.

Nieuwe website

  • 25 February 2013
  • 101 reacties
  • 18025 Bekeken

Reputatie 7
Dit moet ik even kwijt. Ik denk dat ik dit het beste hier kan doen. :rolleyes:

De nieuwe website ziet er erg mooi uit!!!

Echter, een kanttekening, de forumtopics en inhoud worden erg klein weergegeven op mijn Windows 8 laptop met IE10.

Edit: Ik zie nu dat alleen nog het forum een andere layout heeft. De website nog niet.

101 reacties

Waardeloos.....!!!
Kan mijn verbruik, betalingen en gegevens niet meer inzien. Foutmelding error 500
Hoe zit het met die 2,50 voor voordelig onderling bellen?
Tot nu toe belde ik al voordelig naar andere Simyo klanten, is dat nu gewijzigd dan?
Ik kan weinig info vinden over tarieven. Waar staan nu de tarieven voor de mensen die al langer Simyo prepaid gebruiken. Die van voor de 10 cent periode?
Ik krijg het idee dat er meer veranderd is dan alleen een website!
Uitloggen gaat ook al niet meer.....
Grandioos hoor
Ik heb 3 nummers op mijn naam staan.
Wil ook graag uitloggen om de andere twee te kunnen bekijken.


Zelfde probleem bij mij, helaas lukt het niet om uit te loggen en daarna in te loggen in mijn andere account, kreeg gisteren zelfs gegevens te zien die niet van mij waren. :mad: 😕


Dat is lekker dan, kan iemand anders in mijn gegevens graaien......!
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt tot nu toe voor jullie feedback.

Aan het in/uit loggen wordt hard gewerkt.

@Wes. Even kort ingaand op je vraag. Aan je aansluiting zelf is niets veranderd. Onze producten en diensten blijven dus hetzelfde. In dit topic staat meer informatie.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Waar beginnen we.....

De homepage:
Ik heb een full HD scherm en kan net iets van informatie zijn. Die grote oranje banner is niet nuttig. Hoe ik toegeef dat veel sites op de homepage een gigantische banner hebben, die veranderd en enkele verschillende berichten toont. Die kunnen nieuws berichten zijn, of redenen op voor simyo te kiezen.
Ik vind dit net niets.

Zoals ook al elders gezegd: Die grote 'knoppen' kun niet op klikken maar je cursor wordt wel een handje. Je verwacht dat er iets gaat gebeuren als je daarop klikt!

We scrollen dan maar eens naar beneden.

Het eerste waar ik dan kom is een menutje...
Activeer simkaart, Aanvragen nummerbehoud, Klantenservice, Bestel knoppen en een guwelijk genoemd filmpje. "Hoe werkt Simyo". Waarom heet dit filmpje niet "Waarom kiezen voor Simyo" of "Waarom Simyo"?

Klikkerde klik: Activeer simkaart: Mooie pagina met waarschuwing voor mensen die nummerbehoud hebben.

Aanvragen nummerbehoud: Deze pagina geeft veel uitleg over hoe het werkt bij simyo. Minder mooi is die simpele link naast die mooie blauwe knop. De link zelf is ook niet professioneel: "Prepaid? Kijk hier >". Ik dus naast dat pijltje kijken! Ik zie echt niets daar! (De link werkt, maar de kan benaming beter!)

Klantenservice:
Die 2 grote knoppen gaan naar de veel gesteld vragen pagina's, maar dat is niet duidelijk dat deze buttons dat doen!

Dingen onder het forum linken allemaal naar het forum, maar de link "Is uw vraag al eens gesteld en beantwoord?" zou beter naar de zoekfunctie van het forum kunnen linken ipv naar de index van het forum.

Sim-only bestel pagina:
In die balk met stappen zijn de stappen klikbaar, maar veranderd mijn cursor niet naar een handje.
Als ik bij contract duur op vergelijk druk en in de pop-up op sluiten, dan kijk ik een wit scherm met "[object Object]" daarin.
Als ik bij sms verdubbeler op Geen verdubbelaar klik, dan springt de tip naar rechts.
In de nummerbehoud pop-up zou een link kunnen staat naar de "nummerbehoud"-pagina.

Prepaid bestel pagina:
In die balk met stappen zijn de stappen klikbaar, maar veranderd mijn cursor niet naar een handje.
In de nummerbehoud pop-up zou een link kunnen staat naar de "nummerbehoud"-pagina.
Als ik de eerst stap voltooi, past "mijn prepaid simkaart" + vinkje niet meer in de stappenbalk

Simyo XXL:
Simyo XXL! Heel opvallend blok, maar bestellen kan niet!
Meer informatie gaat ook naar de bestel pagina. Als ik op meer informatie klik verwacht ik meer informatie.

Mijn simyo-app:
Plaatje stuk!

Sim only pagina:
Vergelijk knopje is stuk.
Het scrollen als je iets selecteert is hier irritant!
Delen via email onderaan is stuk

Prepaid:
Delen via email onderaan is stuk

Over simyo:
Super(wo)man linkje is stuk.

Privacy:
"Jouw gegevens van het gebruik van je dienst worden gebruikt om onze diensten op de juiste manier te leveren, marketing en om te voldoen aan onze wettelijke verplichtingen." WAT?!
"Je kunt al jouw bij Simyo aanwezige persoonsgegevens aanvagen." Aanvagen!

Error pagina(de enige die ik vele malen heb gezien!)
"Oeps kan niet worden weergegeven."
Oeps staat er toch? Echt wees professioneel: Helaas kan deze pagina niet worden weergegeven.
De nieuwe site is gewoon een complete aanfluiting. Kan nu ook al niet meer inloggen op mijn simyo.
Vraag me af welke kleuterschool klas dit in elkaar heeft mogen zetten. Diegene die deze site gemaakt heeft raad ik aan om toch echt eens naar een andere baan te gaan kijken of toch maar eens een cursus webdesign te gaan volgen.
Stap in de goede richting w.m.b. met de nieuwe website. Wel wat kinderziektes zoals tot nu toe voldoende aangegeven.
Check *commerciële link* even voor wat hulp van pro's. 
Keep it up!
Badge +2
Check *commerciële link* even voor wat hulp van pro's.
forumlid geworden om reclame te maken? 😞
Nope!
Al een tijd trouwe klant @ simyo en help graag. Heb het idee dat het een mooie aanvulling zou wezen. 
Reputatie 7
Bedankt tot nu toe voor jullie feedback.

Aan het in/uit loggen wordt hard gewerkt.


Lol 🆒. Er zijn geloof ik nog nimmer zo veel forumleden tegelijkertijd online c.q. ingelogd geweest. Het is nu 22.12 uur en de teller ingelogde leden staat op 213. Gaat deze stand nu de boeken in als een record?? :p

Edit: typo, moest 213 zijn i.p.v. 218. Blijft evengoed erg veel......
Edit2: Hmm, zijn er nu wel weer 218. Vreemd.
Reputatie 7
Badge +9
Mijn simyo overzicht:
"38 van de Zelden min/sms"
"816 van de Internet MB"
Hoeveel zijn Zelden min/sms en internet MB....
Reputatie 7
Heee, vergis ik mij nu, of is de lettergrootte aangepast? Of zijn mijn ogen gewend aan de onduidelijke en kleine letters na de lancering van de nieuwe website?
Badge
nieuwe site ziet er mooi uit, echter wanneer ik vanaf mn mobiel de site oproep krijg ik de melding: beveiligingswaarschuwing: er zijn problemen met het beveiligingscertificaat voor deze site.........
Badge
Volgens mij is de lettergrootte nu beter, maar dat terzijde.

Ik kwam eigenlijk het volgende melden: ik dacht, ik maak een bookmark naar 'mijn simyo' dan kan ik steeds snel even mijn tegoed checken. 
Maar dat werkt niet.  Als ik er weer kom, krijg ik de pagina met adres: https://mijn.simyo.nl/selfcare2/servlet/Timeout  (logisch op zich) maar daar staat dan zo'n melding 'oeps, kan niet vinden', en de 'login' knop werkt dan ook niet. (gebeurt niets)
Badge
oja, en het grappige is, dat de knop 'mijn simyo' op die pagina ook linkt naar de 'timeout' pagina, dus dat werkt ook niet.
Reputatie 7
Badge +9
nieuwe site ziet er mooi uit, echter wanneer ik vanaf mn mobiel de site oproep krijg ik de melding: beveiligingswaarschuwing: er zijn problemen met het beveiligingscertificaat voor deze site.........


Zelfde op de ipad.

Tja en overall gezegd, het gemakkelijkst is natuurlijk om een nieuw product neer te sabelen. :rolleyes:
Ik vind de nieuwe site zeker een verbetering. Ziet er goed uit. Maar de kinderziektes moeten er wel uit. Misschien net iets te vroeg gelanceerd. Er staat hier genoeg feedback inmiddels.

Uitloggen: nummer 1

Oudjes, die door de crisis hun wekelijkse bloemetje niet meer kunnen kopen, da's pas echt een probleem. 

Voor de rest, keep up the good work. Simyo blijf in beweging. Jullie zijn goed op weg. 
Ik heb 2x prepaid en 1x dongel voor internet.
Kan nu maar 1 nr. inzien.
Bij uitloggen van mijn Simyo error 404


Klopt heb ik ook. Doordat uitloggen niet mogelijk is
Badge
bij Mijn Simyo, werk Mijn Verbruik NIET! oja verder geeft Mijn Simyo aan dat is al 71MB heb verbruikt terwijl ik tot op heden niet op het 3g netwerk kan en dus volledig afhankelijk ben van WIFI..........
Reputatie 7
Badge +9
Zelfde op de ipad.



Opgelost inmiddels, zie'k. ;)
Met Chrome gaat het bij mij vrij hopeloos. Continu Oeps. Met IE iets beter, maar ook nog kinderziektes. Als het werkt ziet het er mooi uit, maar volgende keer iets beter testen.
Paul
Deze nieuwe site is veel te brak om nog langer in de lucht te houden. Vooral inloggen (of ingelogd blijven) op Mijn.Simyo is meestentijds vrijwel onmogelijk. Als ik het mocht  zeggen, dan zou ik terugvallen op de oude website, en dit nieuwe produkt nog eens terdege uittesten in een offline situatie.
Badge +1
Als ik nu wil inloggen krijg ik steeds de melding "Oeps kan niet worden weergegeven" denk dat het nieuwe systeem nog niet goed draait wil verbruik toch wel in de gaten blijven houden
Reputatie 5
Badge +10
Beste Simyo klanten,

Bedankt voor jullie reacties tot nu toe. De technische dienst probeert er alles aan te doen om de technische mankementen op Mijn Simyo zo snel mogelijk op te lossen. Zie ook dit topic.

Daarnaast heb ik de link van dit topic doorgestuurd zodat ze hiermee aan de slag kunnen.

Excuses voor het ongemak. Ik kan me voorstellen dat bepaalde punten waar jullie nu tegen aan lopen erg vervelend zijn. Als jullie nog meer invloed willen hebben op de website kunnen jullie meedoen aan een onderzoek.

Groetjes,

Alex
Badge +2
Beste Simyo klanten,

Bedankt voor jullie reacties tot nu toe. De technische dienst probeert er alles aan te doen om de technische mankementen op Mijn Simyo zo snel mogelijk op te lossen. Zie ook https://"https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-63/werking-mijn-simyo-9772/".

Daarnaast heb ik de link van dit topic doorgestuurd zodat ze hiermee aan de slag kunnen.

Excuses voor het ongemak. Ik kan me voorstellen dat bepaalde punten waar jullie nu tegen aan lopen erg vervelend zijn. Als jullie nog meer invloed willen hebben op de website kunnen jullie meedoen aan een https://"https://forum.simyo.nl/nieuws-acties-and-verstoringen-59/meedoen-onderzoek-nieuwe-website-simyo-9746/".

Groetjes,

Alex

Da's heel mooi Alex, maar kun je ook aangeven hoe ik nu op de oude manier op de site van Simyo kan komen, normaal kan inloggen, en mijn gegevens kan bekijken en regelen, want ik kan er nu totaal niets mee.
Ja ik wel, ik moet dat continu de schermresolutie gaan veranderen van 1024 x 768 naar 1280 x 960 om überhaubt te kunnen inloggen, maar mijn vrouw heeft daar helemaal geen verstand van en die zit nu met de handen in het haar.
En nu??
Weet jij raad?
Reputatie 1
Badge +2

Da's heel mooi Alex, maar kun je ook aangeven hoe ik nu op de oude manier op de site van Simyo kan komen, normaal kan inloggen, en mijn gegevens kan bekijken en regelen, want ik kan er nu totaal niets mee.


Alsjeblieft!

Een aantal problemen zijn inmiddels al weer opgelost.
Badge +2
Alsjeblieft!

Een aantal problemen zijn inmiddels al weer opgelost.

Bedankt voor de moeite Gogol.
Met deze link kan ik weer in het oude inlogscherm komen en mijn ding doen op de Simyo-site.
Echter, nadat ik uitgelogd heb, komt het nieuwe ding weer voor de dag en als je dan weer inlogd op die nieuwe pagina, kun je nooit meer uitloggen want dat idiote oranje Simyo-driehoekje rechts bovenin zit over de uitlog knop heen.
Ik begrijp het niet.
Niet iedereen gebruikt toch een monstermonitor?
Ik gebruik Windows-XP, heb een 19-ich monitor in een schermresolutie van 1024 x 768 pixels.
Wil ik weer kunnen uitloggen moet dat ding weer naar 1280 x 960 pixels om wat te kunnen doen.
Is de computer-configuratie die wij gebruiken nou zo verschrikkelijk middeleeuws dat die figuur die deze nieuwe Simyo-site gebouwd heeft dat niet heeft kunnen bedenken?
Zouden wij nou echt de enigen zijn die nog met een schermresolutie van 1024 x 768 pixels werkt? Denk het toch niet?
Maar goed, jullie admins kunnen er ook niets aan doen, jullie doen je best om de klanten te helpen.
Bedankt voor de moeite zover!

Reageer