.

Beantwoord

Nieuwe telefoon aanschaffen

  • 26 May 2013
  • 5 reacties
  • 693 Bekeken

Badge +1
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Kan ik via Simyo een nieuwe telefoon aanschaffen binnen mijn huidige abonnement met nummer behoud, of moet er een nieuw abonnement afgesloten worden inclusief telefoon met nummerbehoud?
icon

Beste antwoord door Natascha 27 May 2013, 14:31

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Ik bedoel dat ik een Simyo abonnement heb en 2 jaar geleden zelf een simlockvrij toestel gekocht heb.
Nu wil ik het toestel vervangen voor een Samsung S3 mini.
Mijn vraag is of dit binnen mijn Simyo abonnement mogelijk is.


Hoi Bram,

Dat is mogelijk zoals De Leon aangeeft. De S3 mini maakt gebruik van een micro simkaart.
Micro simkaart kan je bestellen via je persoonlijke pagina via het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart'. De kosten van de vervangende simkaart zijn €5,-.

@ De Leon bedankt voor het meedenken.
Reputatie 7
Badge +9

Mijn vraag is of dit binnen mijn Simyo abonnement mogelijk is.


Ja, waarom niet. Je abonnement is onafhankelijk van je toestel. Kwestie van simkaart omwisselen. Ik weet niet 100 % zeker wat voor simkaart in die mini zit. Meen gelezen te hebben normaal formaat. En die mini is natuurlijk simlockvrij. Wat houdt je tegen? Dus....
Badge +1
Ik bedoel dat ik een Simyo abonnement heb en 2 jaar geleden zelf een simlockvrij toestel gekocht heb.
Nu wil ik het toestel vervangen voor een Samsung S3 mini.
Mijn vraag is of dit binnen mijn Simyo abonnement mogelijk is.
Badge +6
Kan ik via Simyo een nieuwe telefoon aanschaffen binnen mijn huidige abonnement met nummer behoud, of moet er een nieuw abonnement afgesloten worden inclusief telefoon met nummerbehoud?

Hoi Bram,

Welkom op het forum!
Het is niet mogelijk om bij Simyo een toestel te kopen. Simyo levert alleen de simkaart.
Wellicht kan je ergens anders een simlock vrij toestel aanschaffen.

@ Koorelle2 bedankt voor het meedenken.
Reputatie 4
Badge +8
Bedoel je dat je een nieuwe telefoon gaat kopen en het simkaartje van je oude in de nieuwe wilt stoppen?
Wat bedoel je precies Bram?
Het is me niet helemaal duidelijk.

Reageer