.

Beantwoord

Priveberichten werkt niet

  • 25 January 2013
  • 1 reactie
  • 271 Bekeken

Badge
Hi moderator Alex,

k probeer je een privebericht te sturen, maar het lukt niet.. Er komt steeds een foutmelding dat de topic en berichtveld ingevuld moeten worden terwijl alles is ingevuld. De klantenservice houdt me ook maar in de wacht dus dat is ook geen optie om contact op te nemen. Graag spoedig antwoord omdat ik zsm de screenshot van de betaling wil sturen zodat mijn aansluiting weer deblokkeerd kan worden. Ook een verzoek om mijn email adres aan te passen, omdat de huidige niet meer gebruikt wordt (geen toegang tot), maar dit ook via persoonlijk bericht natuurlijk. Bij voorbaat dank.

Mvg,

Ishtvan Torpoi
icon

Beste antwoord door Alex 28 January 2013, 13:39

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi ishtvan,

Ik heb vrijdag een privé bericht van je ontvangen. Echter wel zonder tekst. Ik en de andere moderators ontvangen ook gewoon privé berichten van andere forumleden. Het zou dus gewoon moeten werken. Je moet er wel rekening mee houden dat privé berichten alleen bedoeld zijn om te versturen wanneer een moderator daar om vraagt. Bij directe vragen verzoeken wij de forumleden altijd een nieuw topic te openen of te reageren in een al bestaand relevant topic. Ik zie dat ik inmiddels ook contact met je heb gehad via Facebook.

Groetjes,

Alex

Reageer