.

Nieuwe website

  • 25 February 2013
  • 101 reacties
  • 18025 Bekeken

Reputatie 7
Dit moet ik even kwijt. Ik denk dat ik dit het beste hier kan doen. :rolleyes:

De nieuwe website ziet er erg mooi uit!!!

Echter, een kanttekening, de forumtopics en inhoud worden erg klein weergegeven op mijn Windows 8 laptop met IE10.

Edit: Ik zie nu dat alleen nog het forum een andere layout heeft. De website nog niet.

101 reacties

Badge +6
Lieve simyo devs,

Ik zat op de volgende pagina en toen vielen mij de "Meer"-knoppen, die -2 en -4 extra vragen zou tonen. Zou die "Meer"-knop niet gewoon moeten verdwijnen als er niet meer vragen zijn om te tonen?


Hoi Groentjuh,

Bedankt voor het doorgeven. Ik ga dit aangeven bij de juiste afdeling 🙂.
Reputatie 7
Badge +9
Lieve simyo devs,

Ik zat op de volgende pagina en toen vielen mij de "Meer"-knoppen, die -2 en -4 extra vragen zou tonen. Zou die "Meer"-knop niet gewoon moeten verdwijnen als er niet meer vragen zijn om te tonen?
Badge +6
Yoo! ze werken weer, het was de pagina met veel gestelde vragen.

Ah da's fijn om te horen, het klopt inderdaad dat er nog een paar verwijzingen niet helemaal goed stonden na het lanceren van onze nieuwe klantenservice pagina 🙂
Reputatie 3
Badge +9
Yoo! ze werken weer, het was de pagina met veel gestelde vragen.
Badge +6
Ik zie zojuist een aantal nieuwe pagina's, maar helaas ook een aantal bad URL's. Oftewel dead links :\

Welke pagina's zijn dat en waar zie je dead links?
Reputatie 3
Badge +9
Ik zie zojuist een aantal nieuwe pagina's, maar helaas ook een aantal bad URL's. Oftewel dead links 😕
Badge +8
Mooi nieuws Alex alleen spijtig dat het niet gaat met + wat veel mensen gebruiken (bijv. +43) ipv bijv. 0043

Hoi pacorob,

Ja, klopt, maar gelukkig is het nu in ieder geval weer mogelijk. :)

Groetjes,
Charlene
Reputatie 1
Badge +1
Mooi nieuws Alex alleen spijtig dat het niet gaat met + wat veel mensen gebruiken (bijv. +43) ipv bijv. 0043
Reputatie 5
Badge +10
update 22/7/13

Sms berichten versturen naar buitenlandse nummers werkt weer. Let op! Het gebruik van het “+” teken is niet mogelijk. Dus voer altijd 00 in in plaats van +.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor de reacties. Alleen, ik kom er wel uit, dat is het probleem niet.
Het punt is dat er een hele lijst telefoonnummers staat, die je allemaal stuk voor stuk moet 'openklikken' om erachter te kunnen komen wat de meest recente gesprekken waren, door moeizaam zelf alle data en tijden te gaan vergelijken.
Op de oude website ("vroeger was alles beter") stond alles keurig op chronologische volgorde.

Ik heb dit eerder al aangemeld, en had gehoopt dat dit rechtgetrokken zou worden voordat de oude website uitgeschakeld werd.

Een tabblad "Facturen" kan ik nergens vinden, maar dat komt misschien omdat ik een Prepaid telefoon gebruik.


Hoi Jonas,

Het tabblad facturen vinden prepaid gebruikers inderdaad niet terug. Ik snap je punt. Dit is inmiddels ook doorgegeven aan de betreffende afdeling.

Ik mis zelf ook die lange lijsten waarin je precies alles bij kon houden.
Ik zou graag ook een advanced lijstjes terug willen waar gewoon per soort (SMS/MIN/Data sessie) een laaaaaaaaannnnngggeee lijst kwam met gewoon alles voor die maand.


Hoi Groentjuh,

Wanneer je een abonnement hebt, kun je wel gewoon per type dienst en gesprek(bel, sms en internet) aflezen naar wie je hebt gebeld en hebt ge-smst.

Of bedoel je dat niet?

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Ik mis zelf ook die lange lijsten waarin je precies alles bij kon houden.
Ik zou graag ook een advanced lijstjes terug willen waar gewoon per soort (SMS/MIN/Data sessie) een laaaaaaaaannnnngggeee lijst kwam met gewoon alles voor die maand.

Je moet alleen even op de "maand" klikken, naast geschiedenis. Dan krijg je alles weer gespecificeerd, zoals je gewend bent.

Laat je even weten of je eruit komt?

Groetjes,
Charlene

Bedankt voor de reacties. Alleen, ik kom er wel uit, dat is het probleem niet.
Het punt is dat er een hele lijst telefoonnummers staat, die je allemaal stuk voor stuk moet 'openklikken' om erachter te kunnen komen wat de meest recente gesprekken waren, door moeizaam zelf alle data en tijden te gaan vergelijken.
Op de oude website ("vroeger was alles beter") stond alles keurig op chronologische volgorde.

Ik heb dit eerder al aangemeld, en had gehoopt dat dit rechtgetrokken zou worden voordat de oude website uitgeschakeld werd.

Een tabblad "Facturen" kan ik nergens vinden, maar dat komt misschien omdat ik een Prepaid telefoon gebruik.
Badge +8
Ik heb gemerkt dat de Simyo website oude stijl niet meer bereikbaar is. Dat is een trieste zaak, omdat ik me nu helemaal door dat onmogelijke beloverzicht moet worstelen om te vinden waarnaar ik zoek, namelijk de recentste gesprekken.

Dit is echt een enorme verslechtering!
Kan de oude website niet weer online gezet worden? Please?


Hoi Jonas,

Nee, de oude website is weg. :(

En wat Koorelle zegt klopt:
Onder het tabje "Facturen" is alles terug te vinden van de voorgaande maand,
onder "Verbruik" zie je alles van de lopende maand.


Je moet alleen even op de "maand" klikken, naast geschiedenis. Dan krijg je alles weer gespecificeerd, zoals je gewend bent.

Laat je even weten of je eruit komt?

Groetjes,
Charlene
Badge +8
http://smilies.sofrayt.com/%5E/_950/creator.gif 699
http://smilies.sofrayt.com/%5E/_950/lamer.gif  700 

Je reacties een beetje opdrijven, de leon? ;)
Is toch niet nodig met jouw staat van dienst?

661 en gedegradeerd naar OpperSimyaan 😕
Volgens mij is dat inmiddels weer hersteld, Martijn®
Zie jij ook weer Simyo expert?

Groetjes, Charlene
Reputatie 3
Badge +9
661 en gedegradeerd naar OpperSimyaan 😕
Reputatie 7
Badge +9
http://smilies.sofrayt.com/%5E/_950/lamer.gif  700 
Reputatie 7
Badge +9
http://smilies.sofrayt.com/%5E/_950/creator.gif 699
Reputatie 7
Badge +9
@koorelle2 bedankt voor het meedenken, zus. :p
Reputatie 4
Badge +8
Ik heb gemerkt dat de Simyo website oude stijl niet meer bereikbaar is. Dat is een trieste zaak, omdat ik me nu helemaal door dat onmogelijke beloverzicht moet worstelen om te vinden waarnaar ik zoek, namelijk de recentste gesprekken.



Onder het tabje "Facturen" is alles terug te vinden van de voorgaande maand,
onder "Verbruik" zie je alles van de lopende maand.
Reputatie 3
Badge +9
Je kunt je gesprekken van deze maand nog gewoon zien hoor.
Ik heb gemerkt dat de Simyo website oude stijl niet meer bereikbaar is. Dat is een trieste zaak, omdat ik me nu helemaal door dat onmogelijke beloverzicht moet worstelen om te vinden waarnaar ik zoek, namelijk de recentste gesprekken.

Dit is echt een enorme verslechtering!
Kan de oude website niet weer online gezet worden? Please?
Badge +6
Ik kan me nog herinneren toen ik van prepaid naar sim only overstapte was mijn adresboek leeg.

Deze stond vol met namen en nummer. Hoe gaat dit nu?

Regelmatig veranderen klanten met een jaarabonnement zijn/haar bundel. De datum die stond bij het afsluiten wijzigd dan.
Dit zou ook aangepast worden.
Net als het sturen van sms-en naar het buitenland vanaf de site.


Hoi Martijn®,

Bedankt voor je suggesties. Ik zal dit doorgeven aan de juiste afdeling om dit op te pakken.
Zodra er antwoord is laten wij dit weten.
Reputatie 3
Badge +9
Ik kan me nog herinneren toen ik van prepaid naar sim only overstapte was mijn adresboek leeg.

Deze stond vol met namen en nummer. Hoe gaat dit nu?

Regelmatig veranderen klanten met een jaarabonnement zijn/haar bundel. De datum die stond bij het afsluiten wijzigd dan.
Dit zou ook aangepast worden.
Net als het sturen van sms-en naar het buitenland vanaf de site.
Reputatie 2
Badge +1
Hey brvandoorn,

Bedankt voor deze feedback! Ik heb dit direct doorgezet naar de afdeling die hierover gaat en de vraag of dit aangepast kan worden bij ze neergelegd.
Badge +1
Ik heb nog een kleine opmerking over de "Mijn Simyo" pagina:

- Wanneer er geswitched wordt tussen "Overzicht" en andere tabbladen als bv. "Facturen" ,
  wordt de white space tussen het woord "Welkom" en de tabs kleiner.
  (bij het switchen tussen de andere tabs, blijft de white space hetzelfde)
  Alles verspringt als het ware omhoog. Ziet er een een beetje gek uit.

- Bij het tabblad "Overzicht" verschijnt boven in het tabblad van mijn webbrowser: "Sim only - Mijn Simyo".
  Als er op een ander tabblad geklikt wordt, staat er opeens: "Prepaid - Mijn Simyo".
  --> Ik heb geen prepaid.

Ik heb een plaatje ter verduidelijking toegevoegd.

Reageer