.

Reactie op klacht

  • 8 February 2012
  • 3 reacties
  • 929 Bekeken

Badge
Beste lezer,



Sinds 15 september 2011 (!) probeer ik per e-mail een klacht af te laten handelen bij Simyo. Op 4 november 2011 werd mij verteld dat ik per e-mail niet verder geholpen kon worden, en per brief een klacht moest indienen bij Simyo t.a.v. Klantenservice.

Op 7 december heb ik per brief een klacht ingestuurd aan Simyo.



Op 19 december heb ik hierop een reactie ontvangen, met een tweetal vragen. Deze heb ik 21 december beantwoord.

Ik heb hier geen reactie op ontvangen.



Op 10 januari 2012 heb ik een herinnering gestuurd. Ook hier heb ik geen reactie op ontvangen.


Op 20 januari heb ik wederom een herinnering gestuurd. De reactie hierop was als volgt:

Onze excuses hiervoor. Graag ontvangen we uw resterende vragen nogmaals per
e-mail, aangezien we dit niet kunnen terugvinden. We zullen u dan zo spoedig
mogelijk beantwoorden.

Uiteraard heb ik hierop geantwoord (25 januari), en de eerdere e-mails inhoudelijk bijgevoegd.

Sindsdien zit ik wederom te wachten op reactie op mijn e-mails. Ik zou graag fatsoenlijk en spoedig te woord worden gedaan, want ik vind deze gang van zaken beneden alle peil en ronduit onbeschoft!



Mvg,

Eagle Creek

(omdat ik hier communiceer via een publiek internetforum gebruik ik een alias. aan u het verzoek dit ook te doen. wanneer u wenst te antwoorden per e-mail, kunt u uiteraard wel mijn eigen naam gebruiken)

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik verwacht dat de reactie hierop gaat zijn:
Stuur per PM je simyo mobiele nummer naar alex dan wel bibi, zodat ze hiernaar kunnen kijken.

Succes met die klacht!
Badge
Beste lezer,



Sinds 15 september 2011 (!) probeer ik per e-mail een klacht af te laten handelen bij Simyo. Op 4 november 2011 werd mij verteld dat ik per e-mail niet verder geholpen kon worden, en per brief een klacht moest indienen bij Simyo t.a.v. Klantenservice.

Op 7 december heb ik per brief een klacht ingestuurd aan Simyo.



Op 19 december heb ik hierop een reactie ontvangen, met een tweetal vragen. Deze heb ik 21 december beantwoord.

Ik heb hier geen reactie op ontvangen.



Op 10 januari 2012 heb ik een herinnering gestuurd. Ook hier heb ik geen reactie op ontvangen.


Op 20 januari heb ik wederom een herinnering gestuurd. De reactie hierop was als volgt:

Onze excuses hiervoor. Graag ontvangen we uw resterende vragen nogmaals per
e-mail, aangezien we dit niet kunnen terugvinden. We zullen u dan zo spoedig
mogelijk beantwoorden.

Uiteraard heb ik hierop geantwoord (25 januari), en de eerdere e-mails inhoudelijk bijgevoegd.

Sindsdien zit ik wederom te wachten op reactie op mijn e-mails. Ik zou graag fatsoenlijk en spoedig te woord worden gedaan, want ik vind deze gang van zaken beneden alle peil en ronduit onbeschoft!



Mvg,

Eagle Creek

(omdat ik hier communiceer via een publiek internetforum gebruik ik een alias. aan u het verzoek dit ook te doen. wanneer u wenst te antwoorden per e-mail, kunt u uiteraard wel mijn eigen naam gebruiken)

Hallo,
Ook veel geluk en sterkte. Ik heb eerder een klacht via het contactformulier op de site ingediend (in de voorwaarden staat dat dit de procedure is). Eerst niets gehoord. Later gebeld met de klantenservice. Gezegd is toen dat klachten alleen in behandeling worden genomen als ze schriftelijk worden ingediend. De klantenservice heeft mij dit per mail bevestigd. Vervolgens heb ik dit via e-mail aangekaart (Simyo kent zijn eigen klachtenprocedure niet). Met nog eens mailen en bellen is uiteindelijk alles wel opgelost, maar nog steeds geven ze de voorkeur aan een klacht per brief. Hoezo "klantenservice"? In de algemene voorwaarden staat nog steeds hetzelfde.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Eagle Creek,

Zou je je Simyo telefoonnummer per privé bericht kunnen sturen met daarin je klacht. Vervolgens kan ik je nog niet beantwoorde vragen beantwoorden.

April204,

Simyo neemt iedere verstuurde email serieus. Je email met daarin je vraag/opmerking of klacht zou vervolgens gewoon beantwoord moeten worden.

Groetjes,

Alex

Reageer