Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Nieuwe website

  • 25 februari 2013
  • 101 reacties
  • 17986 Bekeken

Reputatie 7
Dit moet ik even kwijt. Ik denk dat ik dit het beste hier kan doen. :rolleyes:

De nieuwe website ziet er erg mooi uit!!!

Echter, een kanttekening, de forumtopics en inhoud worden erg klein weergegeven op mijn Windows 8 laptop met IE10.

Edit: Ik zie nu dat alleen nog het forum een andere layout heeft. De website nog niet.

101 reacties

Ik vind het gekozen font voor de foruminhoud een grote achteruitgang, zowel het lettertype als de grootte. De tekst is nu erg moeilijk te lezen op mijn 27 inch iMac scherm. Zie bijgevoegde screenshot (ik hoop dat het goed overkomt). Aan het font zelf kan ik niets veranderen, maar in de Safari voorkeuren heb ik nu moeten vastleggen dat er geen kleinere fontgroottes dan 18 worden gebruikt. Dat helpt enigszins, maar voor visueel gehandicapten (waartoe ik mij overigens niet reken) is de nieuwe forumsite bepaald geen verbetering.
Reputatie 7
Zoals ik ook al aangaf in mijn openingspost, de inhoud wordt erg klein weergegeven. Door jouw post ben ik enigszins 'blij' dat het niet aan Windows 8 i.c.m. IE10 ligt. Ook een iMac kampt met hetzelfde euvel. Dan ligt het dus aan de zijde van Simyo. Derhalve bij deze de oproep aan Simyo hier een verandering in aan te brengen.

Neemt verder niet weg, dat ik het geheel er nog steeds wel mooi uit vind zien!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi RicoK en Scotsman,

Bedankt voor jullie feedback. Zodra de nieuwe website online staat, zal ik een topic openen waarbij het mogelijk is om feedback te geven. Ik zal alle reacties uit dat topic zeker voorleggen bij de juiste afdeling. Jullie feedback uit dit topic zal ik dan kopiëren naar dat topic.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Hallo Alex,

Wat ik ook ervaar is het volgende. In de 'oude' situatie logde ik in via Mijn Simyo om ook weer via Mijn Simyo uit te loggen. Echter, ik zie nu geen mogelijkheid meer om uit te loggen. Ik kan de knop 'uitloggen' niet meer vinden....:p
Reputatie 5
Badge +10
Nieuwe website Simyo

Sinds deze week staat de vernieuwde website www.simyo.nl online! Meer gebruiksgemak, nieuwe opties en uitgebreid inzicht in je verbruik of betalingen via Mijn Simyo.

We zijn benieuwd naar wat jullie van de website vinden. Denk bijvoorbeeld aan het lettertype, het forum, navigatie, gebruiksgemak, Mijn Simyo etc.

De reacties in dit topic zullen worden voorgelegd aan de betreffende afdeling. Jullie feedback is dus meer dan welkom.

Wat vinden jullie van de nieuwe website?
Badge +1
Vind de site er goed uitzien, maar zou het mogelijk zijn (heb meerdere abonnementen) om dit op een pagina zichtbaar te krijgen nu elke keer in en uitlogen
Reputatie 7
Vind de site er goed uitzien, maar zou het mogelijk zijn (heb meerdere abonnementen) om dit op een pagina zichtbaar te krijgen nu elke keer in en uitlogen


Heb nu expliciet jij meerdere abonnementen of zijn er op jouw adres meerdere abonnementen en dus meerdere gebruikers/afnemers aanwezig?
Badge +1
Ikzelf heb drie abonnementen op me naam staan een voor dochter en een voor vrouw en natuurlijk een voor mezelf
Reputatie 7
OK. Mijn vrouw heeft ook een Simyo-abonnement, maar dan op haar eigen naam/nummer staan.
Op mijn adres ook meerder gebruikers. Dus wil uitloggen, maar is niet mogelijk.
Reputatie 7
Op mijn adres ook meerder gebruikers. Dus wil uitloggen, maar is niet mogelijk.


Als ik bijvoorbeeld vanuit het forum bovenaan de pagina op de Mijn Simyo knop via de rechter muisknop > openen op nieuw tabblad druk in IE10 in Windows 8 dan moet ik inloggen. Zodra ik dit heb gedaan kan ik ook weer uitloggen van Mijn Simyo. Bij mij staat rechts bovenaan, boven de zoekfunctie, grijsblauwe een button 'log uit'.

Ik heb alleen nog geen uitlogmogelijkheid vanaf het forum.
Reputatie 4
Badge +8
Ik heb 3 nummers op mijn naam staan.
Wil ook graag uitloggen om de andere twee te kunnen bekijken.

Ik vind het wel een vooruitgang deze nieuwe site!
Ziet er gelikt uit.
Vanmiddag nog eens e.e.a. bekijken!
Reputatie 7
Hallo koorelle2,

Maak jij gebruik van een iPad? Gebruikers van een iPad hebben problemen met de 'simyo-flap'. Zie hier.
Als je andere mogelijkheden hebt zou je deze eens moeten bekijken. Ik maak gebruik van een Windows 8 machine en ervaar deze problemen niet. Ik heb mijn Androidtablets nog niet gechecked.
Reputatie 4
Badge +8
Klopt RicoK, ik heb de iPad gebruikt om in te loggen, zal vanmiddag eens op deMac inloggen met Safari en Firefox
Badge
Ik heb 2x prepaid en 1x dongel voor internet.
Kan nu maar 1 nr. inzien.
Bij uitloggen van mijn Simyo error 404
Badge +1
Het design van de nieuwe website is wel aardig, alleen heb ik wel een paar opmerkingen:

home page:
80% van mijn scherm wordt opgevuld met een grote oranje balk met 3 knoeperts  van 'buttons'.
De drie buttons bewegen als je er met de muis overheen gaat en je muis verandert in een handje.
Maar als je er op klikt gebeurt er helemaal niets. (maak ze dan niet clickable oid)
Voor de daadwerkelijke informatie, moet ik naar beneden scrollen. (weinig nuttige info op die 80% scherm oppervlak)
Beetje vreemd.

Sim only pagina:

-Bij het sluiten van het vergelijkvenster (1 jaar of 1 maand), krijg ik een error te zien en verdwijnt de website
-Onder het gedeelte mobiel internet staat een verwijzing naar:  "bereken hier eenvoudig je dataverbruik".
Als je er op klikt, wordt wel een nieuw venster geladen, maar er gebeurt niets. content error oid

Over Simyo:
De link naar "Word super(wo)man bij Simyo"  werkt niet

Mijn Simyo:
De bedragen vernoemd bij mijn statistieken lopen door elkaar (zie bijgevoegd plaatje)

Forum:
- Het lettertype is te klein
- De meeste tekst is lichtgrijs, wat erg slecht te lezen valt. (weinig contrast)
Zwarte tekst met groter letttertype is veel fijner.
- Uitlog issue (maar dat is al eerder genoemd)

Alles getest met de laatste versie van Firefox op zowel Windows als Linux

http://dl.dropbox.com/u/45978777/mijnsimyo.png
Eerste reactie: website ziet er strak uit! Verbruikoverzicht weergeven is een mooi en klantvriendelijk tooltje. Verder heb ik nog niet alles kunnen bekijken. Ik zou me wel aan willen sluiten bij de wens om meerdere telefoonnummers in 1 scherm te kunnen bekijken
Wow! Supermooie website geworden. Erg overzichtelijk! Ik kijk uit naar de app.
Goede opsomming,
Kleine aanvulling of wens,
Vanuit Forum niet mogelijk om naar direct naar SIMYO site terug te keren,
Reageren op forumonderwerpen,graag het onderwerp in zicht brengen tijdens invoeren,met daaronder je reactie.
Meerdere abonnementen zichtbaar maken,(handig)
De aankomende App,is die ook beschikbaar voor bv lumia800(windows7.8)
WV.
Reputatie 1
Badge +2
Ik gebruik voorlopig nog maar even de oude website.

Gebruik Safari en Chrome, cookies verwijderd, caches leeg gemaakt. Een doffe ellende. Kan niet uitloggen (rechtsboven button geeft 404 error), mijn password manager vult het telefoonnummer veld (username) niet meer in, forum letters veel te klein, iPad rechtsboven login button niet te zien.
Badge +2
Ik heb 3 nummers op mijn naam staan.
Wil ook graag uitloggen om de andere twee te kunnen bekijken.


Zelfde probleem bij mij, helaas lukt het niet om uit te loggen en daarna in te loggen in mijn andere account, kreeg gisteren zelfs gegevens te zien die niet van mij waren. :mad: 😕
Reputatie 7

Vanuit Forum niet mogelijk om naar direct naar SIMYO site terug te keren,


Huh? Als je naar boven scrollt, zie jij dan niet én rechtsbovenin de klikbare 'Simyo flap' én in het midden de buttons: Home, Sim Only, Prepaid, Over Simyo, Mijn Simyo?
Ik vind de nieuwe site een regelrechte ramp. Krijg bijna iedere keer dat ik van pagina verwissel het volgende te zien: Oeps kan niet worden weergegeven
Badge +2
De nieuwe website is erg knullig opgezet en gemaakt, wat een amateurisme.
Ik heb normaal gesproken een schermresolutie van 1024 x 768.
Met die resolutie wordt in de rechterbovenhoek het oranje simyo-hoekje OVER het inlogknop heen gezet zodat men niet kan inloggen op het forum.
Ik heb nu eerst mijn schermresolutie naar 1280 x 960 moeten brengen om iets op deze site te kunnen doen..
En om uit te loggen van de gehele simyo-site moet men ook eerst de schermresolutie naar 1280 x 960 zetten om überhaupt te kunnen uitloggen!

Amateuristisch van die website-bouwerT, je moet je product in alle resolutie's checken! 
Letters zijn ontzettend klein, kortom controleer eerst eens alles eer je iets in de lucht brengt
Reputatie 4
Badge +8
Ik kan nu, werkend met de Mac mini via Firefox wel uitloggen.
Ook van forum naar mijn Simyo verloopt zonder problemen.
Vind net als sommigen de letters  heel erg klein.
Verder alles wel duidelijk.
Ga nog even verder kijken, misschien kom ik nog wat tegen.

Reageer