.

Vraag

Privacy waarschuwing bij kiezen Gebruikersnaam forum

  • 13 June 2014
  • 8 reacties
  • 1674 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo Simyo, is dus specifiek voor en door simyo te beantwoorden.

Ik zie het regelmatig gebeuren dat mensen een topic starten met hun 06 nummer als gebruikersnaam of het staat te lezen in de tekst.
Kan er geen warning worden geplaatst om in de tekst/gebruikersnaam niet het 06 nummer te vermelden.

Ben benieuwd naar uw reactie,

Groet,
Friesian 🆒

8 reacties

Badge +6
Hoi Friesian,

Dat is inderdaad een slimme tip. Ik ga eens navragen of het mogelijk is om zo'n waarschuwing te vermelden bij het kiezen van de Gebruikersnaam! 🙂
Badge +6
Hoi Friesian,

We zijn aan het uitzoeken of het mogelijk zou zijn om zo'n waarschuwing te vermelden.

Nu is tot dusver het aantal users dat ervoor kiest zijn/haar 06-nummer als Gebruikersnaam te kiezen op zich nog wel te overzien en letten we er ook scherp op om dit zo snel mogelijk aan te passen als dit gebeurt 🙂
Hoi Friesian,

We zijn aan het uitzoeken of het mogelijk zou zijn om zo'n waarschuwing te vermelden.

Nu is tot dusver het aantal users dat ervoor kiest zijn/haar 06-nummer als Gebruikersnaam te kiezen op zich nog wel te overzien en letten we er ook scherp op om dit zo snel mogelijk aan te passen als dit gebeurt :)

Hoi Kim.

Mocht blijken dat het nodig is om dat te veranderen dan zou het mogelijk een oplossing zijn het aantal mogelijke cijfers te beperken. (ik heb dat ergens gelezen in een reactie)

Groet,
Friesian
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Friesian,

Ik weet niet zeker of je daarmee het probleem oplost. Het zou handiger zijn om het ergens aan te geven op het moment dat je een profiel aanmaakt. Kim is er echter mee bezig en zij zal je op de hoogte houden van de ontwikkelingen! 🙂
Hoi Friesian,

Ik weet niet zeker of daarmee het probleem oplost. Het zou handiger zijn om het ergens aan te geven op het moment dat je een profiel aanmaakt. Kim is er echter mee bezig en zij zal je op de hoogte houden van de ontwikkelingen! :)

Het was dan ook maar een suggestie, niet meer en niet minder.
Ik w8 geduldig af.

Groet,
Friesian
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Friesian,

Begrijp mij niet verkeerd, ik vind het heel goed dat je dit aangeeft! 🙂 Alle suggesties, tips, op- en aanmerkingen zijn meer dan welkom. Als je nog meer ideeën hebt, dan mag je die altijd plaatsen. Kim zal je binnenkort een terugkoppeling geven 🙂
Ben idd zo dom geweest mn telnr als gebruikersnaam in te vullen maar zie nergens de mogelijkheid deze te veranderen. Help!!!
Reputatie 5
Badge +11
Hey Assewas,

Je hebt hier gisteren ook over gebeld naar de klantenservice. Toevallig zat ik vlakbij degene die je aan de telefoon had dus heb ik je forumnaam toen direct aangepast voor je 😃

Reageer