.

Nieuwe website

  • 25 February 2013
  • 101 reacties
  • 18025 Bekeken

Reputatie 7
Dit moet ik even kwijt. Ik denk dat ik dit het beste hier kan doen. :rolleyes:

De nieuwe website ziet er erg mooi uit!!!

Echter, een kanttekening, de forumtopics en inhoud worden erg klein weergegeven op mijn Windows 8 laptop met IE10.

Edit: Ik zie nu dat alleen nog het forum een andere layout heeft. De website nog niet.

101 reacties

Ik kan gewoon niet uitloggen. Krijg iedere keer de kinderpagina "oeps we konden de pagina niet vinden" te zien. 
Reputatie 3
Badge +9
Bij de veelgestelde vragen staan een > teken voor het antwoord welke daarnaast staat.
Als je klikt klapt deze uit als een pulldownmenu. Maar inklikken werkt bijna nooit.
En bij iedere vraag die je opent maakt hij verbinding met de server volgens mij.
Reputatie 3
Badge +9
Ik zie dat de datum en de tijd van het bijwerken van het resterende beltegoed en je internetbundel niet klopt.

Tevens zet eronder hoelang OF wanneer er weer wordt ge-update.

Site ziet er goed uit!!
Mijn vrouw (prepaid) en ik (simonly) maken sinds kort beide gebruik van Simyo.
Ik ondervind een aantal problemen in Mijn Simyo:
- uitloggen lukt niet, er verschijnt een scherm met 'pagina niet gevonden' oid. Als je daarna weer op Mijn Simyo klikt ben je gewoon nog ingelogd?
- ik wil voor mijn vrouw instellen dat het prepaid tegoed automatisch wordt opgeladen. Ook deze link in Mijn Simyo werkt niet, er verschijnt dan zo'n zelfde scherm als bij het vorige probleem (pagina niet gevonden).
tvs
Reputatie 7
Misschien dat ik er over heen heb gelezen, maar kan er nog steeds niet worden uitgelogd van het forum?

Het in- en uitloggen van Mijn Simyo werkt op mijn laptop wel.
Badge +2
Misschien dat ik er over heen heb gelezen, maar kan er nog steeds niet worden uitgelogd van het forum?

Het in- en uitloggen van Mijn Simyo werkt op mijn laptop wel.


Klik -> Hier
Reputatie 7
Thanks, ik ga CCleaner eens laten lopen.

Echter, neemt niet weg dat de knop Uitloggen nog steeds niet zichtbaar is op/boven het forum!?!

Edit: Ik heb zojuist IE10 in Windows 8 afgesloten. CCleaner gedraaid. Hierna Simyo weer geopend en op Forum gedrukt. Ik was nog steeds ingelogd!!!

Ofwel, ík kan nog steeds niet uitloggen!
Het is inmiddels 3 maart maar het beltegoed is bijgewerkt tot slechts 25 februari. Dus al 6 dagen niet bijgewerkt. Sorry maar dat kan dus echt niet.

Verbruik minuten/SMS bijgewerkt t/m: 25-02-2013 14:26:07 Dat staat er nu dus op 03 maart
Reputatie 7
Huh? Ik begrijp er niet heel erg veel van. Ik wás uitgelogd, omdat ik zojuist opnieuw moest inloggen!! Wél had ik mijn laptop sinds lange tijd eens uit en weer aangezet.
Reputatie 7
Het is inmiddels 3 maart maar het beltegoed is bijgewerkt tot slechts 25 februari. Dus al 6 dagen niet bijgewerkt. Sorry maar dat kan dus echt niet.

Verbruik minuten/SMS bijgewerkt t/m: 25-02-2013 14:26:07 Dat staat er nu dus op 03 maart


Ja, dat is wel erg lang. Maar heb je deze post wel in het juiste topic geplaatst? Had je deze niet beter in het Mijn Simyo hoofdstuk kunnen plaatsen?
Ook hier geldt: ik wil de e met het streepje goed kunnen zien


daarnaast telkens een melding over wilt u de hele inhoud van de pagina zien, of alleen de beveiligde delen....

Kan op mjin werk niks instellen of kiezen... het is hier IE 8 of anders niks. En ook binnen IE 8 is er niks in te stellen
Reputatie 7
IE8 is ook wel zóóóóó hopeloos verouderd....:p Mag jij je op je werk met privé zaken bezig houden? :p

Alle gekheid op een stokje, sorry, wat bedoel je met je kunt de é (e met streepje) niet goed zien?
Hallo Alex

Ik zou mij   na het telefonische contact wat ik met u had vandaag ,op het forum opgeven aangaande inconsistensies  bugs, van de nieuwe website deze te kunnen melden cq lid te worden van het testpannel.
Gezien mijn recente ervaringen zou ik graag de webpagina willen testen met het team op de punten die ik heb gezien ,en vastgelegd en nog te onderzoeken fouten te vinden, opdat alles naar behoren functioneert.

De website is helemaal in wording naar mijn zin en  begrijp waar het naar toe moet. Ik zou graag mee willen testen en ik hoop dat u mij hiervoor op de lijst kan zetten of mij kan verwijzen naar het juiste topic in hert forum .

Ik heb hier eerder met dhr ody over gesproken..

Ik kon de link niet meteen vinden mij op te geven daarom probeer ik dit kanaal via het forum omdat ik u ook aan de telefoon heb gehad vandaag en u hier moderator bent doe ik mijn bericht hier op het forum hopende op een positieve reactie.

of topic : ( ik aangaande mn account nopg vermeldendat de geadviseerde upgrade ,het upgraden naar een nieuwe bundel 300 of 500 de account nog lijkt bevriest te zijn.Dit lijkt op mijn account nog niet te werken i v m de overzet wellicht ?
, ik kan niet op akkoord drukken (knop(blauw)-neem deze bundel).=inactief..gaarne advies bij contact 

Ik wacht uw reactie af

vriendelijk dank

C de keijzer
gegevens bekend
IE8 is ook wel zóóóóó hopeloos verouderd....:p Mag jij je op je werk met privé zaken bezig houden? :p

Alle gekheid op een stokje, sorry, wat bedoel je met je kunt de é (e met streepje) niet goed zien?


de é wordt op de homepage weergegeven als een vierkantje

en ja dat mag

en idd ie 8 is verouderd... maar voor ons hier al erg nieuw... nog geen jaar geleden zaten we op ie 6,
de é wordt op de homepage weergegeven als een vierkantje

en ja dat mag

en idd ie 8 is verouderd... maar voor ons hier al erg nieuw... nog geen jaar geleden zaten we op ie 6,


maw... de diacriten worden niet goed weergegeven
Reputatie 7
Kan aan mij ligger hoor, zeker, maar ik zie geen streepje of iets waar dit streepje hoort te staan. Waar staat dit streepje dan?
Kan aan mij ligger hoor, zeker, maar ik zie geen streepje of iets waar dit streepje hoort te staan. Waar staat dit streepje dan?

Mijn naam wordt weer gegeven op de homepage: Welkom Jos? (maar dan een vierkantje) ... ipv Welkom José

dus op het forum gaat het goed .... op de site zelf dus niet
Reputatie 7
Aah, duidelijk. Ik begrijp je probleem. Is wel slordig inderdaad.
Aah, duidelijk. Ik begrijp je probleem. Is wel slordig inderdaad.

blij dat het helder is 🙂
Er staat een typfout op de website van Mijn Simyo app, namelijk het is Windows Phone 8 en niet Windows 8 telefoon, gewoon een kleine opmerking. 
Zijn er trouwens ook al screenshots van de app, of mogen we momenteel niet een kijkje achter de schermen kijken van de app?
Langzaam maar zeker lijkt de nieuwe site toch steeds stabieler te worden.
Misschien is het nu zinvol om nog wat foutjes op te merken:

- In de aanhef staat alleen mijn voorletter, niet mijn volledige naam: "Welkom X, dit is het overzicht voor je Simyo Prepaid: 0699999999"

- In het verbruiksoverzicht zijn alle gesprekken nu getotaliseerd op telefoonnummers. Het chronologische overzicht is er niet meer! Dit vind ik erg lastig.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Jonas,

De reden dat je jouw voorletter ziet is het feit dat de tenaamstelling op deze manier bij ons bekend is.

Indien je onder het tabblad verbruik (naast geschiedenis) op de naam van de huidige maand klikt, kan je het verbruik op de oude manier inzien.
Hey Jonas,
De reden dat je jouw voorletter ziet is het feit dat de tenaamstelling op deze manier bij ons bekend is.

Als ik op de oude website inlog (https://mijn.simyo.nl/selfcare/servlet/MijnPrepaid - dus niet "selfcare2") krijg ik wel mijn voorletter + achternaam te zien: "Welkom X Xxxxxxxxx"


Indien je onder het tabblad verbruik (naast geschiedenis) op de naam van de huidige maand klikt, kan je het verbruik op de oude manier inzien.

Dat is niet zo, ik kan het althans niet vinden. Lees mijn melding nog eens goed door. De gesprekken worden nu gegroepeerd onder aparte telefoonnummers. Die je allemaal een voor een moet 'openen' voordat je de gesprekken kunt zien, op NIET-chronologische volgorde.
Badge
Ook ik vind het lettertype en -grootte niet echt een vooruitgang. De letters zijn te smal, waardoor je (vooral bij het typen van een sms-bericht op de website) niet eens kunt lezen wat er staat. Een iets breder font zou hier niet overbodig zijn.
Verder is de site wel mooi.
Toch jammer dat er geen mogelijkheid is om verzonden sms-jes op te slaan.
Reputatie 5
Badge +10
Beste forum bezoekers,

Dit topic is door meerdere Simyo medewerkers de afgelopen tijd in de gaten gehouden. Ik zal een proberen een opsomming te maken jullie feedback en wat er mee is gedaan. Ik heb geprobeerd al de feedback te categoriseren en eventueel van commentaar voorzien.

Aangepast

- lettertype forum is te klein
- de 3 buttons bewegen en je muis verandert in een handje
- Bij het sluiten van het vergelijkvenster (1 jaar of 1 maand), krijg ik een error te zien en verdwijnt de website
- Onder het gedeelte mobiel internet staat een verwijzing naar: "bereken hier eenvoudig je dataverbruik". Als je er op klikt, wordt wel een nieuw venster geladen, maar er gebeurt niets. content error oid
- Activeer simkaart, Aanvragen nummerbehoud, Klantenservice, Bestel knoppen en een guwelijk genoemd filmpje. "Hoe werkt Simyo". Waarom heet dit filmpje niet "Waarom kiezen voor Simyo" of "Waarom Simyo"? Gewijzigd naar 'Waarom Simyo'
- Deze pagina geeft veel uitleg over hoe het werkt bij simyo. Minder mooi is die simpele link naast die mooie blauwe knop. De link zelf is ook niet professioneel: "Prepaid? Kijk hier >". Ik dus naast dat pijltje kijken! Ik zie echt niets daar! (De link werkt, maar de kan benaming beter!)
- Als ik bij contract duur op vergelijk druk en in de pop-up op sluiten, dan kijk ik een wit scherm met "[object Object]"
- Als ik bij sms verdubbeler op Geen verdubbelaar klik, dan springt de tip naar rechts
- Simyo XXL! Heel opvallend blok, maar bestellen kan niet
- Mijn simyo-app. Plaatje stuk!
- Sim only pagina. Vergelijk knopje is stuk & delen via email onderaan is stuk
- Prepaid pagina. Delen via email onderaan is stuk
- "Jouw gegevens van het gebruik van je dienst worden gebruikt om onze diensten op de juiste manier te leveren, marketing en om te voldoen aan onze wettelijke verplichtingen." WAT?!
"Je kunt al jouw bij Simyo aanwezige persoonsgegevens aanvagen." Aanvagen!
- ik wil voor mijn vrouw instellen dat het prepaid tegoed automatisch wordt opgeladen. Ook deze link in Mijn Simyo werkt niet, er verschijnt dan zo'n zelfde scherm als bij het vorige probleem (pagina niet gevonden)
- Er staat een typfout op de website van Mijn Simyo app, namelijk het is Windows Phone 8 en niet Windows 8 telefoon, gewoon een kleine opmerking.

Wordt opgepakt

- De link naar "Word super(wo)man bij Simyo" werkt niet (deze zal worden verwijderd)
- De bedragen vernoemd bij mijn statistieken lopen door elkaar
- Vanuit Forum niet mogelijk om naar direct naar SIMYO site terug te keren
- Die 2 grote knoppen gaan naar de veel gesteld vragen pagina's, maar dat is niet duidelijk dat deze buttons dat doen
- In die balk met stappen zijn de stappen klikbaar, maar veranderd mijn cursor niet naar een handje
- In de nummerbehoud pop-up zou een link kunnen staat naar de "nummerbehoud"-pagina & In de nummerbehoud pop-up zou een link kunnen staat naar de "nummerbehoud"-pagina
- In die balk met stappen zijn de stappen klikbaar, maar veranderd mijn cursor niet naar een handje
Als ik de eerst stap voltooi, past "mijn prepaid simkaart" + vinkje niet meer in de stappenbalk
- Meer informatie gaat ook naar de bestel pagina. Als ik op meer informatie klik verwacht ik meer informatie
- Sim only pagina. Het scrollen als je iets selecteert is hier irritant
- Mijn simyo overzicht: "38 van de Zelden min/sms" & "816 van de Internet MB"
- Ook hier geldt: ik wil de e met het streepje goed kunnen zien. Heeft te maken met tenaamstelling klant José. maw... de diacriten worden niet goed weergegeven
- De gesprekken worden nu gegroepeerd onder aparte telefoonnummers. Die je allemaal een voor een moet 'openen' voordat je de gesprekken kunt zien, op NIET-chronologische volgorde.

Niet mogelijk of zal niet worden gewijzigd

- De aankomende App,is die ook beschikbaar voor bv lumia800(windows7.8). app is beschikbaar vanaf Windows 8
- "Oeps kan niet worden weergegeven."
- In de aanhef staat alleen mijn voorletter, niet mijn volledige naam: "Welkom X, dit is het overzicht voor je Simyo Prepaid: 0699999999 Klanten dienen volledige voornaam in te voeren

Overig

- Hoe zit het met die 2,50 voor voordelig onderling bellen? Deze optie bestaat nog steeds op je persoonlijke pagina
- Ik kan weinig info vinden over tarieven. Waar staan nu de tarieven voor de mensen die al langer Simyo prepaid gebruiken. Die van voor de 10 cent periode? is terug te vinden via tarieven - prepaid - alle prepaid tarieven

Met dank aan: RicoK, brvandoorn, CharleyK, Wes, Groentjuh, mick, Martijn, tvs, kuupje, CokeZero, jonas en alle andere gebruikers.

We blijven dit topic in de gaten houden, dus jullie feedback is altijd welkom.

Groetjes,

Alex

Reageer