.

Beantwoord

Oud account gebruiken


Badge
Als ik naar het forum ga en inlog, dan kan ik pas iets posten nadat ik mij registreer.

Ik heb de registratie eerder al doorlopen, maar die gegevens kan ik niet hergebruiken, omdat het accountnaam en het email adres al in gebruik is.

Duh ...

Ik heb dus maar een nieuw account op een nieuw email adres aangemaakt, maar hoe hergebruik ik account SnijdeA ?
icon

Beste antwoord door Alex 23 July 2012, 12:02

Bekijk originele reactie

16 reacties

Badge
Niemand ?

Ook geen personeel dat iets kan zeggen ?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi SnijdeA2

Excuses voor de late reactie. Wat is je oude gebruikersnaam precies?

Groetjes,

Alex
Badge
Geen probleem, dank je voor je reactie.
Mijn oude account is SnijdeA.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi SnijdeA2,

Er is een ander telefoonnummer aan deze gebruikersnaam gekoppeld. Ben je je hiervan bewust?

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi SnijdeA2,

Er is een ander telefoonnummer aan deze gebruikersnaam gekoppeld. Ben je je hiervan bewust?

Groetjes,

Alex

De 2 nummers die we hebben eindigen op 9380 en 1101.
Als ik met de eerste inlog op Mijn Simyo en naar het forum ga, dan krijg ik SnijdeA2 en als ik met het tweede nummer inlog, dan moet ik me registreren.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi SnijdeA2,

Dit heeft te maken met het nummerbehoud proces wat heeft plaatsgevonden. We hebben dit al doorgegeven aan de technische dienst. Hier wordt aan gewerkt. Je kunt je met dit telefoonnummer opnieuw registreren, maar wel onder een andere gebruikersnaam.

Groetjes,

Alex
Badge
Het nummerbehoud van wat ? Welk nummer ? Beide nummers zitten langer bij Simyo dan het SnijdeA user ID.
Bij welk nummer heb ik SnijdeA aangemaakt dan ?
Badge
Ik heb, vreemd genoeg, overigens geen e-mail gekregen dat er een nieuwe reactie was.
Werkt dat niet altijd ?
Badge +6
Beste SnijdeA2,

De melding van het niet ontvangen van de e-mails van nieuwe reacties die hoor ik voor het eerst.
Heb je voorbeelden van topics waar je geen email van heb ontvangen. Graag ontvang ik de titels van topic en de datum daarvan.
Wanneer ik de heb ontvangen dan zal ik dit doorgeven aan de technische afdeling.
Reputatie 5
Badge +10
Het nummerbehoud van wat ? Welk nummer ? Beide nummers zitten langer bij Simyo dan het SnijdeA user ID.
Bij welk nummer heb ik SnijdeA aangemaakt dan ?


Het telefoonnummer is ooit een prepaid nummer geweest. Het lijkt er op dat de aanmelding op het forum is gedaan ten tijde van het actief zijn van dit prepaid nummer. Daarna is het telefoonnummer over gezet naar een abonnementsvorm. Dit levert vervolgens een probleem op bij het aanmelden.

Groetjes,

Alex
Badge
Ja, de post van Alex "Dit heeft te maken met het nummerbehoud proces wat heeft plaatsgevonden. We hebben dit al doorgegeven aan de technische dienst. Hier wordt aan gewerkt. Je kunt je met dit telefoonnummer opnieuw registreren, maar wel onder een andere gebruikersnaam", daar heb ik geen notify van gekregen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi SnijdaA2,

De technische dienst heeft minimaal 3 voorbeelden nodig. Heb je er toevallig 3?

Groetjes,

Alex
Badge
Nee, helaas.
Toevallig keek ik of er reacties waren en die waren er ... zonder notificatie.
Ik snap niet dat ze er minimaal 3 nodig hebben.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi SnijdeA2,

Toch maar even snel nagevraagd. Je krijgt pas weer een notificatie als je in de desbetreffende link in de e-mail hebt geklikt. Wanneer je rechtstreeks naar het forum bent gegaan om het topic te bekijken, krijg je geen notificatie.

Groetjes,

Alex
Badge
Dat heb ik juist gedaan, dat doe ik altijd, vele fora werken namelijk zo.
Badge
Het telefoonnummer is ooit een prepaid nummer geweest. Het lijkt er op dat de aanmelding op het forum is gedaan ten tijde van het actief zijn van dit prepaid nummer. Daarna is het telefoonnummer over gezet naar een abonnementsvorm. Dit levert vervolgens een probleem op bij het aanmelden.

Groetjes,

Alex


Maar toen ik het forum account aanmaakte was het nummer (van mijn vrouw) al over op een abonnement.

Overigens heb ik ook van deze reactie van Alex geen notificatie gekregen.

Reageer