.

Nieuwe website

  • 25 February 2013
  • 101 reacties
  • 18025 Bekeken

Reputatie 7
Dit moet ik even kwijt. Ik denk dat ik dit het beste hier kan doen. :rolleyes:

De nieuwe website ziet er erg mooi uit!!!

Echter, een kanttekening, de forumtopics en inhoud worden erg klein weergegeven op mijn Windows 8 laptop met IE10.

Edit: Ik zie nu dat alleen nog het forum een andere layout heeft. De website nog niet.

101 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik vind het gekozen font voor de foruminhoud een grote achteruitgang, zowel het lettertype als de grootte. De tekst is nu erg moeilijk te lezen op mijn 27 inch iMac scherm. Zie bijgevoegde screenshot (ik hoop dat het goed overkomt). Aan het font zelf kan ik niets veranderen, maar in de Safari voorkeuren heb ik nu moeten vastleggen dat er geen kleinere fontgroottes dan 18 worden gebruikt. Dat helpt enigszins, maar voor visueel gehandicapten (waartoe ik mij overigens niet reken) is de nieuwe forumsite bepaald geen verbetering.
Reputatie 7
Zoals ik ook al aangaf in mijn openingspost, de inhoud wordt erg klein weergegeven. Door jouw post ben ik enigszins 'blij' dat het niet aan Windows 8 i.c.m. IE10 ligt. Ook een iMac kampt met hetzelfde euvel. Dan ligt het dus aan de zijde van Simyo. Derhalve bij deze de oproep aan Simyo hier een verandering in aan te brengen.

Neemt verder niet weg, dat ik het geheel er nog steeds wel mooi uit vind zien!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi RicoK en Scotsman,

Bedankt voor jullie feedback. Zodra de nieuwe website online staat, zal ik een topic openen waarbij het mogelijk is om feedback te geven. Ik zal alle reacties uit dat topic zeker voorleggen bij de juiste afdeling. Jullie feedback uit dit topic zal ik dan kopiëren naar dat topic.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Hallo Alex,

Wat ik ook ervaar is het volgende. In de 'oude' situatie logde ik in via Mijn Simyo om ook weer via Mijn Simyo uit te loggen. Echter, ik zie nu geen mogelijkheid meer om uit te loggen. Ik kan de knop 'uitloggen' niet meer vinden....:p
Reputatie 5
Badge +10
Nieuwe website Simyo

Sinds deze week staat de vernieuwde website www.simyo.nl online! Meer gebruiksgemak, nieuwe opties en uitgebreid inzicht in je verbruik of betalingen via Mijn Simyo.

We zijn benieuwd naar wat jullie van de website vinden. Denk bijvoorbeeld aan het lettertype, het forum, navigatie, gebruiksgemak, Mijn Simyo etc.

De reacties in dit topic zullen worden voorgelegd aan de betreffende afdeling. Jullie feedback is dus meer dan welkom.

Wat vinden jullie van de nieuwe website?
Badge +1
Vind de site er goed uitzien, maar zou het mogelijk zijn (heb meerdere abonnementen) om dit op een pagina zichtbaar te krijgen nu elke keer in en uitlogen
Reputatie 7
Vind de site er goed uitzien, maar zou het mogelijk zijn (heb meerdere abonnementen) om dit op een pagina zichtbaar te krijgen nu elke keer in en uitlogen


Heb nu expliciet jij meerdere abonnementen of zijn er op jouw adres meerdere abonnementen en dus meerdere gebruikers/afnemers aanwezig?
Badge +1
Ikzelf heb drie abonnementen op me naam staan een voor dochter en een voor vrouw en natuurlijk een voor mezelf
Reputatie 7
OK. Mijn vrouw heeft ook een Simyo-abonnement, maar dan op haar eigen naam/nummer staan.
Op mijn adres ook meerder gebruikers. Dus wil uitloggen, maar is niet mogelijk.
Reputatie 7
Op mijn adres ook meerder gebruikers. Dus wil uitloggen, maar is niet mogelijk.


Als ik bijvoorbeeld vanuit het forum bovenaan de pagina op de Mijn Simyo knop via de rechter muisknop > openen op nieuw tabblad druk in IE10 in Windows 8 dan moet ik inloggen. Zodra ik dit heb gedaan kan ik ook weer uitloggen van Mijn Simyo. Bij mij staat rechts bovenaan, boven de zoekfunctie, grijsblauwe een button 'log uit'.

Ik heb alleen nog geen uitlogmogelijkheid vanaf het forum.
Reputatie 4
Badge +8
Ik heb 3 nummers op mijn naam staan.
Wil ook graag uitloggen om de andere twee te kunnen bekijken.

Ik vind het wel een vooruitgang deze nieuwe site!
Ziet er gelikt uit.
Vanmiddag nog eens e.e.a. bekijken!
Reputatie 7
Hallo koorelle2,

Maak jij gebruik van een iPad? Gebruikers van een iPad hebben problemen met de 'simyo-flap'. Zie hier.
Als je andere mogelijkheden hebt zou je deze eens moeten bekijken. Ik maak gebruik van een Windows 8 machine en ervaar deze problemen niet. Ik heb mijn Androidtablets nog niet gechecked.
Reputatie 4
Badge +8
Klopt RicoK, ik heb de iPad gebruikt om in te loggen, zal vanmiddag eens op deMac inloggen met Safari en Firefox
Badge
Ik heb 2x prepaid en 1x dongel voor internet.
Kan nu maar 1 nr. inzien.
Bij uitloggen van mijn Simyo error 404
Badge +1
Het design van de nieuwe website is wel aardig, alleen heb ik wel een paar opmerkingen:

home page:
80% van mijn scherm wordt opgevuld met een grote oranje balk met 3 knoeperts  van 'buttons'.
De drie buttons bewegen als je er met de muis overheen gaat en je muis verandert in een handje.
Maar als je er op klikt gebeurt er helemaal niets. (maak ze dan niet clickable oid)
Voor de daadwerkelijke informatie, moet ik naar beneden scrollen. (weinig nuttige info op die 80% scherm oppervlak)
Beetje vreemd.

Sim only pagina:

-Bij het sluiten van het vergelijkvenster (1 jaar of 1 maand), krijg ik een error te zien en verdwijnt de website
-Onder het gedeelte mobiel internet staat een verwijzing naar:  "bereken hier eenvoudig je dataverbruik".
Als je er op klikt, wordt wel een nieuw venster geladen, maar er gebeurt niets. content error oid

Over Simyo:
De link naar "Word super(wo)man bij Simyo"  werkt niet

Mijn Simyo:
De bedragen vernoemd bij mijn statistieken lopen door elkaar (zie bijgevoegd plaatje)

Forum:
- Het lettertype is te klein
- De meeste tekst is lichtgrijs, wat erg slecht te lezen valt. (weinig contrast)
Zwarte tekst met groter letttertype is veel fijner.
- Uitlog issue (maar dat is al eerder genoemd)

Alles getest met de laatste versie van Firefox op zowel Windows als Linux

http://dl.dropbox.com/u/45978777/mijnsimyo.png
Eerste reactie: website ziet er strak uit! Verbruikoverzicht weergeven is een mooi en klantvriendelijk tooltje. Verder heb ik nog niet alles kunnen bekijken. Ik zou me wel aan willen sluiten bij de wens om meerdere telefoonnummers in 1 scherm te kunnen bekijken
Wow! Supermooie website geworden. Erg overzichtelijk! Ik kijk uit naar de app.
Goede opsomming,
Kleine aanvulling of wens,
Vanuit Forum niet mogelijk om naar direct naar SIMYO site terug te keren,
Reageren op forumonderwerpen,graag het onderwerp in zicht brengen tijdens invoeren,met daaronder je reactie.
Meerdere abonnementen zichtbaar maken,(handig)
De aankomende App,is die ook beschikbaar voor bv lumia800(windows7.8)
WV.
Reputatie 1
Badge +2
Ik gebruik voorlopig nog maar even de oude website.

Gebruik Safari en Chrome, cookies verwijderd, caches leeg gemaakt. Een doffe ellende. Kan niet uitloggen (rechtsboven button geeft 404 error), mijn password manager vult het telefoonnummer veld (username) niet meer in, forum letters veel te klein, iPad rechtsboven login button niet te zien.
Badge +2
Ik heb 3 nummers op mijn naam staan.
Wil ook graag uitloggen om de andere twee te kunnen bekijken.


Zelfde probleem bij mij, helaas lukt het niet om uit te loggen en daarna in te loggen in mijn andere account, kreeg gisteren zelfs gegevens te zien die niet van mij waren. :mad: 😕
Reputatie 7

Vanuit Forum niet mogelijk om naar direct naar SIMYO site terug te keren,


Huh? Als je naar boven scrollt, zie jij dan niet én rechtsbovenin de klikbare 'Simyo flap' én in het midden de buttons: Home, Sim Only, Prepaid, Over Simyo, Mijn Simyo?
Ik vind de nieuwe site een regelrechte ramp. Krijg bijna iedere keer dat ik van pagina verwissel het volgende te zien: Oeps kan niet worden weergegeven
Badge +2
De nieuwe website is erg knullig opgezet en gemaakt, wat een amateurisme.
Ik heb normaal gesproken een schermresolutie van 1024 x 768.
Met die resolutie wordt in de rechterbovenhoek het oranje simyo-hoekje OVER het inlogknop heen gezet zodat men niet kan inloggen op het forum.
Ik heb nu eerst mijn schermresolutie naar 1280 x 960 moeten brengen om iets op deze site te kunnen doen..
En om uit te loggen van de gehele simyo-site moet men ook eerst de schermresolutie naar 1280 x 960 zetten om überhaupt te kunnen uitloggen!

Amateuristisch van die website-bouwerT, je moet je product in alle resolutie's checken! 
Letters zijn ontzettend klein, kortom controleer eerst eens alles eer je iets in de lucht brengt
Reputatie 4
Badge +8
Ik kan nu, werkend met de Mac mini via Firefox wel uitloggen.
Ook van forum naar mijn Simyo verloopt zonder problemen.
Vind net als sommigen de letters  heel erg klein.
Verder alles wel duidelijk.
Ga nog even verder kijken, misschien kom ik nog wat tegen.

Reageer