.

Beantwoord

Openen van een shop lukt niet. Hoe kan dat?

  • 29 October 2015
  • 6 reacties
  • 199 Bekeken

Het lukt me niet om een shop te openen / aan te maken. Na het accepteren van de voorwaarden en de button open een shop kom ik telkens in het demofilmpje terug dat boven aan de pagina staat.
icon

Beste antwoord door Tiury 30 October 2015, 15:16

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Knaus, welkom op het Simyo forum :)

Wat onhandig dat het niet lukt om een vriendendeal shop te openen. Dit zou het natuurlijk wel gewoon moeten doen! Ik heb het net getest en ik kwam eigenlijk geen moeilijkheden tegen. Zou je het eens willen proberen in een andere browser of eventueel met een ander apparaat 🙂?

Ik hoor heel graag van je wat je bevindingen zijn!

Groetjes, Tiury
Hallo Tiury,
Ik heb het op mijn ipad geprobeerd met Safarie en Google en op mijn computer met Firefox en de nieuwe Windows 10 browser. Na het akkoord gaan met de voorwaarden en het aantikken van de button om een shop te openen, kom ik steeds bovenaan de pagina op het demofilmpje. Op meerdere plaatsen op de pagina kun je akkooord gaan enz. Maaar nergens kom ik een stap verder. Inderdaad erg jammer.
Groet,
Het lukt me niet om een shop te openen / aan te maken. Na het accepteren van de voorwaarden en de button open een shop kom ik telkens in het demofilmpje terug dat boven aan de pagina staat.

Ik heb het geprobeerd op mijn IPad, Safari en Google en op mijn computer met Firefox en Microsoft Edge. In alle gevallen kom ik in een soort lus en start weer bij het demofilmpje. Wie weet hiervoor een oplossing?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Knaus,

Bedankt dat je al verschillende dingen hebt geprobeerd. Kun je het via je computer proberen met Google Chrome? Als het niet werkt, kun je hier dan een printscreen van sturen? Mijn collega's van IT kunnen het vervolgens gaan uitzoeken 🙂
Hoi Knaus,

Bedankt dat je al verschillende dingen hebt geprobeerd. Kun je het via je computer proberen met Google Chrome? Als het niet werkt, kun je hier dan een printscreen van sturen? Mijn collega's van IT kunnen het vervolgens gaan uitzoeken :)
Het probleem is inmiddels gevonden en was geheel aan mij te wijten. Excuses voor de (over)last. Groet Knaus
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Knaus,

Potverdorie 😉

Grapje natuurlijk. Je mag ons altijd vragen stellen. Dit zien wij zeker niet als last. Maak je daar maar geen zorgen over. Ik vind het heel erg fijn dat je nog even hebt laten weten dat het probleem opgelost is!

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer