.

Beantwoord

Nieuwe SC aangevraagd.

  • 23 January 2014
  • 14 reacties
  • 1166 Bekeken

Hallo,

Ik had afgelopen woensdag een nieuwe simcard aangevraagd.
Er werd aangegeven, dat hij vandaag ( donderdag ) zou aankomen, maar dat is niet gebeurt.

Wat is er gebeurt?

Dank je
icon

Beste antwoord door Ernst 24 January 2014, 16:57

Bekijk originele reactie

14 reacties

Esma (Simyo Nederland)

Jan 24 10:01

Beste heer InfamousIV,

Een vervangende simkaart wordt binnen twee werkdagen geleverd. U kunt uw simkaart vandaag verwachten.

Meer weten?
Kijk ook eens op simyo.nl/service of bezoek ons Simyo Forum. Hier vindt u snel het antwoord op veel vragen.

Met vriendelijke groet,
Esma
Beste Esma

Ik heb ook gezien op het forum dat een vervangende simcard 5 euro kost.
In principe geen probleem, maar het is niet gemeld tijdens het telefoongesprek die ik had met een collega van u.

Eigenlijk alles wat u collega tegen mij vertelde was fout of juist niet vertelde.
- niet verteld dat er nog kosten waren voor de vervangende simcard.
- Er is gezegd dat de simcard de volgende dag zou komen, wat niet is gebeurt.

Er is niet veel goeds gegaan tijdens dat gesprek.
Kunnen we daar nog iets aan doen?

Vriendelijke groet
Ps: Ik had ook een e-mail gestuurd, maar kreeg te horen dat daar 3 werkdagen reactietijd op zit en forum 1 dag.
Had 1st e-mail gedaan, daarna forum.
Maar e-mail was toch het snelste 🙂
Esma (Simyo Nederland)

Jan 24 11:10

Beste heer/mevrouw Horstmeier,

Onze excuses dat dit niet expliciet is vermeld tijdens het gesprek.

Echter bij bestelling van de simkaart ziet u zelf staan dat er 5 euro voor in rekening wordt gebracht en dat de simkaart binnen twee werkdagen wordt geleverd.

In sommige gevallen heeft de klant geluk en wordt het de volgende dag geleverd. Echter, dit kunnen wij niet garanderen, aangezien wij afhankelijk zijn van de post.

Meer weten?
Kijk ook eens op simyo.nl/service of bezoek ons Simyo Forum. Hier vindt u snel het antwoord op veel vragen.

Met vriendelijke groet,
Esma
Hierbij wordt aangegeven, dat de fouten die zijn gemaakt bij het 1ste gesprek, NIKS mee wordt gedaan.

Dus bij mij wordt het nu duidelijk dat je fouten mag maken zonder dat daar een oplossing voorkomt of iets mee wordt gedaan.
Helemaal NIKS.

Serieus? Want, van deze behandeling snap ik zelf niks van.
Fout maken zonder dat daar oplossing voorkomt of excuses aangeboden.
Nope, niks van dat!

Ben hier zeer ontevreden over deze gang van zaken, maar dat begrijpen jullie waarschijnlijk ook



Er is wel excuses aangeboden, te haastig geweest, mijn fout!
Er is wel excuses aangeboden, mij fout!
Maar, ben ontevreden over hoe het behandeld is.

Want, alleen excuses "van sorry dat alles fout ging tijdens het 1ste gesprek".
Komt bij mij niet goed over.
Reputatie 7
Badge +9
Esma (Simyo Nederland)

Jan 24 10:01

Beste heer InfamousIV,

Een vervangende simkaart wordt binnen twee werkdagen geleverd. U kunt uw simkaart vandaag verwachten.

Meer weten?
Kijk ook eens op simyo.nl/service of bezoek ons Simyo Forum. Hier vindt u snel het antwoord op veel vragen.

Met vriendelijke groet,
Esma


Als de simkaart op woensdag is besteld dan betekent bovenstaande dat hij normaal gesproken uiterlijk op vrijdag aankomt. Maar als de bestelling s' avonds laat is geplaatst dan lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat hij met de post van zaterdag komt. Of misschien nog later want met de post weet je het nooit. Vandaar dat Simyo geen garanties kan geven. Een andere mogelijkheid is dat de kaart naar een oud adres van je is gestuurd. Zijn je gegevens bij Simyo up to date?
Scotsman dank je dat je reageert op mijn topic.

Alleen je haalt een paar punten op in je bericht die beantwoord kunnen worden door mijn berichten te lezen.
Als, ik jou bericht lees lijkt het wel of je mijn berichten niet hebt gelezen.

"Als de simkaart op woensdag is besteld dan betekent bovenstaande dat hij normaal gesproken uiterlijk op vrijdag aankomt"

Van mijn 1ste bericht.

"Ik had afgelopen woensdag een nieuwe simcard aangevraagd."
"Er werd aangegeven, dat hij vandaag ( donderdag ) zou aankomen, maar dat is niet gebeurt."

Er werd aangegeven door simyo zelf! dat de simkaart gister zou komen.
Als ze aangaven dat het 2 werkdagen duurt, dan weet ik dat hij dan vandaag ook kan komen.
Maar dat is niet het geval, dus ik maakte me ongerust van waar die simkaart kon zijn.
De simkaart is vandaag gebracht.

Als de persoon die me te woord stond als 1st, nou gewoon de juiste werkwijze had gevolgd, was dit allemaal niet gebeurt.

😞
Reputatie 7
Badge +9
Ik had al je berichten gelezen. Het enige dat ik kan verzinnen is dat de simkaart misschien niet naar het juiste adres is gestuurd. Verder ben ik door de jaren heen wijs geworden en geloof ik niet meer als een leverancier beweert dat een artikel dan en dan zal aankomen. Misschien wel als ze een koeriersdienst gebruiken, maar niet als het via de post gaat.... Misschien toch maar even checken of ze bij Simyo je goede adres hebben, dat wordt namelijk nogal eens vergeten door te geven als mensen verhuizen. Maar goed, wie weet arriveert de simkaart vandaag nog...
"Ik had al je berichten gelezen."

"Maar goed, wie weet arriveert de simkaart vandaag nog..."

Lees me vorige bericht 🙂
Reputatie 3
Badge +9
Goed dat hij binnen is 🙂
Ja, dat is het enigste "goede" wat er is gebeurt, maar de behandeling en afhandeling van "het", is niet echt te zeggen "fijn".

😞
Reputatie 5
Badge +11
Hoi InfamousIV,

Met grote aandacht heb ik je posts gelezen en ik haal eruit dat je niet tevreden bent over hoe je telefonisch te woord bent gestaan.
Als je me in een privébericht het telefoonnummer stuurt waarmee je woensdag gebeld hebt, kan ik het gesprek terugluisteren en met de betreffende collega in gesprek, mocht er iets te verbeteren valt.

Als er niet verteld is dat een nieuwe simkaart €5 kost is dat een gebrek, maar op zich kun je verwachten dat het wat kost. Als er verteld is dat het de dag er na zou komen, en dat is dus niet gebeurd, kun je de collega niet kwalijk nemen. Die order was normaal gesproken die middag wel gepickt geweest zodat je hem donderdag zou hebben. Maar excuses daar voor.

Ik snap echt wel dat het heel erg vervelend is als je je telefoon verliest, maar geen provider die zo snel en zo goedkoop een nieuwe simkaart opstuurt.

Reageer