.

Beantwoord

Niks werkt op de site

  • 29 January 2014
  • 2 reacties
  • 977 Bekeken

Badge
Ik wil mijn abbonement aanpassen dus ik ben bij mijnSimyo naar mijn abbonement gegaan. Ik heb de MBs verhoogt, klik op 'mijn abbonement aanpassen' en kom vervolgens in het bevestigen scherm. Als ik daar op 'bevestig' klik word ik door verwezen naar een error pagina (oeps, deze pagina kan niet worden weergeven), dit heb ik meerdere keren geprobeerd maar het werkt niet. Dus ik wou een klacht indienen dat het niet werkt, dus bij klantenservice vulde ik het contactformulier in. Als ik echter op 'verzend' klik gebeurt er niks, het lijkt een dode knop waar aan geen 'actie' is verbonden, er laadt geen nieuwe webpagina of iets, er gebeurt niks. Ik kan dus en mijn abbonement niet aanpassen (wat ik graag nog snel voor februari wil doen!) of een klacht indienen. Nogal lastig!
Ik gebruik Google Chrome op een Windows 8 laptop, niks bijzonders dus. Zouden jullie eventueel nu mijn MBs kunnen verhogen van 500 naar 1000? (dan wordt het abbonement 16 euro per maand tegenover 13 nu).

Vriendelijke groet 
Daan Lammers
icon

Beste antwoord door Ernst 30 January 2014, 14:48

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
De reden dat je je abonnement op dit moment niet kan aanpassen is waarschijnlijk dezelfde als hier.

Waarom het contactformulier niet werkt weet ik niet.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Opunium, welkom op het Simyo forum.

Over het bundels wijzigen heeft Scotsman helemaal gelijk (dank voor de hulp!).
Het heeft te maken met het feit dat wijzigingen voor de 25e van de maand gedaan moeten worden. Na die tijd worden de wijzigingen verwerkt en is het even niet mogelijk om aanpassingen te doen.

Vanaf vandaag of morgen kan het wel weer gewoon, maar gaat het op 1 maart in.

We hebben inderdaad wel een probleempje gehad met het contactformulier, maar die is inmiddels ook weer up and running 🙂

Reageer