.

Beantwoord

Overzicht actueel tegoed Vriendendeal

  • 1 September 2014
  • 3 reacties
  • 784 Bekeken

Reputatie 1
Badge +8
  • Toegewijd Simyaan
  • 116 reacties
Snelle vraag/suggestie: Is het mogelijk om bij Mijn Simyo een overzicht te hebben hoeveel tegoed er van je vriendendeal tegoed nog over is?
Het is duidelijk hoeveel er verdient is en wat de pijplijn is, maar het is ook handig om te zien hoeveel er nog van over is na een aantal facturen :)
icon

Beste antwoord door Ernst 3 September 2014, 12:55

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hi Daxy,

Op het tabblad Facturen is te zien hoeveel geld er over is geheveld op het moment dat de laatste factuur gesloten is. Dat is eigenlijk zo'n beetje de graadmeter van hoeveel er nog open staat.
Bij verreweg de meeste verkopers gaat het om af en toe een tientje, of soms een paar per maand. Maar laat dat bij jou nou 'nét niet' het geval zijn ;)
Tussen het sluiten van de factuur van juli en nu zitten alweer een heleboel geactiveerde simkaarten van Vriendendeal klanten.

Mocht je het exact willen weten, stuur me dan even een privĂ©bericht, dan reken ik het uit voor je. In jouw geval loopt het bedrag alleen wel dagelijks op 😃
Reputatie 1
Badge +8
Ik heb goed mijn best gedaan :rolleyes:
Ik zag op de factuur inderdaad het "huidige" bedrag staan, dat was me nog niet eerder opgevallen. Dit werkt voor mij goed hoor.
Als het inderdaad "tientjeswerk" is voor de meeste, dan heeft het niet heel veel zin om een "tegoed" bedrag te implementeren, ik ging er eigenlijk van uit dat meerdere mensen hier misschien in geinteresseerd waren 🙂
Reputatie 5
Badge +11
ik ging er eigenlijk van uit dat meerdere mensen hier misschien in geinteresseerd waren

Als dat blijkt, zullen we zeker kijken of dit te implementeren is 😉

Reageer