.

Nieuwe website

  • 25 February 2013
  • 101 reacties
  • 18028 Bekeken

Reputatie 7
Dit moet ik even kwijt. Ik denk dat ik dit het beste hier kan doen. :rolleyes:

De nieuwe website ziet er erg mooi uit!!!

Echter, een kanttekening, de forumtopics en inhoud worden erg klein weergegeven op mijn Windows 8 laptop met IE10.

Edit: Ik zie nu dat alleen nog het forum een andere layout heeft. De website nog niet.

101 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Ik gebruik voorlopig nog maar even de oude website.

Gebruik Safari en Chrome, cookies verwijderd, caches leeg gemaakt. Een doffe ellende. Kan niet uitloggen (rechtsboven button geeft 404 error), mijn password manager vult het telefoonnummer veld (username) niet meer in, forum letters veel te klein, iPad rechtsboven login button niet te zien.
Badge +2
Check *commerciële link* even voor wat hulp van pro's.
forumlid geworden om reclame te maken? 😞
Reputatie 7
Heee, vergis ik mij nu, of is de lettergrootte aangepast? Of zijn mijn ogen gewend aan de onduidelijke en kleine letters na de lancering van de nieuwe website?
Badge
nieuwe site ziet er mooi uit, echter wanneer ik vanaf mn mobiel de site oproep krijg ik de melding: beveiligingswaarschuwing: er zijn problemen met het beveiligingscertificaat voor deze site.........
Badge
Volgens mij is de lettergrootte nu beter, maar dat terzijde.

Ik kwam eigenlijk het volgende melden: ik dacht, ik maak een bookmark naar 'mijn simyo' dan kan ik steeds snel even mijn tegoed checken. 
Maar dat werkt niet.  Als ik er weer kom, krijg ik de pagina met adres: https://mijn.simyo.nl/selfcare2/servlet/Timeout  (logisch op zich) maar daar staat dan zo'n melding 'oeps, kan niet vinden', en de 'login' knop werkt dan ook niet. (gebeurt niets)
Badge
oja, en het grappige is, dat de knop 'mijn simyo' op die pagina ook linkt naar de 'timeout' pagina, dus dat werkt ook niet.
Reputatie 7
Badge +9
nieuwe site ziet er mooi uit, echter wanneer ik vanaf mn mobiel de site oproep krijg ik de melding: beveiligingswaarschuwing: er zijn problemen met het beveiligingscertificaat voor deze site.........


Zelfde op de ipad.

Tja en overall gezegd, het gemakkelijkst is natuurlijk om een nieuw product neer te sabelen. :rolleyes:
Ik vind de nieuwe site zeker een verbetering. Ziet er goed uit. Maar de kinderziektes moeten er wel uit. Misschien net iets te vroeg gelanceerd. Er staat hier genoeg feedback inmiddels.

Uitloggen: nummer 1

Oudjes, die door de crisis hun wekelijkse bloemetje niet meer kunnen kopen, da's pas echt een probleem. 

Voor de rest, keep up the good work. Simyo blijf in beweging. Jullie zijn goed op weg. 
Ik heb 2x prepaid en 1x dongel voor internet.
Kan nu maar 1 nr. inzien.
Bij uitloggen van mijn Simyo error 404


Klopt heb ik ook. Doordat uitloggen niet mogelijk is
Badge
bij Mijn Simyo, werk Mijn Verbruik NIET! oja verder geeft Mijn Simyo aan dat is al 71MB heb verbruikt terwijl ik tot op heden niet op het 3g netwerk kan en dus volledig afhankelijk ben van WIFI..........
Reputatie 7
Badge +9
Zelfde op de ipad.



Opgelost inmiddels, zie'k. ;)
Met Chrome gaat het bij mij vrij hopeloos. Continu Oeps. Met IE iets beter, maar ook nog kinderziektes. Als het werkt ziet het er mooi uit, maar volgende keer iets beter testen.
Paul
Deze nieuwe site is veel te brak om nog langer in de lucht te houden. Vooral inloggen (of ingelogd blijven) op Mijn.Simyo is meestentijds vrijwel onmogelijk. Als ik het mocht  zeggen, dan zou ik terugvallen op de oude website, en dit nieuwe produkt nog eens terdege uittesten in een offline situatie.
Badge +1
Als ik nu wil inloggen krijg ik steeds de melding "Oeps kan niet worden weergegeven" denk dat het nieuwe systeem nog niet goed draait wil verbruik toch wel in de gaten blijven houden
Reputatie 5
Badge +10
Beste Simyo klanten,

Bedankt voor jullie reacties tot nu toe. De technische dienst probeert er alles aan te doen om de technische mankementen op Mijn Simyo zo snel mogelijk op te lossen. Zie ook dit topic.

Daarnaast heb ik de link van dit topic doorgestuurd zodat ze hiermee aan de slag kunnen.

Excuses voor het ongemak. Ik kan me voorstellen dat bepaalde punten waar jullie nu tegen aan lopen erg vervelend zijn. Als jullie nog meer invloed willen hebben op de website kunnen jullie meedoen aan een onderzoek.

Groetjes,

Alex
Badge +2
Beste Simyo klanten,

Bedankt voor jullie reacties tot nu toe. De technische dienst probeert er alles aan te doen om de technische mankementen op Mijn Simyo zo snel mogelijk op te lossen. Zie ook https://"https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-63/werking-mijn-simyo-9772/".

Daarnaast heb ik de link van dit topic doorgestuurd zodat ze hiermee aan de slag kunnen.

Excuses voor het ongemak. Ik kan me voorstellen dat bepaalde punten waar jullie nu tegen aan lopen erg vervelend zijn. Als jullie nog meer invloed willen hebben op de website kunnen jullie meedoen aan een https://"https://forum.simyo.nl/nieuws-acties-and-verstoringen-59/meedoen-onderzoek-nieuwe-website-simyo-9746/".

Groetjes,

Alex

Da's heel mooi Alex, maar kun je ook aangeven hoe ik nu op de oude manier op de site van Simyo kan komen, normaal kan inloggen, en mijn gegevens kan bekijken en regelen, want ik kan er nu totaal niets mee.
Ja ik wel, ik moet dat continu de schermresolutie gaan veranderen van 1024 x 768 naar 1280 x 960 om überhaubt te kunnen inloggen, maar mijn vrouw heeft daar helemaal geen verstand van en die zit nu met de handen in het haar.
En nu??
Weet jij raad?
Reputatie 1
Badge +2

Da's heel mooi Alex, maar kun je ook aangeven hoe ik nu op de oude manier op de site van Simyo kan komen, normaal kan inloggen, en mijn gegevens kan bekijken en regelen, want ik kan er nu totaal niets mee.


Alsjeblieft!

Een aantal problemen zijn inmiddels al weer opgelost.
Badge +2
Alsjeblieft!

Een aantal problemen zijn inmiddels al weer opgelost.

Bedankt voor de moeite Gogol.
Met deze link kan ik weer in het oude inlogscherm komen en mijn ding doen op de Simyo-site.
Echter, nadat ik uitgelogd heb, komt het nieuwe ding weer voor de dag en als je dan weer inlogd op die nieuwe pagina, kun je nooit meer uitloggen want dat idiote oranje Simyo-driehoekje rechts bovenin zit over de uitlog knop heen.
Ik begrijp het niet.
Niet iedereen gebruikt toch een monstermonitor?
Ik gebruik Windows-XP, heb een 19-ich monitor in een schermresolutie van 1024 x 768 pixels.
Wil ik weer kunnen uitloggen moet dat ding weer naar 1280 x 960 pixels om wat te kunnen doen.
Is de computer-configuratie die wij gebruiken nou zo verschrikkelijk middeleeuws dat die figuur die deze nieuwe Simyo-site gebouwd heeft dat niet heeft kunnen bedenken?
Zouden wij nou echt de enigen zijn die nog met een schermresolutie van 1024 x 768 pixels werkt? Denk het toch niet?
Maar goed, jullie admins kunnen er ook niets aan doen, jullie doen je best om de klanten te helpen.
Bedankt voor de moeite zover!
Ik kan gewoon niet uitloggen. Krijg iedere keer de kinderpagina "oeps we konden de pagina niet vinden" te zien. 
Reputatie 3
Badge +9
Bij de veelgestelde vragen staan een > teken voor het antwoord welke daarnaast staat.
Als je klikt klapt deze uit als een pulldownmenu. Maar inklikken werkt bijna nooit.
En bij iedere vraag die je opent maakt hij verbinding met de server volgens mij.
Reputatie 3
Badge +9
Ik zie dat de datum en de tijd van het bijwerken van het resterende beltegoed en je internetbundel niet klopt.

Tevens zet eronder hoelang OF wanneer er weer wordt ge-update.

Site ziet er goed uit!!
Mijn vrouw (prepaid) en ik (simonly) maken sinds kort beide gebruik van Simyo.
Ik ondervind een aantal problemen in Mijn Simyo:
- uitloggen lukt niet, er verschijnt een scherm met 'pagina niet gevonden' oid. Als je daarna weer op Mijn Simyo klikt ben je gewoon nog ingelogd?
- ik wil voor mijn vrouw instellen dat het prepaid tegoed automatisch wordt opgeladen. Ook deze link in Mijn Simyo werkt niet, er verschijnt dan zo'n zelfde scherm als bij het vorige probleem (pagina niet gevonden).
tvs
Reputatie 7
Misschien dat ik er over heen heb gelezen, maar kan er nog steeds niet worden uitgelogd van het forum?

Het in- en uitloggen van Mijn Simyo werkt op mijn laptop wel.
Badge +2
Misschien dat ik er over heen heb gelezen, maar kan er nog steeds niet worden uitgelogd van het forum?

Het in- en uitloggen van Mijn Simyo werkt op mijn laptop wel.


Klik -> Hier
Reputatie 7
Thanks, ik ga CCleaner eens laten lopen.

Echter, neemt niet weg dat de knop Uitloggen nog steeds niet zichtbaar is op/boven het forum!?!

Edit: Ik heb zojuist IE10 in Windows 8 afgesloten. CCleaner gedraaid. Hierna Simyo weer geopend en op Forum gedrukt. Ik was nog steeds ingelogd!!!

Ofwel, ík kan nog steeds niet uitloggen!
Het is inmiddels 3 maart maar het beltegoed is bijgewerkt tot slechts 25 februari. Dus al 6 dagen niet bijgewerkt. Sorry maar dat kan dus echt niet.

Verbruik minuten/SMS bijgewerkt t/m: 25-02-2013 14:26:07 Dat staat er nu dus op 03 maart

Reageer