstuurd zal worden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie

Reageer