.

Beantwoord

Optie vraag beantwoord

  • 25 August 2014
  • 1 reactie
  • 444 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Of andere forumleden dit ook denken weet ik niet te zeggen, maar...... 

Bij alle topics mis ik een functie en dat is de optie om voor de vragensteller te beslissen welk antwoord hem/haar heeft geholpen.
Ik zie wel eens dat er staat, vraag beantwoord door...... moderator. Terwijl er dan in een verdere reactie van TS te lezen valt dat de gedachte van de moderator niet werkt. Ook staat er dan in "het antwoord" van de moderator nog een vraag voor de TS.
Het juiste antwoord kan dus i.p.v. door een moderator door een forumlid gegeven zijn. Ter verduidelijking ik beschouw het niet als een wedstrijd, maar ik zou het beter vinden als er ook de optie is voor een TS om zijn/haar topic als beantwoord aan te kunnen merken. :rolleyes:

Groet,
Friesian
icon

Beste antwoord door Charlene 27 August 2014, 10:39

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hoi Friesian,

Voor nu worden de antwoorden door de moderators gemarkeerd. Daarbij maakt het niet uit of een antwoord van een moderator of ander forumlid is.
Daarbij letten we op of het antwoord juist is, geen verkeerde informatie bevat, en of een antwoord andere forumbezoekers die op zoek zijn ook vooruit kan helpen. Het hoeft niet de definitieve oplossing voor de situatie van de vraagsteller te zijn.
Dit zodat het forum een plek blijft waar heel veel mensen een antwoord kunnen vinden, ook zonder zelf een vraag te typen.
Wanneer iemand bijvoorbeeld bereikproblemen heeft in het buitenland, en we hebben nog niet gehoord of het de oplossing is, maar we kunnen al wel aangeven dat Roaming en Bellen in en naar het Buitenland aan moeten staan, dan is dit relevante informatie voor anderen die tegen hetzelfde aanlopen. Wanneer er later een volledige oplossing of definitief antwoord komt, kunnen we dat antwoord markeren. Het kan dus altijd nog veranderd worden.
Degene die de vraag gesteld heeft, heeft altijd in woorden de kans om aan te geven wat hem tot de oplossing heeft geleid :)

Groetjes,
Charlene

Reageer