.

Problemen Simyo-website

  • 8 May 2012
  • 5 reacties
  • 813 Bekeken

Badge
Best Simyo-team,
Wat is er toch met de Simyo-website? De homepage ziet er vreselijk uit, en sommige links zijn niet meer benaderbaar (bv. "veelgestelde vragen"). Ik heb hierover via het contactformulier op de site een mail gestuurd, kreeg antwoord dat deze klacht al is afgesloten omdat het waarschijnlijk al is opgelost. Zo niet, dan zou ik een link moeten aanklikken om dit "ticket" opnieuw te openen. Dit lukt echter óók niet omdat ik blijkbaar dan een wachtwoord moet invoeren dat ik in die mail zou moeten krijgen (???).
Warrigheid ten top. Graag een fatsoenlijk antwoord en een goede oplossing.

5 reacties

Badge +2
Beste April204,

Wij hebben eennieuwe bestelomgeving op onze website geplaatst. Hierdoor kon het zijn dat sommige klanten enkele problemen ondervonden. Als het goed is is het probleem nu opgelost. Graag vernemen wij hoe wij je alsnog van dienst kunnen zijn.

Groetjes,

Arie
Badge
Beste Arie,

Bedankt voor je reactie. De problemen met de website lijken inderdaad opgelost te zijn. Wel tast ik nog in het duister over de voor mij onbegrijpelijke reactie die ik kreeg via mail, n.a.v. mijn melding daarover over het contactformulier. Een "ticket" dat opgelost zou zijn, en een link die ik zou moeten gebruiken als dit niet het geval was?? (wat verder ook niet werkte). Dit lijkt me niet een handige manier om te reageren op een klacht.
Hopelijk maakt Simyo het niet zo gecompliceerd dat het bijna onmogelijk wordt via het contactformulier te reageren!

Vriendelijke groeten,

April204
Reputatie 2
Badge +4
Beste April204,

Als je een vraag stelt via het contactformulier krijg je een ticketnummer toegewezen. Mijn collega heeft naar aanleiding van je vraag gereageerd dat er updates zijn uitgevoerd op de website. Hiermee is je ticket gesloten. Als een ticket wordt gesloten ontvang je een e-mail hierover. Mocht het antwoord niet voldoende zijn dan kun je opnieuw een reactie plaatsen via de link in de e-mail. Onze excuses voor de ontstane verwarring.

Groetjes,

Manisha
Ik ondervind al een tijd lang problemen met 'mijn simyo'. Wanneer ik deze tab wil openen, krijg ik een "error 408" bericht en word ik doorgeschakeld naar de homepage. Ik kan zo dus niet mijn persoonlijke gegevens bekijken. Kunnen jullie dit a.u.b. verhelpen? Alvast bedankt
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum tilia493,

Als je de error 408 krijgt wanneer je probeert in te loggen, heeft dit te maken met de instellingen van je internet browser. In dit topic vind je hier meer informatie over.

Groetjes,

Alex

Reageer