.

Raadzaam storingen breder kenbaar maken!?

  • 9 January 2014
  • 6 reacties
  • 1084 Bekeken

Reputatie 7
Beste Simyo,

Op het forum regende het gisteren(avond) klachten over het niet kunnen activeren, niet kunnen aanmelden en wat al niet meer. Ik heb enkele van deze klachten getracht op te lossen. Dit zonder resultaat, zoals bleek uit de reacties....:mad:

Zojuist zag ik in een reactie van Martijn met het erretje een link staan naar dit topic dat door Alex was geopend. 

Ik had misschien ook even beter moeten kijken, voordat ik mijn energie stak in mijn pogingen de klachten te willen oplossen.
Echter, ik denk dat het raadzamer is storingen met een dergelijke impact, nog opener en nog breder te communiceren. Wel had ik gisterenavond de Twitter- en Facebook pagina bezocht, maar hier was niets van een storing te vinden. Althans ik zag het niet. Misschien had ik zelf een post kunnen plaatsen.....

6 reacties

Badge +1
Inderdaad een goede idee, misschien iets van een storingen pagina of iets dergelijks? of in de sidebar van er is een stroing op....... gebied klik hier voor meer informatie.
Kan in princiepe gewoon gekoppeld zijn aan het forum en automatisch gaan als er op een bepaalde plek (onder stroingen bijv) iets geplaatst word, zo zou ik dat doen voor mijn klanten 🙂
Badge +6
Beste Simyo,

Op het forum regende het gisteren(avond) klachten over het niet kunnen activeren, niet kunnen aanmelden en wat al niet meer. Ik heb enkele van deze klachten getracht op te lossen. Dit zonder resultaat, zoals bleek uit de reacties....:mad:

Zojuist zag ik in een reactie van Martijn met het erretje een link staan naar dit topic dat door Alex was geopend. 

Ik had misschien ook even beter moeten kijken, voordat ik mijn energie stak in mijn pogingen de klachten te willen oplossen.
Echter, ik denk dat het raadzamer is storingen met een dergelijke impact, nog opener en nog breder te communiceren. Wel had ik gisterenavond de Twitter- en Facebook pagina bezocht, maar hier was niets van een storing te vinden. Althans ik zag het niet. Misschien had ik zelf een post kunnen plaatsen.....



Inderdaad een goede idee, misschien iets van een storingen pagina of iets dergelijks? of in de sidebar van er is een storing op....... gebied klik hier voor meer informatie.
Kan in principe gewoon gekoppeld zijn aan het forum en automatisch gaan als er op een bepaalde plek (onder storingen bijv) iets geplaatst word, zo zou ik dat doen voor mijn klanten :)


Hoi RicoK & Andreas,

Ik ga jullie input doorgegeven aan de juiste afdeling die hier over gaat. Ik wil jullie bedankt voor jullie input 🙂.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Andreas en RicoK,

De melding op het forum had eigenlijk nog eerder geplaatst moeten worden. Op Twitter is ook een melding geplaatst. Facebook is voor ons geen service kanaal, dus daar plaatsen we nooit dat soort meldingen. Wel hebben we het op de dag zelf met het team over het nog pro-actiever melden van zo'n storing gehad. Daarbij kun je bijvoorbeeld denken aan een melding op de simkaart activatie pagina. Er wordt dus gekeken naar een structurele manier om een storing te melden. Bedankt voor het meedenken in ieder geval :)

Groetjes,

Alex
Reputatie 3
Badge +9
En niet iedereen kijkt op het forum, misschien iets op de voor pagina (in het klein).
Reputatie 5
Badge +11
En niet iedereen kijkt op het forum, misschien iets op de voor pagina (in het klein).

Hi Martijn®,

Een melding op www.simyo.nl maken lijkt mij om twee redenen niet handig.
Ten eerste is het marketingtechnisch niet het beste wat je kunt doen, for obvious reasons. Ten tweede is de site zó ontworpen dat je men intuïtief zijn/haar weg zou moeten kunnen vinden en weet ik niet hoeveel ruimte daar is voor een storingsmelding.
Gelukkig ben ik niet degene die daarover gaat :o

een melding op de simkaart activatie pagina
lijkt me in ieder geval erg handig. Zoals jullie merkten, kwamen daar de meeste vragen/klachten over binnen.
Reputatie 7
Badge +9

Echter, ik denk dat het raadzamer is storingen met een dergelijke impact, nog opener en nog breder te communiceren. .


Mee eens. 🆒

Reageer